Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

akkuinternational

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • akkuinternational

    Twee maand geleden 3 batterijen daar besteld. Tot op heden nog niets ontvangen.

    Als antwoorden krijg ik:

    29 aug:
    "thank you for your mail and sorry for the delay. The batteries are ordered and we should get them this week."

    11 sep:
    "thanks for your mail. We are very sorry for the delay. But our
    supplier told us now, that our order is on the way to us. So we should recieve it within the next 5 days. On the same day we recieve the
    order, we will send it to you."

    Vandaag:
    "thanks for your mail. We are very sorry for the delay. But our supplier told us now, that our order is on the way to us. So we should recieve it within the next 5 days. On the same day we recieve the order, we will send it to you."

    Ook gezien dat de mail van 11sept en vandaag juist hetzelfde zijn... Op telefoon neemt er niemand op terwijl er staat: "You can reach us Monday - Friday between 9.30 am and 4.00 pm".

    In ieder geval de laatste keer dat ik hier bestel (vorige keer was het zonder problemen).

    k'Geef het maar mee als waarschuwing.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

  • #2
    Re: akkuinternational

    Vreemd, iedereen hier op kantoor werkt met accuinternational. Niemand heeft ooit problemen gehad.
    Telefonisch is het inderdaad blijkbaar onmogelijk ze te bereiken.

    Ik zou nog eens een mailtje sturen, qua prijzen is het de moeite. Ik heb reeds een paar jaar de clone batterijen voor Nikon D70. Ik zie geen verschil in prestatie met de originele. Dit voor een paar eurokes kost.
    Zou deze firma toch nog niet afschrijven.
    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
    Konica Minolta Dimage A2
    Lumix FX-30

    Comment


    • #3
      Re: akkuinternational

      Ik heb dezelfde problemen gehad met akkuinternational de laatste keer, en nog vele anderen, kijk HIER

      PS heb er ook de eerste keren besteld zonder problemen te hebben.
      mvg,

      Wim
      Last edited by Wimpy; 5 oktober 2006, 15:02.

      Comment


      • #4
        Re: akkuinternational

        Heb ook al daar besteld zonder problemen. Waarschijnlijk is de administratie een puinhoop en als het misgaat, dat gaat het goed mis....
        natwork.be

        Comment


        • #5
          Re: akkuinternational

          Ik heb helaas geen goed woord voor Akkuinternational. 'k Heb er onlangs een bestelling geplaatst voor een accu en bijbehorende lader. Ik heb tot op heden reeds 6 mails gestuurd met vraag naar de status van mijn bestelling waarop ik tot op heden nog geen enkel antwoord gekregen heb. Ik kan maar een ding aanraden, mijdt deze winkel als de pest!
          meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

          Comment


          • #6
            Re: akkuinternational

            ik heb er al twee keer besteld en dat is twee keer goed afgelopen
            [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

            Comment


            • #7
              Re: akkuinternational

              Oorspronkelijk geplaatst door Hellcat Bekijk bericht
              ik heb er al twee keer besteld en dat is twee keer goed afgelopen
              Zelfde hier.Woensdagmiddag twee accu's voor mijn 5D besteld en betaald. Direct een mail ontvangen dat de goederen de dag zelf nog vertrokken. Vrijdagmorgen 9u geleverd door UPS.

              Mijn vorige bestelling had drie dagen nodig. In beide gevallen was ik zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde.
              Fullator
              Fotostudio Candela Zone
              website: http://www.chronax.be
              website: http://www.marquisemodels.eu

              Comment


              • #8
                Re: akkuinternational

                Ik heb er ook één keer besteld, en uiteindelijk is alles goed verlopen, maar het heeft wel enkele reminders gekost.

                Wat ik wel niet correct vind is dat ze direct je creditcard abfboeken en dan 6 weken later leveren.

                dus, misschien eerst een mailtje met de vraag of ze voorraad hebben, en dan bestellen?

                Prijzen zijn inderdaad bijna onklopbaar, en de kwaliteit is OK volgens mij.

                Comment


                • #9
                  Re: akkuinternational

                  Oorspronkelijk geplaatst door flitske Bekijk bericht
                  Ik heb helaas geen goed woord voor Akkuinternational. 'k Heb er onlangs een bestelling geplaatst voor een accu en bijbehorende lader. Ik heb tot op heden reeds 6 mails gestuurd met vraag naar de status van mijn bestelling waarop ik tot op heden nog geen enkel antwoord gekregen heb. Ik kan maar een ding aanraden, mijdt deze winkel als de pest!
                  Ik heb tot op heden nog steeds NIETS ontvangen.

                  In de eerste mail stond: "Please transfer in EUR 45,34 (EUR 32,39 + EUR 12,95 shipping-costs) and i will ship the following goods and a delivery-mail immediately after receiving money." Dit was 9 augustus!!!

                  Op 6 oktober wel de standaardmail:

                  "Dear Mr Verrept,
                  thanks for your mail. We are very sorry for the delay. But our supplier told us now, that our order is on the way to us. So we should recieve it within the next 5 days. On the same day we recieve the order, we will send it to you."

                  Schandalig vind ik het!

                  Zie ook:


                  Last edited by rept; 24 oktober 2006, 12:11.
                  Gallery: http://www.fotogallerij.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: akkuinternational

                    Ik heb ook al bij hen besteld. Ik had zelfs een foutje gemaakt in mijn bestelling en heb hem (Milan of zoiets zeker) daarover gemaild om die fout recht te zetten (Ik wou van een bepaald type batterij 2 stuks hebben ipv 1). Dat hebben ze dan rechtgezet.

                    Toen heb ik een paar weken moeten wachten tot de batterijen binnen waren maar uiteindelijk alles toch aangekregen (inclusief de extra batterij)! Ik was ondertussen ook al eens beginnen zoeken op het internet naar "akkuinternational" en begon door al die reacties op diverse forums ook al wel schrik te krijgen. Maar ja, uiteindelijk is alles toch wel goed gekomen!

                    Ik zou zo zeggen, niet opgeven! Blijven mailen om de week of zo! En als dat echt niet lukt gewoon je geld terugvragen en zeggen dat je het persoonlijk komt halen als ze het niet terugstorten! Zo ver in Duitsland ligt die winkel immers niet!

                    mvg Manuel

                    Comment


                    • #11
                      Re: akkuinternational

                      Ik zou eens proberen te bellen. Dat heb ik ook gedaan en toen ging alles goed.
                      Je moet wel een aantal keren proberen (best overdag), maar het lukt wel!

                      En als je mailt, zorg dan dat je er zeker je bestelnummers bij zet, anders beginnen ze nog niet te zoeken.

                      Comment


                      • #12
                        Re: akkuinternational

                        Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                        Ik zou eens proberen te bellen. Dat heb ik ook gedaan en toen ging alles goed.
                        Je moet wel een aantal keren proberen (best overdag), maar het lukt wel!

                        En als je mailt, zorg dan dat je er zeker je bestelnummers bij zet, anders beginnen ze nog niet te zoeken.
                        Update: vandaag eindelijk iemand aan de lijn gekregen, ik mag mijn iban nummer en bic code sturen dan storten ze het geld terug! Meer dan 3 maand gewacht voor niets...
                        Gallery: http://www.fotogallerij.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: akkuinternational

                          Al veel gekocht daar, nooit problemen gehad.
                          Soms moet ge wel even geduldig zijn.
                          Voor mij de goedkoopste voor batterijen allerhande.
                          Als ge via e-mail uw bestelling navraagd stuur dan altijd het bericht mee dat ge van de zaak daar gekregen hebt.

                          Comment

                          Working...
                          X