Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

visser uit Antalya

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • visser uit Antalya

    Hoi,

    Deze visser heb ik "geschoten" bij de watervallen van Antalya. Ik vond het wel een leuk beeld. Wat denken jullie? of



    ps: Ik was oorspronkelijk van plan om het resultaat van een mini-fotoshoot met mijn vriendin hier te posten maar ik kreeg er maar geen 3 geselecteerd, ik kan niet kiezen Maar die komt er vast nog aan hoor...

    Groeten,
    Wouter
    Nikon D90 + 18-70 + 70-300VR + 50mm 1.8 + Sigma 10-20 + SB24 + SB400

  • #2
    Re: visser uit Antalya

    Potentieel maar compo is niet dat IMO, visser staat te centraal in het beeld.

    Comment


    • #3
      Re: visser uit Antalya

      Ben akkoord met picasso's reactie: ik denk dat je een mooier resultaat had gekregen indien je wat meer ruimte rechts had gelaten (en wat minder links). Ook zou ik onderin wat wegsnijden: het was indrukwekkender geweest wanneer er wat meer van het woeilige water zichtbaar was geweest.

      Dat de visser relatief klein is t.o.v. de hele foto vind ik helemaal niet erg, deze heeft iets overweldigends: "hoe klein zijn wij t.o.v. de natuur".

      Qua idee in ieder geval wel zeer geslaagd

      Ik vraag mij af hoe die visser op die rots geraakt is...
      1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

      Comment


      • #4
        Re: visser uit Antalya

        Mmm ik had inderdaad wat meer naar rechts en naar boven kunnen kadreren... proberen beter naar te kijken in het vervolg. Maar ik kreeg het water links boven er niet beter op. Ofwel had ik misschien horizontaal de foto moeten nemen.

        Ik vraag mij af hoe die visser op die rots geraakt is...
        Ja want als je dan de waterval een beetje verder zag Mijn grote vraag was eerder hoe dat die helemaal beneden geraakt is.

        Ik zal even een totaalbeeld van de waterval posten. (ik hoop dat dit hier mag? anders post ik het beter in men eerste post?)



        Zoek de visser
        Nikon D90 + 18-70 + 70-300VR + 50mm 1.8 + Sigma 10-20 + SB24 + SB400

        Comment


        • #5
          Re: visser uit Antalya

          ja de visser staat helemaal onderaan, bij de eerste wel jammer dat het wilde water zo weinig doortekening heeft.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment

          Working...
          X