Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kepcor Teleconvertor?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kepcor Teleconvertor?

    Hallo,

    is iemand hier bekend met het merk Kepcor? Via Google heb ik geleerd dat dit een soort onderafdeling van Hama zou moeten zijn, maar echt bevestiging heb ik niet. Ik kan voor enkele tientallen euro's een teleconvertor van dit merk aanschaffen, maar wil me toch eerst even over de kwaliteit beraden. Ook is de verkoper niet heel zeker of hij op mijn Sigma 70-300 macro APO met canon-fitting zou moeten passen. Naar het schijnt is hij niet compatibel met EF-S lenzen. Moest iemand hier meer over weten, ik hoor het graag!

  • #2
    Re: Kepcor Teleconvertor?

    Denk je nu werkelijk dat je voor enkele tientallen euro's iets zal hebben dat op iets trekt? Laat staan dat het op een Sigma 70-300 bevredigende resultaten zal hebben .

    Comment


    • #3
      Re: Kepcor Teleconvertor?

      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
      Denk je nu werkelijk dat je voor enkele tientallen euro's iets zal hebben dat op iets trekt? Laat staan dat het op een Sigma 70-300 bevredigende resultaten zal hebben .
      Natuurlijk verwacht ik geen hoogstaande resultaten. Maar bedankt voor je inhoudelijk sterke opmerking

      Comment


      • #4
        Re: Kepcor Teleconvertor?

        Een zoomlens met klein diafragma is nooit geschikt voor eender welke converter, laat staan voor een minderwaardig exemplaar.
        Minder glas dan vroeger, maar beter.

        Comment


        • #5
          Re: Kepcor Teleconvertor?

          Op die Sigma lens zou geen teleconvertor mogelijk zijn,past niet op het glas ,dit heb ik mij laten wijs maken.
          Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
          Web-Albums

          Comment

          Working...
          X