Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Art Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Art Brugge

    Ik ben reeds jaren geabonneerd op Leica Fotografie International via de firma Foto Art in Brugge. Sedert april van dit jaar krijg ik de tijdschriften echter niet meer toegestuurd. De website van Fotoart reageert niet meer en als ik telefoneer krijg ik de boodschap dat de "kantoren gesloten zijn wegens werken" (ondertussen al meer dan 3 weken) en dat ik wel kan faxen of mailen. Al enkele keren gemaild maar geen antwoord ontvangen.
    Heeft iemand toevallig meer info over FotoArt of iets gelijkaardig meegemaakt?
    Ik vrees dat ze failliet zijn of zo en dat ik naar m'n tijdschriften kan "fluiten"

  • #2
    Re: Foto Art Brugge

    hallo maker,

    3 weken zeg je,wel ik had ook een abonnement op een tijdschrift en plotseling kwam het tijdschrift toegestuurt vanuit duitsland(was wel een duits boekske maar kom) moest een opleg doen voor verzendingenkosten..., maar voor het kort te houden , dit was in april 2006 dus iets anders dan 3 weken he.
    heb verschillende keren geprobeerd om ze te bereiken maar helaas zijn we nu oktober en nog nog niets gehoord, dus de werken duren zeer lang he!

    Hopelijk geraken de werken ooit gedaan????of wat het ook zijn mag, want daar kon je tenminste nog eens een boekske kopen he.

    groeten Franske
    Franske
    Fuji + glas.

    Comment


    • #3
      Re: Foto Art Brugge

      Oorspronkelijk geplaatst door jools56 Bekijk bericht
      Heeft iemand toevallig meer info over FotoArt of iets gelijkaardig meegemaakt?
      (
      Ik heb vernomen dat FotoArt Brugge ermee stopt...

      Comment


      • #4
        Re: Foto Art Brugge

        Sinds deze zomer staat hun winkel zo goed als leeg en is deze gesloten. Misschien zijn ze aan het verhuizen
        Hopelijk vinden we deze nog terug want ze geven wel goede boeken uit over fotografie.

        Comment


        • #5
          Re: Foto Art Brugge

          Bedankt voor de reacties!
          Ik vrees dus dat ik op de een of andere manier de "gemiste edities" nog moet zien vast te krijgen.
          Franske.... ik heb ook sedert april 2006 geen tijdschrift meer toegestuurd gekregen. Drie weken geleden heb ik Foto Art hier voor het eerst over gecontacteerd ... zonder resultaat.

          Ach ja .... op m'n laatste e-mail naar Foto Art kreeg ik gisteren een undelivery-rapport. Ze zullen dus wel echt op de fles zijn

          En inderdaad ... ze hadden een puik assortiment interessante fotoboeken.
          Jammer, maar helaas.

          Slotconclusie: ik vind de manier waarop Foto Art het hier gespeeld heeft wel heel laag bij de grond. Ze konden tenminste een bericht op hun openingspagina website hebben geplaatst om hun klanten te informeren...

          Saluti

          Jools56

          Comment


          • #6
            Re: Foto Art Brugge

            Oorspronkelijk geplaatst door jools56 Bekijk bericht
            En inderdaad ... ze hadden een puik assortiment interessante fotoboeken.
            Jammer, maar helaas.
            Dat assortiment dat ze aan de straatstenen niet meer kwijtraken is waarschijnlijk mede de oorzaak geweest van die mogelijke stopzetting. Alles gaat tegenwoordig digitaal, en de niche van degelijke 'dure" fotoboeken is te klein om ervan te leven.

            Comment


            • #7
              Re: Foto Art Brugge

              Ik ben daarnet nog bij boekhandel De Sleghte binnengeweest.
              Er lagen enkele van de uitgaven van Foto art te koop aan zeer aantrekkelijke prijzen. (Waaronder 3 boeken uit de reeks pro-lighting voor studio-belichting)

              Comment

              Working...
              X