PDA

Volledige versie bekijken : SensorKlear pen (om sensor te reinigen)

Asshen
10 oktober 2006, 19:56
Via mijn topic op het Accessoires (link (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=129809)) forum, merkte ik dat er mogelijks nog interesse is in SensorKlear pennen.

Ik heb de persoon gecontacteerd in Canada, aan wie ik er eentje kocht, en hij kan ze iets goedkoper verkopen, als ik er minstens 10 bestel.

Dan kosten ze 14 US dollar het stuk, exclusief verzending.
Nu zie ik ook dat er een antwoord is in de thread voor iets van 10 euro per pen.

Ik zie het wel zitten om er eens een aantal te laten overkomen, ik zou er zelf nog 1 of 2 als backup bijwillen.

Dit is dus zowat een interessepoll.

Xarder
10 oktober 2006, 20:05
Aangezien het hier om een interessepeiling gaat heb ik de topic even verplaatst naar het juiste forum. Mocht er daadwerkelijk tot bestelling worden overgegaan, kan er een nieuwe topic geopend worden in aangeboden en in dit topic een link naar dat topic geplaatst worden. Xarder

Maarten_T
10 oktober 2006, 20:09
Indien er besteld wordt, voor mij dan al twee ;)

Tony smeT
10 oktober 2006, 20:26
Hier eventueel ook interesse... hangt van uiteindelijke prijs af :o

eranosian
10 oktober 2006, 20:49
Ik heb ook interesse, hoeveel kost de verzending ?

Dingsken
10 oktober 2006, 21:01
Ook interesse in ééntje...

kruger
10 oktober 2006, 21:05
idem interesse, ben benieuwd !
de scotch methode vond ik maar niets ... (and that's an understatement)

rvrysen
10 oktober 2006, 21:31
Ik wil d'r ook 1.
Handig om mee te nemen !! :G

iiyama
10 oktober 2006, 21:37
Wil er ook wel een.

Gleeke
10 oktober 2006, 21:37
Ik neem er ook 2 hoor

Jo
10 oktober 2006, 23:16
eventueel interesse voor 2
Laat maar iets weten o.a. per pm als je de juiste voorwaarden kent.
Misschien is die winkel in duitsland voor 10€ stuk een interessanter alternatief?

Jo(han)

yowan-kenobi
11 oktober 2006, 06:20
Wat doe je als de vracht uit canada nog eens extra belast wordt bij het passeren aan de Belgische douane? Ben wel geinteresseerd, maar als blijkt dat je plots nog zelf moet bijbetalen is dat natuurlijk minder leuk voor je. In dat geval is het voorstal van moderator jo hierboven misschien niet slecht, maar of hij een winkel heeft gevonden is niet duidelijk.

Arousal
11 oktober 2006, 06:27
smijt er hier ook maar eentje binnen ;)

Dippie
11 oktober 2006, 07:53
Interesseert mij ook wel. Doe mij maar ééntje! :G

Lohad
11 oktober 2006, 08:01
Ik wil er ook wel ééntje

Mr_Blonde
11 oktober 2006, 08:15
voor mij mag je er eventueel ook 2 opzij houden dan ;)

Asshen
11 oktober 2006, 08:36
eventueel interesse voor 2
Laat maar iets weten o.a. per pm als je de juiste voorwaarden kent.
Misschien is die winkel in duitsland voor 10€ stuk een interessanter alternatief?

Jo(han)

Dat zou inderdaad een stuk goedkoper kunnen uitkomen.
Kan iemand nagaan of ze er wel voldoende op stock hebben, en hoeveel de verzending zou zijn ?

Ik heb gemaild naar foto Gregor, ik wacht effe een antwoord af...

K.

patrickL
11 oktober 2006, 11:16
Mij ook eentje.

Fullator
11 oktober 2006, 11:53
En ook twee voor mij....

Asshen
11 oktober 2006, 13:09
Foto Gregor weet niet waar ik het over heb :confused:
Ik heb hen de productlink doorgemaild, en wacht nogmaals af :)

K.

Asshen
11 oktober 2006, 13:11
Wat doe je als de vracht uit canada nog eens extra belast wordt bij het passeren aan de Belgische douane? Ben wel geinteresseerd, maar als blijkt dat je plots nog zelf moet bijbetalen is dat natuurlijk minder leuk voor je. In dat geval is het voorstal van moderator jo hierboven misschien niet slecht, maar of hij een winkel heeft gevonden is niet duidelijk.

Die die ik reeds kocht had geen extra kosten hoor.
Dat zal afhangen van gewicht en verzendwijze, maar voor zo'n licht gewicht zal dat wss niet van toepassing zijn.

K.

Luckyluke
11 oktober 2006, 13:19
Ik heb ook interesse in zo'n pen :)

Tony smeT
11 oktober 2006, 13:29
Die die ik reeds kocht had geen extra kosten hoor.
Dat zal afhangen van gewicht en verzendwijze, maar voor zo'n licht gewicht zal dat wss niet van toepassing zijn.
Hangt ook van de officiele waarde af die vermeld wordt!

Asshen
11 oktober 2006, 18:42
Die foto Gregor weet niet waar ik het over heb, hij wil me/ons Hama lenspennen aansmeren...

