Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Al is de postbode nog zo snel...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Al is de postbode nog zo snel...

    ...mijn boxer achterhaalt hem wel
    Is 'ie of ?

    Groetjes, Linda

  • #2
    Re: Al is de postbode nog zo snel...

    Hoi Linda,

    Mooie boxer hoor en de foto is is ook oke.

    Ik he twee kleine puntjes.

    1. de witte vlek op zijn borst lijkt me iets overbelicht.Wellicht kan je dit nog wat oplossen door de witte vlek te selecteren in ps en dan wat met de levels te spelen.

    2. Deze opmerking is puur van uit mijn standpunt gezien en is dus zeker niet voor iedereen zo denk ik ,maar ik vind het altijd mooier als een dier je richting in kijkt.

    Mvg Vmotion
    Durf bijna niks meer te zeggen

    Comment


    • #3
      Re: Al is de postbode nog zo snel...

      Oorspronkelijk geplaatst door Vmotion Bekijk bericht

      2. Deze opmerking is puur van uit mijn standpunt gezien en is dus zeker niet voor iedereen zo denk ik ,maar ik vind het altijd mooier als een dier je richting in kijkt.

      Mvg Vmotion

      Bwa, je bent niet alleen. Naar mijn mening het wit ook te uitgebrand. Soit wit fotograferen is en blijft een hobby Ik zit ook met een witte golden retriever Je moet er wat aan wennen
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: Al is de postbode nog zo snel...

        Dank jullie voor de reacties

        Ik zal eens kijken of ik wat aan het wit kan doen. Dat is inderdaad het nadeel van een hond met een zwarte snuit en een witte borst. Het gebeurt me ook vaak dat het zwart te donker is, als het wit goed is...

        Vlak voordat ik afdrukte, keek de hond mijn kant op, maar ja... Toen kwam die postbode voorbij, he...
        Groetjes, Linda

        Comment


        • #5
          Re: Al is de postbode nog zo snel...

          Oorspronkelijk geplaatst door Lin Bekijk bericht
          Dank jullie voor de reacties

          Ik zal eens kijken of ik wat aan het wit kan doen. Dat is inderdaad het nadeel van een hond met een zwarte snuit en een witte borst. Het gebeurt me ook vaak dat het zwart te donker is, als het wit goed is...

          Vlak voordat ik afdrukte, keek de hond mijn kant op, maar ja... Toen kwam die postbode voorbij, he...
          das nou het leuke van fotografie hè, steeds maar blijven proberen en dan opeens.........
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Al is de postbode nog zo snel...

            Inderdaad; en dan opeens heb je die mooite foto Ik probeer gewoon nog even verder
            Groetjes, Linda

            Comment

            Working...
            X