Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ylvie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ylvie

    Ylvie keek voor de eerste keer in een lens. En dat zal je geweten hebben !

    natwork.be

  • #2
    Re: Ylvie

    Ik moest wel even grijnzen toen ik deze foto zag (na jouw reactie gelezen te hebben op mijn post) Ergens stond daar het woord 'verminkt'

    Maar eerlijk is eerlijk... deze foto heb jij prima 'verminkt', misschien net iets te veel bij de neus, maar dat is pixelsex.

    Echt een foto waar ik langer naar wil kijken. Lekker 'Underworld' om het zo maar te noemen.

    Chapeau!!
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: Ylvie

      Ik vind dit erg mooi. Ik zou het bijna een kunstwerk willen noemen...
      ... bijna
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

      Comment


      • #4
        Re: Ylvie

        Ja hoor "lekkere" foto! Goed "geplaatst", goede DOF en heerlijk "verminkt"

        groetjes,
        dIggO

        Comment


        • #5
          Re: Ylvie

          Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Ik moest wel even grijnzen toen ik deze foto zag (na jouw reactie gelezen te hebben op mijn post) Ergens stond daar het woord 'verminkt'
          Hehe - ik ben altijd wat kritischer op foto's van mensen die ik ken. Maar ik weet zeker dat je dat op de juiste manier interpreteert.
          natwork.be

          Comment


          • #6
            Re: Ylvie

            Oorspronkelijk geplaatst door Nat Bekijk bericht
            Hehe - ik ben altijd wat kritischer op foto's van mensen die ik ken. Maar ik weet zeker dat je dat op de juiste manier interpreteert.
            Yup, graag zelfs en uiteraard intepreteer ik dat op de juiste manier Daar kan ik altijd van leren
            Hoewel ik nog steeds vind dat mijn model haar schouders er 'verminkt' beter uitzien dan die van mij 'onverminkt' LOL.
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

            Comment


            • #7
              Re: Ylvie

              mooi bewerkt en knap beeld, het detailverlies stoort me niet
              Steven

              Comment


              • #8
                Re: Ylvie

                doet mij denken aan een andere fotosite waar ik lid van ben, meestal deze stiel opnamen, zou ze zelf niet maken maar vind het wel mooi hoor.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: Ylvie

                  Merci zulle. Ylvie kijkt mee en heeft mij laten weten dat ze heel blij is met jullie reacties !
                  natwork.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ylvie

                    Deze is voor mij helemaal goed. Kleur helemaal passend gekozen. Wit heeft dan misschien geen deatil meer maar komt niet uitgebrand over, echt een foto waar je langer naar kunt kijken

                    Gr. X.

                    Comment

                    Working...
                    X