----------
Heb ook nieuws van die persoon uit de VS,
als ik er 20-25 bestel (zoiets zal het wel al plusminus zijn alles opgeteld), dan verzend hij met tracking, en voor de prijs van verzending van 1 pen.

Dat zou dan op een 12 euro per persoon komen exclusief verzending naar u thuis.

----------
Nu zie ik dat wel zitten om die pennen te bestellen, maar er hangt duidelijk een risico aan vast voor me...
Als de pennen niet aankomen, of als er nadien enkelen zijn hier die 'veranderen van gedachte', en de pen niet meer willen, dan zit ik er mee...

Nu is mijn vraag naar jullie toe, wie 100% zeker interesse heeft, en hoe we dit zaakje zouden kunnen regelen.

Mvg.
K.

Dingsken
11 oktober 2006, 19:53
Ik bevestig dat ik er nog steeds eentje wil. Wil zelfs op voorhand overschrijven als je je rekeningnummer doorstuurt via pm, zodra je bestelling doorgaat.

Maarten_T
11 oktober 2006, 21:17
Ik bevestig dat ik er nog steeds eentje wil. Wil zelfs op voorhand overschrijven als je je rekeningnummer doorstuurt via pm, zodra je bestelling doorgaat.

Idem!

sm00keh
11 oktober 2006, 21:26
ik ben ook zeker dat ik er eentje wil! :)
zeg maar hoe en wanneer het geld moet worden overgedragen.

BeBa
11 oktober 2006, 21:57
...cx

Asshen
12 oktober 2006, 09:03
Wattenstaafjes heb je voor minder dan een euro. Daar gaat het ook perfect mee. Wat is het voordeel van de sensorklear pen?

O...kee... wel, euhm, ik vermoed dat sommige mensen het veiliger vinden om het met zo'n speciale pen te doen.

K.

rvrysen
12 oktober 2006, 09:17

Idem hier. Geef de prijs incl. verzending maar door.(van waar ben je eigenlijk ?)

Groeten,
Rudi

TDN
12 oktober 2006, 09:39
Hangt ook van de officiele waarde af die vermeld wordt!

Ik heb geen interesse in zo'n pen, maar wou toch even vermelden dat ik bij bestelling van een lens uit Canada 42 euro extra kosten had op de prijs van ±80 euro met UPS.
Voor mij was dit een onaangename verassing...

Ik denk dat de import tax geldt vanaf een bepaalde waarde, zou eens moeten opzoeken vanaf hoeveel precies...

Asshen
12 oktober 2006, 09:43
Dat is waar, ik herinner me dat van toen ik Japanse computers verzamelde uit de jaren '80.

Ik zal navragen of die verkoper een lagere waarde of 'gift' kan aanduiden op de verzending.

Ik hou jullie op de hoogte.

K.

Asshen
12 oktober 2006, 17:02
Aaargh, hij ziet het niet zitten om een lage waarde te zetten op het pak, dat is blijkbaar illegaal voor een winkel :(

Dan maar zijn winkel url, waar je rechtstreeks van kan kopen:
http://www.reegind.com

Het komt zo natuurlijk iets duurder uit :B
Vanaf een waarde van 22 euro moeten er taksen betaald worden, en ik zag hier op het forum al mensen die 75 euro op een waarde van 150 euro moesten betalen, dus 20-25 sensorklear pennen aan 250 à 300 euro zouden veel en veel te duur zijn.

Ik zal eens nakijken of er geen in Europa te vinden zijn.

K.

parakiet
12 oktober 2006, 17:11
Die foto Gregor weet niet waar ik het over heb, hij wil me/ons Hama lenspennen aansmeren...

----------
Heb ook nieuws van die persoon uit de VS,
als ik er 20-25 bestel (zoiets zal het wel al plusminus zijn alles opgeteld), dan verzend hij met tracking, en voor de prijs van verzending van 1 pen.

Dat zou dan op een 12 euro per persoon komen exclusief verzending naar u thuis.

----------
Nu zie ik dat wel zitten om die pennen te bestellen, maar er hangt duidelijk een risico aan vast voor me...
Als de pennen niet aankomen, of als er nadien enkelen zijn hier die 'veranderen van gedachte', en de pen niet meer willen, dan zit ik er mee...

Nu is mijn vraag naar jullie toe, wie 100% zeker interesse heeft, en hoe we dit zaakje zouden kunnen regelen.

Mvg.
K.

vorige regelingen => jij vraagt iedereen éérst het geld over te schrijven, daarna bestel je.

Asshen
12 oktober 2006, 17:13
Laatste post lezen aub.
Het zaakje gaat alvast niet door via die persoon uit de VS, de importtaksen zouden te hoog uitkomen.

Enkel als ik een Europese leverancier vind die binnen de 2 weken kan leveren (ik vertrek begin november naar Australië) gaat het alsnog door.

Mvg.

Kevlar
13 oktober 2006, 00:56
Effe ter informatie ik gebruik al een hele tijd een lenspen om mijn sensor te kuisen. Enkel opletten dat de pad geen overschot aan carbon compound heeft anders deze er effe afhalen alvorens te beginnen. Voor de rest werkt dat perfect. Ik betwijfel zelf of die sensorklear iets anders is dan een gewone lenspen. Maar ook opletten dat je enkel je sensor kuist met die lenspen en niet ook nog je lenzen.

Hellcat
13 oktober 2006, 12:35
ik heb ook wel interesse!