Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lens lenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lens lenen

    Zondag , ga ik gaan karten met een paar kennisen die graag wat mooie foto's zouden hebben voor hun sponsors.

    Dit wil ik dolgraag doen maar ik heb geen deftige lens(kitlens) en met dat bereik en snelheid ga ik er denkik niet geraken.

    Nu vraag ik aan jullie ( een beetje beschaamd ) of iemand zijn lens zondag een dagje aan mij wil uitlenen Ik had gehoopt op een bereik van 60/70 - 200 mm CANON VATTING. Ter compensatie krijgt u natuurlijk een vergoeding .

    Een lens huren is praktisch niet mogelijk , ik kan geen 300 euro waarborg op tafel leggen en elk verhuurcentrum is veeeeeeeel te ver weg van huis .

    Dus de mensen uit de Buurt van Ninove , Aalst , Geraadsbergen en omstreken Ik zal u tot in de eeuwigheid dankbaar zijn !!

    Dank bij voorbaat BD ers ,
    Mvg,
    Marijn

    My Flickr

  • #2
    Re: Lens lenen

    Te koop aangeboden wegens overstap naar L-glas... Sigma 70-200 2.8 non-dg: 600 In perfecte staat, 2de eigenaar, lensdoppen, doos en EX-tas aanwezig. Compleet dus! Sigma Extender 2x : 150 [GERESERVEERD] In perfecte staat, 2de eigenaar, doppen, doos en EX-tas aanwezig. Compleet dus! Bieden mag, maar hou het


    Koop die gewoon, het komt er toch van ws
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: Lens lenen

      Ik heb (niet genoeg) geen geld ! daarom moet ik er een huren / lenen
      Last edited by Reus; 11 oktober 2006, 15:45.
      Mvg,
      Marijn

      My Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Lens lenen

        Maar als je geen geld hebt, hoe ga je die lens dan betalen als je ze laat vallen of beschadigd?

        Comment


        • #5
          Re: Lens lenen

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          Maar als je geen geld hebt, hoe ga je die lens dan betalen als je ze laat vallen of beschadigd?
          Kijk mensen , ik ben 16 jaar , ik kan mij nog geen dure lenzen permiteren en thuis moet ik van mijn spaarboek afblijven .

          Moest er iets gebeuren met de lens kan ik dat wel betalen van mijn spaarrekening

          Ik ben heel maniakaal voorzichtig als het op fotomateriaal aankomt , dus u loopt weinig risico
          Mvg,
          Marijn

          My Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Lens lenen

            Oorspronkelijk geplaatst door Reus Bekijk bericht
            Kijk mensen , ik ben 16 jaar , ik kan mij nog geen dure lenzen permiteren
            Je hebt ook natuurlijk 'goedkope' telelenzen waarmee je mooie foto's kan maken. Voor een goeie €200 kan je er al eentje kopen.(tweedehands is natuurlijk nog goedkoper) Probeer wat foto's te verkopen ofzo... €200 is zo bijeengespaard.
            [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

            FotoBlog

            Comment


            • #7
              Re: Lens lenen

              Oorspronkelijk geplaatst door eranosian Bekijk bericht
              Je hebt ook natuurlijk 'goedkope' telelenzen waarmee je mooie foto's kan maken. Voor een goeie €200 kan je er al eentje kopen.(tweedehands is natuurlijk nog goedkoper) Probeer wat foto's te verkopen ofzo... €200 is zo bijeengespaard.
              Ik verkoop soms wat foto's maar ,Ik heb nu 25€ bijeen gespaard , dat is idd nog niet genoeg om tegen zondag een lens te hebben hé !
              Mvg,
              Marijn

              My Flickr

              Comment


              • #8
                Re: Lens lenen

                ok, maar weet ook wel dat je je lens gewoon moet worden.... (en dat duurt ook weer effe...) vooral tele.... (je zal wel zien waarom...)
                -=- Light is the key...

                Comment


                • #9
                  Re: Lens lenen

                  Foto's verkopen... hoe doe je dat dan? Via internet?

                  Comment

                  Working...
                  X