Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SF Pier 39 Zeeleeuwen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SF Pier 39 Zeeleeuwen

    Ik had een post over San Fancisco geplaatste (Link) met daarin een overzichtsfoto van de zeeleeuwen van Pier 39. Maar zonder enige uitleg. En men vroeg wat meer uitleg.

    Ik wou er dan nog wat foto's van bijplaatsen met wat uitleg maar uiteindelijk passen deze foto's meer in dit forum en plaats ik ze dus hier.

    Het is dus wel degelijk Pier 39 in SF waar deze zeeleeuwen te vinden zijn. Ze zitten er al meerdere jaren en naar het schijnt zijn komen er meer en meer. Het is wel een uniek zicht zo een pak zeeleeuwen tesamen in de haven van een wereldstad.

    Maar het kan daar dus erg druk zijn en dicht bijeen is warm zeker



    Maar die drukte zorgt er wel regelmatig voor dat er wat onlusten uitbreken



    En zelfs de meeuwen doen mee en strijden om een plaatsje te veroveren om te winnen scheiten ze die zeeleeuwen vol. Arme zeeleeuwen.


  • #2
    Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

    Ongewone reeks en speciaal verhaal
    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

      Blij dat je deze gepost hebt met deze informatie erbij. Héél interessant zo'n mini-reportage bedankt!

      Comment


      • #4
        Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

        tweede en de derde wel leuk zo, maar de eerste beetje het idee van een uitstalling van een viskraam.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

          Bedankt voor de commentaren.

          Maar Bouk bah nu ga ik elke keer ik die foto bekijk aan jou opmerking denken en het was toch veel mooier dan dat in het echt. Maar je hebt gelijk het lijkt er wel wat op.

          Comment


          • #6
            Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

            Ben er enkele jaren geleden ook geweest.Het is er inderdaad een drukte van jewelste.Mooi in beeld gebracht.

            Foto's zijn wel niet echt scherp (vooral de 2de foto) en ik heb de indruk dat je wat teveel contrast in je foto's brengt.De bruine zeeleeuwen komen me niet echt natuurlijk over en de witte delen op hun pels zijn haast uitgebrand.Wat minder contrast en/of saturatie zou beter.
            Danny's Photosite

            Comment


            • #7
              Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

              Bedankt voor de commentaar RR.

              En de processing tja smaken verschillen he. En ik behoor zeker niet tot de mannen die denken dat er nooit iets uitgebrand in een foto mag zijn. Dat heb ik eigenlijk altijd flauwe kul gevonden. Beter kleine zaken iets uitgebrand dan een te donkere foto.

              Maar aarzel zeker niet om de feedback te geven want daar kan ik alleen maar van leren. En ja hoor je hebt zeker gelijk dat deze weergave niet natuurgetrouw is maar natuurgetrouw vind ik zo saai. Anderen zouden het zeker veel beter vinden. Eigenlijk komt mijn smaak meestal niet overeen met de meerderheid. Of het moet al een erg goeie foto zijn en daarvoor ben ik zelf geen goeie fotograaf genoeg.

              De scherpte vind ik hier nergens een probleem. Volgens mij is de derde zelfs de minst scherpe.

              Comment


              • #8
                Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

                Nr 2 vind ik prachtig.
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                Comment


                • #9
                  Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
                  Bedankt voor de commentaren.

                  Maar Bouk bah nu ga ik elke keer ik die foto bekijk aan jou opmerking denken en het was toch veel mooier dan dat in het echt. Maar je hebt gelijk het lijkt er wel wat op.
                  sorry hoor, maar kwam nl meteen in me op.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: SF Pier 39 Zeeleeuwen

                    Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                    Nr 2 vind ik prachtig.
                    Bedankt!
                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    sorry hoor, maar kwam nl meteen in me op.
                    grt,bouk.
                    Geen probleem hoor ik heb het liefst dat men het zegt zoals men het ziet. Maar ik ga er nu wel elke keer aan denken

                    Comment

                    Working...
                    X