Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

shooting day in Gent

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • shooting day in Gent

    18 mei? Zegt de datum jullie iets?
    OPGELET: verkiezingen die dag in België - verplicht stemmen...
    Dus wat denken jullie van 11 mei????


    We kunnen de shooting day combineren met een lekker ontbijt (de opbrengst is voor de vzw VIAT, vriendenkring van het museum MIAT): beginnen om 9.00 - 9.30 uur (laatste voorstel 10 uur) een 'Poortersontbijt' (zie URL's)? Met een goede bodem in de maag de dag door...
    De prijs is 10 euro. Daarvoor krijgen we: (voor ons gebakken!) wit brood, rozijnenbrood, grof brood, boter, reuzel, kaas, hesp, huufdflakke, honing, mosterd, gekookt ei geserveerd op bord in aardewerk met mes. 1 consumptie wijn of trappistenbier in stenen kroes inbegrepen.
    Voor de liefhebbers: huufdvlakke is inderdaad gestampte kop, geen kaas, maar vlees



    Dan een uurtje (gratis) shooten in het museum MIAT (het is de bedoeling een ALGEMEEN beeld van het museum te hebben - wie geïnteresseerd is kan later terugkomen) en dan laten we jullie alle hoeken van de kamer - pardon Gent - zien. Guido (van de Gids voor Oud Gent) wil graag gidsen zodat jullie ook eens met minder toeristische aspecten van de stad kennis kunnen maken.

    We kunnen inderdaad ook tussendoor een boottochtje maken in de kuip (van Gent hé, niet de badkuip ). Van op het water kan je prachtige kiekjes schieten (prijs 4,5 euro - duur 40 minuten).

    Bereid je er op voor: we stoppen niet tot 's avonds. Wie honger heeft wipt maar een bakker binnen .
    En 's avonds is iedereen vrij of we kunnen er nog een gezellig samenzijn van maken, wie weet.

    Willen jullie misschien in dit topic jullie namen opgeven en je al dan niet met ons mee komt ontbijten? Kwestie van de juiste aantallen te hebben (mijn voorzitter en onze vrijwilligers moeten op tijd weten voor hoeveel provisie ze moeten inslaan )


    Andere suggesties? Meer dan welkom!

    Wie komt laat dit in dit topic weten, zeker voor het Poortersontbijt, dat wordt door onze vrijwilligers binnen de vriendenkring van het museum verzorgd, en die moeten op tijd en genoeg vooraf op de hoogte worden gebracht...



    Ik wacht de reacties af

    http://www.viatvzw.centerall.com/gallery2.php (middeleeuws ontbijt tijdens de Gentse Feesten)
    museum.miat@gent.be (het museum)
    http://www.gent.be/ (de stad Gent)





    hoe ouder hoe gekker- there's no fool than an old fool
    member of HanFanClan on http://hanfanclan2.web-log.nl/
    visit my blog on http://gerdayd.web-log.nl/

  • #2


    Nu weten we toch al welke richting het uit is...

    Comment


    • #3
      Ik heb wel intresse. Gent is voor mij niet zo ver rijden, zou voor mij wel de eerste maal zijn, ben nog niet zo lang lid maar het lijkt mij wel leerrijk zo'n shooting day. Wat gebeurd er eigenlijk allemaal op zo'n dag? Zijn er ook voorwaarden aan verbonden?
      Groetjes.........
      @mimi
      "There is no path
      You create it
      Once you set out to walk it"

      Canon 350D + canon 28-135 IS USM

      Comment


      • #4
        Graag een beetje uitleg over die shooting day. kto@pandora.be

        Comment


        • #5
          Lijkt me wel leuk, graag een beetje uitleg
          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

          Comment


          • #6
            Hello,

            Als er niets in de weg komt ga ik mee (eten incluis). Ik zat er nl ook aan te denken om eens een shootingday in Gent te organiseren.
            Zou een eventuele boottocht op de Lieve geen hint kunnen zijn ?

            Groetjes Scorpio

            Comment


            • #7
              Er zijn in België wel verkiezingen op 18 mei, en er is hier stemplicht.
              We kunnen al om 8 uur gaan kiezen, maar het komt er toch maar bij.

              Comment


              • #8
                Originally posted by gerda
                18 mei? Zegt de datum jullie iets?
                jazeker, das namelijk men verjaardag...

                Tom
                --Canon PS A40--
                --BD0180BE--

                Comment


                • #9
                  Ik kom ook op 11 mei

                  "Photos capture a moment in time. But the full story is always lost"
                  Member of Han Fan Clan
                  Visit my http://www.hanvogel.web-log.nl

                  Comment


                  • #10
                    ik kom ook!!!!op 11 mei te gent
                    Maaike

                    This is your life and it's ending one minute at a time.

                    Fight Club

                    Comment


                    • #11
                      Hoewel het nog wel erg ver weg is, neem ik aan dat wij (Erik en Jacki) gewoonlijk ook van de partij zullen zijn.
                      Kun je wel iets meer vertellen over wat je van plan bent?
                      "Alleen" naar het genoemde museum, waarvan ik de website nog eens moet gaan bekijken...

                      Jacki
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by HV
                        Ik kom ook op 11 mei


                        HV, daar zit volgens mij nog eentje op zijn hoofd ook ofwel heeft hij een vogeltjeskapsel
                        Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                        www.wondermooi.be
                        www.patrickbillen.be

                        Comment


                        • #13
                          Lijkt mij ook wel wat. Gent is dicht bij de deur...

                          J.
                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #14

                            voorlopig is 11 mei ok voor mij dus....

                            Oppassen met een gids....
                            Ofwel luister je naar de gids of trek je foto's, beide gaat moeilijk..
                            (op reis luistert m'n vrouw altijd naar de uitleg van de gids terwijl ik ondertss.
                            foto's nam of filmde). Tenzij je op voorhand goed afspreekt met de gids !
                            (hou eens een groep toeristen in de gaten..!).
                            Best is voordien zelf eens rondlopen en alle mooie (fotografische) plekjes zoeken.

                            Nu ik hier toch bezig ben...
                            Als er interesse is zou ik (en als er mensen zijn die willen helpen - graag) terug een shooting day inichten te Brugge, deze keer niet het meest commerciele gedeelte maar het minder en even mooie onbekende.Datum , tja... dat is moeilijker...


                            Voor degene die interesse hebben kun je altijd eens kijken naar de foto's van de vorige editie.

                            >>>>>>> http://www.pbase.com/brugge

                            Indien interesse mag je mij nu al mailen...

                            greetings





                            daVinci
                            www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                            Comment


                            • #15
                              OK Gerda ,11Mei past voor ons , zonder tegenbericht mag je op ons rekenen.

                              Groeten

                              Erik.D en Trees

                              Comment

                              Working...
                              X