Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

    Hoi,
    Kan iemand voor mij even een schermafdruk maken van een engelstalig PS cs?

    Het gaat om het rijtje in het lagenmenu. Ik heb een engels boek, maar CS II in het Nederlands.

    Nu hebben ze het weer over luminosity... en tja.. wat is dat in het nederlands

    Dan kan ik het even naast elkaar houden en vergelijken

    THNX!!

    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

  • #2
    Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

    Ik ben natuurlijk iets minder pro bezig hier

    maar misschien dat dit je toch helpt .

    Dixie
    ooit ... .

    Comment


    • #3
      Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

      Yup.. dit is al een heel eind in de richting Is dus toch 'lichtsterkte' LOL

      THnx.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

      Comment


      • #4
        Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

        Ik denk dat mvdh (of hoe noemde ze ook alweer, die dat met veel lawaai vertrokken is?) eens een link gepost heeft met allerhande vertalingen.

        Het kan ook Nina geweest zijn...
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

          Hebben jullie allemaal die Windows balken op blauw staan, je kan dat afzetten hoor

          Comment


          • #6
            Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

            Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
            Hebben jullie allemaal die Windows balken op blauw staan, je kan dat afzetten hoor
            neen
            gr, eb

            Comment


            • #7
              Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

              In het (Belgische althans) Nederlands gebruikt men ook het woord luminiciteit

              De warmte en luminiciteit zorgen ervoor dat de Chileense wijnstokken gelijkmatig kunnen groeien, terwijl de koele nachttemperaturen - onder invloed van de ...

              Comment


              • #8
                Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

                Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
                Hebben jullie allemaal die Windows balken op blauw staan, je kan dat afzetten hoor
                ook niet
                Steven

                Comment


                • #9
                  Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

                  Het kan liggen aan de verkleining van dit screenshot, maar als dat niet zo is zou ik toch even kijken naar de uitlijning van je TFT scherm. De letters laten zien dat dit niet helemaal in orde is.
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

                    Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                    Het kan liggen aan de verkleining van dit screenshot, maar als dat niet zo is zou ik toch even kijken naar de uitlijning van je TFT scherm. De letters laten zien dat dit niet helemaal in orde is.
                    Hoe kun je aan een screenshot zien, dat de uitlijning op een scherm niet in orde is... ??
                    --
                    Groeten
                    MarSu

                    Comment


                    • #11
                      Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?



                      nederlands - engels
                      Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                      Comment


                      • #12
                        Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

                        Oorspronkelijk geplaatst door paly Bekijk bericht
                        he die is handig. kan nog wel eens van pas komen. bedankt

                        alex
                        Website : www.alextimmermans.com
                        Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                        Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                        Comment


                        • #13
                          Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami_NL Bekijk bericht
                          Hoe kun je aan een screenshot zien, dat de uitlijning op een scherm niet in orde is... ??
                          Aan de typische onscherpte bij teksten, te zien in het menu op het screenshot. Dit ontstaat wanneer de rand van een letter verdeelt wordt over twee pixels.
                          Aan verkleining van het screenshot kan het niet liggen, want dan zouden alle letters het moeten vertonen...
                          meer over mijn fotografie is te vinden op
                          http://www.nandoonline.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

                            Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
                            Aan de typische onscherpte bij teksten, te zien in het menu op het screenshot. Dit ontstaat wanneer de rand van een letter verdeelt wordt over twee pixels.
                            Aan verkleining van het screenshot kan het niet liggen, want dan zouden alle letters het moeten vertonen...
                            Dit effect ontstaat pas IN het tft scherm, als ie niet goed is uitgelijnd of de resolutie niet overeenkomt. Heeft dus niks met een schermafdruk te maken. Zelfde dat je bv je contrast of helderheidsinstellingen niet op een screenshot ziet.
                            Dat niet alle letters het hebben kan afhangen van gebruikt lettertype, kleurgebruik en grootte..

                            Dacht dat je opmerking als grap bedoeld was, vandaar mijn reactie
                            --
                            Groeten
                            MarSu

                            Comment


                            • #15
                              Re: iemand zo vriendelijk voor een schermafdruk PS?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami_NL Bekijk bericht
                              Dit effect ontstaat pas IN het tft scherm, als ie niet goed is uitgelijnd of de resolutie niet overeenkomt. Heeft dus niks met een schermafdruk te maken. Zelfde dat je bv je contrast of helderheidsinstellingen niet op een screenshot ziet.
                              Dat niet alle letters het hebben kan afhangen van gebruikt lettertype, kleurgebruik en grootte..

                              Dacht dat je opmerking als grap bedoeld was, vandaar mijn reactie
                              Hmm - ik dacht toch zeker van wel.

                              Dus heb ik het eens uitgeprobeerd.

                              En wat blijkt? Jij hebt gelijk. Een screenshot met niet uitgelijnde letters levert toch een plaatje op met uitgelijnde letters.
                              Ik neem mijn woorden terug.
                              meer over mijn fotografie is te vinden op
                              http://www.nandoonline.com

                              Comment

                              Working...
                              X