PDA

Volledige versie bekijken : Lens lenen

Reus
11 oktober 2006, 12:32
Zondag , ga ik gaan karten met een paar kennisen die graag wat mooie foto's zouden hebben voor hun sponsors.

Dit wil ik dolgraag doen maar ik heb geen deftige lens(kitlens) :clown: en met dat bereik en snelheid ga ik er denkik niet geraken.

Nu vraag ik aan jullie ( een beetje beschaamd :o :o ) of iemand zijn lens zondag een dagje aan mij wil uitlenen :o Ik had gehoopt op een bereik van 60/70 - 200 mm CANON VATTING. Ter compensatie krijgt u natuurlijk een vergoeding .

Een lens huren is praktisch niet mogelijk , ik kan geen 300 euro waarborg op tafel leggen en elk verhuurcentrum is veeeeeeeel te ver weg van huis .

Dus de mensen uit de Buurt van Ninove , Aalst , Geraadsbergen en omstreken Ik zal u tot in de eeuwigheid dankbaar zijn !!

Dank bij voorbaat BD ers ,

guRuh
11 oktober 2006, 15:17
http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=131280

Koop die gewoon, het komt er toch van ws ;)

Reus
11 oktober 2006, 15:34
Ik heb (niet genoeg) geen geld :D ! daarom moet ik er een huren / lenen

hvr_oosterzele
11 oktober 2006, 17:02
Maar als je geen geld hebt, hoe ga je die lens dan betalen als je ze laat vallen of beschadigd? :rolleyes:

Reus
11 oktober 2006, 17:21
Maar als je geen geld hebt, hoe ga je die lens dan betalen als je ze laat vallen of beschadigd? :rolleyes:

Kijk mensen , ik ben 16 jaar , ik kan mij nog geen dure lenzen permiteren en thuis moet ik van mijn spaarboek afblijven .

Moest er iets gebeuren met de lens kan ik dat wel betalen van mijn spaarrekening

Ik ben heel maniakaal voorzichtig als het op fotomateriaal aankomt , dus u loopt weinig risico

eranosian
11 oktober 2006, 19:00
Kijk mensen , ik ben 16 jaar , ik kan mij nog geen dure lenzen permiteren

Je hebt ook natuurlijk 'goedkope' telelenzen waarmee je mooie foto's kan maken. Voor een goeie €200 kan je er al eentje kopen.(tweedehands is natuurlijk nog goedkoper) Probeer wat foto's te verkopen ofzo... €200 is zo bijeengespaard.

Reus
11 oktober 2006, 19:04
Je hebt ook natuurlijk 'goedkope' telelenzen waarmee je mooie foto's kan maken. Voor een goeie €200 kan je er al eentje kopen.(tweedehands is natuurlijk nog goedkoper) Probeer wat foto's te verkopen ofzo... €200 is zo bijeengespaard.

Ik verkoop soms wat foto's maar ,Ik heb nu 25€ bijeen gespaard:o , dat is idd nog niet genoeg om tegen zondag een lens te hebben hé !

de.lesse.be
11 oktober 2006, 19:13
ok, maar weet ook wel dat je je lens gewoon moet worden.... (en dat duurt ook weer effe...) vooral tele.... :D (je zal wel zien waarom...)

Janus
14 oktober 2006, 15:51
Foto's verkopen... hoe doe je dat dan? Via internet?