PDA

Volledige versie bekijken : Corne van Iperen

PsynceFiction
10 oktober 2006, 13:43
Heb verleden zaterdag bij Corne van Iperen een lens gekocht maar na hun "bedankt voor bestelling" heb ik niets meer van ze gehoord.
Ik las op hun site dat de zichttermijn 7 werkdagen bedraagt en dat dan de verkoopsovereenkomst een feit is. Dien ik dus nog tot zaterdag te wachten op een concrete "shipmentnota"?

Alvast bedankt!

mm
10 oktober 2006, 13:54
je hebt zaterdag besteld.
vandaag zijn we dinsdag ...
teleportatie is nog steeds niet ingevoerd hé.
mm

PsynceFiction
10 oktober 2006, 14:16
Bedoel je de overschrijving van het desbetreffende bedrag?

mm
10 oktober 2006, 14:26
ik bedoel vooral:

2.2 De levertijd bedraagt in de meeste gevallen 14 werkdagen.

die 'zichttermijn' is de periode (na ontvangst dacht ik) waarbinnen je je mag bedenken
en het produkt terugzenden.

mm

PsynceFiction
10 oktober 2006, 14:34
Dus nog niets om me zorgen over te maken...

Bedankt! :G

yowan-kenobi
10 oktober 2006, 14:57
Dus nog niets om me zorgen over te maken...

Bedankt! :G

Tot het bij UPS is moogt ge op uw 2 oren slapen... ;)
Pas dàn wordt het spannend :clown:

rept
10 oktober 2006, 15:52
Tot het bij UPS is moogt ge op uw 2 oren slapen... ;)
Pas dàn wordt het spannend :clown:

LMAO!!! :D :D :D

Xentro
10 oktober 2006, 16:08
Met Corné eveneens als UPS nog geen problemen met gehad.
Overlaatst nog een bestelling geannuleerd zonder problemen het geld terug gekregen. Voor mij blijft hij nog altijd degene waar ik mijn materiaal bestel. Al is dat niet veel:( :D

HansV
10 oktober 2006, 16:12
Heb verleden zaterdag bij Corne van Iperen een lens gekocht maar na hun "bedankt voor bestelling" heb ik niets meer van ze gehoord.
Ik las op hun site dat de zichttermijn 7 werkdagen bedraagt en dat dan de verkoopsovereenkomst een feit is. Dien ik dus nog tot zaterdag te wachten op een concrete "shipmentnota"?

Alvast bedankt!

Vorige maand heb ik ook een lensje bij Corné gekocht en alles is vlekkeloos verlopen. Ik zou me nog geen zorgen maken (vandaag is de tweede werkdag na je bestelling?) :)

Black B@ndit
10 oktober 2006, 17:04
Corné heeft bijna geen lenzen of materiaal in stock, daarom kan het wel even duren voorallleer alles verzonden wordt. Je krijgt dan zeker een mailtje wanneer de spullen op komst zijn.

Ik heb er zelf ook al verschillende lenzen besteld, en er zijn nooit problemen geweest.

Als je wat meer informatie wil, stuur dan gewoon een mailtje naar Corné, hij zal dan wel zo snel mogelijk antwoorden;) .

PsynceFiction
10 oktober 2006, 17:11
Allen bedankt!

Heb net met Corne gemailed en er is geen enkel probleem. (Had eerst vergeten de verzendingskosten te betalen :rolleyes: )

De lens is begin volgende week in z'n bezit. Hopelijk heb ik ze dan tegen eind volgende week want dan volgt er een weekendje Ardennen. Zou fijn zijn als ik de lens tegen dan zou hebben... ;)