Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverschillen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijsverschillen

    Vandaag ben ik nog eens langs de fotowinkel geweest die toen mijn huwelijksfoto's gemaakt heeft en heb toevallig gezien dat hij nu ook camera's en objectieven verkoopt....

    Tot mijn verbazing moest ik vaststellen dat de EOS 350D met kitlens 18-55mm bij hem 1141 euro kost!!!
    Hij verkoopt zelfs de nieuwe 400D nog niet
    Is dat wel legaal? Als men nu bedenkt dat die zelfde camera met kitlens nu aan 659 euro staat in het algemeen.......

    Ik vindt dit ronduit schandalig dat ze zulke hoge prijzen mogen vragen!!

    Ik wou dit gewoon effe vermelden dat men toch ooo zo moet opletten waar men iets koopt, want wie niet beter weet of zelfs geen internet aansluiting heeft, weet dit niet.

    Greetz Rosita
    Last edited by easygirl; 6 oktober 2006, 13:34.
    Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

  • #2
    Re: Prijsverschillen

    Ik denk dat je de prijzen vergelijkt met die van webshops die geen duur pand, personeel en een magazijn vol voorraad hoeven hebben. dan kun je inderdaad flink wat van je prijs afhalen. Daarnaast is vragen 1 maar krijgen een heel ander verhaal natuurlijk

    Comment


    • #3
      Re: Prijsverschillen

      Toch niet hoor....dat is in het algemeen in gewone fotowinkels toch ook zo, maar de fnac en Photo Hall zijn ook nog altijd heel duur.
      Er zijn hier op het forum ook al winkels ter sprake gekomen die gewoon een shop hebben om af te halen ook......

      Maar van deze leek mij dat toch uitzonderlijk hoog, ook zonder extra personeel!!

      Greetz
      Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

      Comment


      • #4
        Re: Prijsverschillen

        vraag en aanbod ...
        sommige mensen durven niet online kopen
        en betalen graag ... heel wat meer
        same story met alles, vrees ik
        ... If You See the Flash, It's Already Too Late ...

        Comment


        • #5
          Re: Prijsverschillen

          dat is dikwjls , bij van die kleine zelfstandigen . Die rekenen op mensen die "service" nodig hebben hier in mijn dorp staat ook ne 350 met kitlens voor over de 1000 euro .
          www.Klikkerdeklik.be
          Waarom een tijger in de tank , als er een ezel achter het stuur zit ...

          Comment

          Working...
          X