Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zuiderse mannen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zuiderse mannen

    2 gezichten van zuiderse origine.

    Spaanse visser


    Portugese vanalles en doe nog wa


    Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

  • #2
    Re: Zuiderse mannen

    #1 is een knap portret (is ie wel echt scherp?)

    #2 Deze persoon past niet echt bij uw titel
    Dingske dat ie in zijn hand heeft bedekt een stukje gezicht en het is precies of daar nu een hap uit is.
    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

    Comment


    • #3
      Re: Zuiderse mannen

      Portret 1 is spot-on... De blik, uitsnede, helemaal top! Portret 2 vind ik iets minder, de blik vertelt wel dat hij gefasineerd is door hetgeen hij in zijn handen houdt, maar hij komt ook een beetje onnozel over...
      ____________
      Everything has its beauty, not everybody sees it [Confucius]
      Website | Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Zuiderse mannen

        Eerste portret is heel mooi, echt een karakter kop Voor de 2e foto ben ik het eens met de vorige commentaren
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: Zuiderse mannen

          Je eerste
          mvg,
          Ludo V.

          Comment


          • #6
            Re: Zuiderse mannen

            Oorspronkelijk geplaatst door vicky Bekijk bericht
            Eerste portret is heel mooi, echt een karakter kop Voor de 2e foto ben ik het eens met de vorige commentaren
            Ook mee eens.

            Comment


            • #7
              Re: Zuiderse mannen

              De eerste lijkt mij last te hebben van bewegingsontscherpte en dat je dit heb proberen camoufleren met een USM techniek (een beetje te).... Qua compo en de indringende manier van in de lens te kijken, zit hij heel goed maar ik zou hem eens proberen omzetten naar zwartwit met enige ruisoverlay... denk dat de foto dan nog meer tot de verbeelding spreekt.
              Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

              Gratis kijkplezier Coming soon

              Comment


              • #8
                Re: Zuiderse mannen

                Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
                De eerste lijkt mij last te hebben van bewegingsontscherpte en dat je dit heb proberen camoufleren met een USM techniek (een beetje te).... Qua compo en de indringende manier van in de lens te kijken, zit hij heel goed maar ik zou hem eens proberen omzetten naar zwartwit met enige ruisoverlay... denk dat de foto dan nog meer tot de verbeelding spreekt.


                Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                Comment

                Working...
                X