Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Angelina op de trouw van haar mammie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Angelina op de trouw van haar mammie

    Geweldige foto's getrokken op de trouw van een vriend en een vriendin, maar deze reeks die ik "on the side" heb getrokken vond ik eigenlijk nog het beste. Dit is trouwens het dochtertje van de vrouw. Ik heb haar ooit nog gefotografeerd als baby'tje ... ach ja ... de tijd vliegt hè.





    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: Angelina op de trouw van haar mammie

    Ik ga voor de eerste. Maar ik had ze ietsje minder centraal geplaatst. De tweede vind ik ook heel goed, maar is wat krap aan de bovenkant. Drie is dan weer wat speciaals, en orgineel ook, maar daar had ik toch liever nog wat meer van het kleedje gezien. 3 mooie!! En goeie kleuren, met voldoende detail in het wit.

    Grt, Nathalie

    Comment


    • #3
      Re: Angelina op de trouw van haar mammie

      Yep, heb al meermaals de commentaar gekregen dat ik te symetrisch werk. Daar probeer ik de laatste tijd wat aan te doen, maar het zit zo ingebakken bij mij dat het model centraal moet staan, dat ik het nog regelmatig vergeet. Bijvoorbeeld bij de foto's van Yens (die ook op dit forum staan) heb ik er af en toe wel eens aan gedacht om ze eens wat minder symetrisch te nemen.

      De eerste blijft echter ook mijn favoriet. Vooral die gezichtsexpressie ... En laat u maar niet bedotten, het was een echte hellekat hoor!
      http://www.dennisclaes.be

      Comment


      • #4
        Re: Angelina op de trouw van haar mammie

        Ik ga zeker en vast voor de eerste. Het is de blik die het hem hier doet.
        In verband met dat centraal staan, in die eerste kan gerust nog een stuk af doen van links of rechts. Ik zou links kiezen, dan ben je ook in één keer van dat paaltje af. (en van uw tekst )
        I put the sexy in dyslexia

        Comment


        • #5
          Re: Angelina op de trouw van haar mammie

          Ge hebt precies alles rechtstaand getrokken, als de eerste de beste toerist?
          Daarom is het niet altijd slecht natuurlijk, maar het valt hier wel op.

          Comment


          • #6
            Re: Angelina op de trouw van haar mammie

            Ik vind no2 de leukste van de 3. Lekker nonchalant zo. Heerlijk koppie trouwens en een mooie combinatie met het wit en dat rode haar. Zo zie je ze niet vaak
            Mooi!
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment

            Working...
            X