Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje

    Hallo iedereen,

    Ik zit met een vraagje :
    voor het werk ben ik op zoek naar ideeën om mensen in een groepsfoto te krijgen. Omdat een 'standaard' groepsfoto ook maar zo gewoon is, was het de bedoeling om een kleine groep op de foto te krijgen (+/- 5 mensen).

    Daarom de vraag, hebben jullie ideeën voor zo'n situaties, een eerste gedachtje was iemand op een fiets en dan 4 mensen duwen ofzo ...

    Groetjes,

    svenM

    Pentax K10D + kitlens
    http://www.pbase.com/svenm
    Zelfs de rosse buurt kan niet zonder Windows

  • #2
    't ja SvenM, dat is wel een moeilijke vraag hoor...

    Uiteindelijk moet het toch een practische uitvoering zijn/worden.

    Wat soort mensen, dag/nacht binnen/buiten, materialen? locatie
    ,
    En.. in fantasie is toch de "sky the limmit"

    Inderdaad een heleboel vragen...

    Comment


    • #3
      hoi teddy-bear,
      bedankt voor je antwoord,

      wat voor soort mensen? normale, zowel mannelijk als vrouwelijk, de werknemers van ons bedrijf (informatica bedrijf)
      zowel binnen als buitenfoto's, overdag,
      en de locatie tja het zijn hier bedrijfsterreinen, met hier en daar wel wat groen.
      Pentax K10D + kitlens
      http://www.pbase.com/svenm
      Zelfs de rosse buurt kan niet zonder Windows

      Comment


      • #4

        Sven,

        zorg er zeker voor dat ze iets met hun handen doen. Het komt heel onwennig over op een foto als mensen gewoon met de handen langs hun lichaam staan. Waarom ze niet elkaar een hand laten geven en een wave laten doen? Ik heb dit eens geprobeerd en 'k moet zeggen dat het resultaat goed was. Ik had toen wel nog een analoog toestel dat zo'n 5 beelden per seconde kon schieten...

        Een IT bedrijf doet mij aan computers, netwerkkabels, een serverpark, schermen, moeilijke wiskundige formules, een hele boel programma's, programmeerwerk,... denken. Vraag eens aan een paar mensen waar ze aan denken als je het woord "IT" opschrijft. Van sommige mensen zal je verast zijn waar ze allemaal aan denken. Probeer met de meest extra ordinaire gedachten iets te doen.

        Sopa

        Comment


        • #5
          IT ?

          dat ge met word en excel kunt werken is tegenwoordiger al voldoende voor de kwalificatie van IT'er.

          bij mij doet het begrip IT dus enkel denken aan een marketingterm..
          ToM.___ //Fuji s602.
          www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
          It goes to 11 you know? 1 louder.

          Comment


          • #6
            IT doet mij denken aan The IT in Amsterdam ... hehehe.
            Je kunt ook alle vijf mensen op de fiets zien te krijgen ...
            Succes hoor
            Once photography enters your bloodstream, it's like a disease ...
            -------------------------------------------
            Girly
            --------------------------
            Nikon Coolpix 880 - Canon EOS 300D
            --------------------------

            Comment


            • #7
              IT das toch zo een Image Tank he

              En sorry voor de initiele vraag kan ik spijtig genoeg niet helpen want ik heb daar zelf ook geen ervaring mee.

              Comment


              • #8
                Ah zo Girly
                heb daar es een reportage over gezien
                ben je daar ooit es geweest ?
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Dag Sven,
                  Als ik aan computers denk,dan zou ik bv proberen de mensen in een pc scherm te krijgen. Natuurlijk niet in het echt, maar als ik met PS zou kunnen werken zou ik dat als kader gebruiken. En dan zo de mensen trekken dat ze precies aan het duwen zijn om erbij te geraken. Maar, ik heb van PS geen kaas gegeten dus het zou voor mij niet lukken.
                  Ik zou zeker geen fiets nemen, heeft niets met jullie bedrijf te maken hé? Misschien een grote pc en iedereen daar aan heffen? Om het zogezegd te verplaatsen? Fantasie genoeg maar of het realiseerbaar is? Hier op BD zijn er veel die dat kunnen hoor, maar ik zo niet. Ik denk wel dat je hier nuttige ideeën gaat krijgen.
                  Veel succes

                  Comment

                  Working...
                  X