Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

portret

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • portret


  • #2
    Re: portret

    Laat me wel wezen; een mooi model Scherp vastgelegd
    Maar IMO te vlak belicht....

    Comment


    • #3
      Re: portret

      Het model kijkt wat verveeld uit het beeld.
      Nogal veel oksel in beeld gebracht.

      Foto zegt mij niet echt veel.
      Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

      Comment


      • #4
        Re: portret

        het lijkt alsof er geen enkele interactie is tussen model en fotograaf... een beetje alsof je op een modeshow naast de catwalk een foto genomen hebt...

        de setting lijkt me wel ok... heb je er nog van die sessie?

        Comment


        • #5
          Re: portret

          voor mij veel te okselig.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: portret

            Dat oksel tot daarentoe. Mensen hebben nu eenmaal oksels (en sommigen met haar...)
            Bij haar (!?) vind ik de blik allesbehalve aantrekkelijk. Verveeld, ongeinteresseerd...
            Niet mooi.
            meer over mijn fotografie is te vinden op
            http://www.nandoonline.com

            Comment


            • #7
              Re: portret

              Zelfde opmerking zoals voorgaande

              grt
              Vriendelijke groet
              Duroc

              Comment


              • #8
                Re: portret

                Als ik mij niet vergis, hft ze ook wat te veel font du teint opgebracht?
                Canon EOS 3000V (analoog)
                Sony Cybershot S80 (digitaal)

                Comment


                • #9
                  Re: portret

                  Ik vind hem daarentegen helemaal niet zo slecht.
                  Hoewel je de neiging krijgt naar haar borst te staren, worden je ogen (door het lijnenspel) mooi naar het gezicht en ogen gevoerd. (en niet naar de oksels ) Pluspunt dus

                  Enige minpuntje zou misschien de vlakke belichting kunnen zijn, mja.. dan moet je wel een derde lampje hebben
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: portret

                    Eens lachen zou wonderen kunnen doen hier
                    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

                    Comment


                    • #11
                      Re: portret

                      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                      Enige minpuntje zou misschien de vlakke belichting kunnen zijn, mja.. dan moet je wel een derde lampje hebben
                      Ik heb zelfs de indruk dat hier slechts 1 lamp is gebruikt. Maar zelf met 1 lamp krijg je, indien juist geplaatst, relief in een foto.
                      Mijn eerste indruk was : model is kapot geflitst. Met de bovenstaande oksel theorie en lach theorie ben ik het niet eens.
                      natwork.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: portret

                        belichting kwam van twee zijkanten Nat. Tja, die okseltheorie, heb daar eigenlijk niets over te zeggen... dat het model ongeïnteresseerd was of zich verveelde was hoegenaamd niet het geval!

                        Comment


                        • #13
                          Re: portret

                          Oorspronkelijk geplaatst door didi Bekijk bericht
                          belichting kwam van twee zijkanten Nat. Tja, die okseltheorie, heb daar eigenlijk niets over te zeggen... dat het model ongeïnteresseerd was of zich verveelde was hoegenaamd niet het geval!
                          Uiteraard zal het model zich niet verveeld hebben. Maar misschien komt dit voor sommigen wel zo over. Ik vind de blik wel goed.

                          Maar de belichting is vlak. Er ontbreekt precies ook "achtergrond". Moeilijk te beoordelen omdat ik de juiste omstandigheden niet ken. Maar ik vermoed wel dat je begrijpt wat ik (en de anderen) bedoel.
                          natwork.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: portret

                            Toch ben ik nu wel nieuwsgierig naar de instelling van de flits. Ik vermoedde wel dat hier 2 waren gebruikt. Zat er ook een stop of meer tussen beide flitsers? Dus bijv linker flits F8 en rechts F5.6? Of omgekeerd of waren beide gelijk?
                            Groetjes, Jörgen
                            www.beautyshoot.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: portret

                              weet zeker wat je bedoelt Nat. Geen probleem hoor! ik vind de blik trouwens ook goed, vandaar de post.
                              Madmax, foto is gemaakt op fotostand op beurs. Links en rechts van het model geen flitsapparatuur, wel een drietal studiolampen. Enige flits was die op het toestel, de 420 EX...

                              Comment

                              Working...
                              X