Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

    Heb jij een gezonde interesse voor alles wat de VRT aanbelangt?

    Is fotograferen je passie?

    Dan is deze advertentie misschien iets voor jou…


    VRTFansite is op zoek naar een gedreven fotograaf op vrijwillige basis (dus zonder vergoeding). De fotograaf wordt vooral ingezet voor fotoverslagen van persconferenties, evenementen en kleine concerten.

    Vereisten hierbij zijn:
    - in het bezit zijn van een professioneel toestel
    - veel vrije tijd hebben
    - niet bang zijn om afstanden af te leggen
    - oog hebben voor kadrage
    - zich professioneel kunnen gedragen bij de opdrachten


    Heb jij enige interesse? Dan kan je altijd een mailtje sturen naar info@vrtfansite.be met jouw identificatiegegevens, motivatie en enkele zelfgemaakte foto’s.

  • #2
    Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

    zonder vergoeding + eigen materiaal.... goed bezig
    www.loft6.be

    Comment


    • #3
      Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

      - in het bezit zijn van een professioneel toestel
      - veel vrije tijd hebben
      - niet bang zijn om afstanden af te leggen
      +

      zonder vergoeding
      hmm...benieuwd wie dit wil doen...
      www.andram.be

      Comment


      • #4
        Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

        Ik zoek ook zo iemand voor mijn website: www.YourConcertShots.com
        Oh ja, de fotograaf moet ook voor zijn eigen accréditaties zorgen uiteraard :-) Ah ja.... HAHAHHAHA zucht
        De copyright zijn voor mij uiteraard.
        www.YourConcertShots.com

        Comment


        • #5
          Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

          Hoe vaak wordt hier de vraag gesteld : Hoe ben jij aan zo'n accreditatie gekomen........
          Nog dit : Noem één hobby die geen geld kost?

          Comment


          • #6
            Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

            Oorspronkelijk geplaatst door andram Bekijk bericht
            +
            hmm...benieuwd wie dit wil doen...
            Ik, al meer dan een jaar, en met veel plezier. Ieder zijn ding.
            Het is niet de bedoeling om hierover een discussie te starten, geinteresseerden sturen een mailtje naar info@vrtfansite.be

            Loes

            Comment


            • #7
              Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

              Ik ben in het bezit van een helm !
              Ik ben nu nog op zoek achter een mooie vrouw met een moto.

              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment


              • #8
                Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
                Ik ben in het bezit van een helm !
                Ik ben nu nog op zoek achter een mooie vrouw met een moto.
                Marijke.

                Comment


                • #9
                  Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                  Eerst dacht ik "wat leuk – misschien is het wel een fijne manier om op een aantal gelegenheden te attenderen", maar ben ik dan mijn auteursrechten kwijt? Want ik lees op deze site:

                  copyrights
                  Alle foto's en videofragmenten zijn eigendom van VRTFansite.be en mogen enkel gebruikt worden na schriftelijke toestemming hebben aangevraagd via info@vrtfansite.be.
                  Hoe vrijblijvend is het bovendien allemaal? Krijg je een lijst met gelegenheden waarop je wenst te fotograferen, of zegt men je waar jij naartoe moet?

                  Ik zou dit uiteraard ook kunnen mailen, maar ik vermoed dat het antwoord hierop zinnig is voor iedereen. Op zich zie ik er overigens niet meteen graten in dat het gratis is.
                  Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                  Comment


                  • #10
                    Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                    En de kosten voor al die kilometers ????? Lijkt mij niet echt professioneel

                    Comment


                    • #11
                      Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                      Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                      Eerst dacht ik "wat leuk – misschien is het wel een fijne manier om op een aantal gelegenheden te attenderen", maar ben ik dan mijn auteursrechten kwijt? Want ik lees op deze site:



                      Hoe vrijblijvend is het bovendien allemaal? Krijg je een lijst met gelegenheden waarop je wenst te fotograferen, of zegt men je waar jij naartoe moet?

                      Ik zou dit uiteraard ook kunnen mailen, maar ik vermoed dat het antwoord hierop zinnig is voor iedereen. Op zich zie ik er overigens niet meteen graten in dat het gratis is.
                      Misschien kan je het best zo stellen : ofwel ben je geďnteresseerd en vraag je de info aan ofwel ben je niet geďnteresserd en laat je het. Hoe meer je hier plaatst hoe meer reacties in beide richtingen je mag verwachten. En dit is alleen goed voor nog meer aanvoer voor een welles nietes spelletje. En wie is hier mee gebaat?

                      Comment


                      • #12
                        Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                        Misschien kan je het best zo stellen : ofwel ben je geďnteresseerd en vraag je de info aan ofwel ben je niet geďnteresserd en laat je het. Hoe meer je hier plaatst hoe meer reacties in beide richtingen je mag verwachten. En dit is alleen goed voor nog meer aanvoer voor een welles nietes spelletje. En wie is hier mee gebaat?
                        Waarom een thread beginnen als je er niet mag op reageren?

                        Ik ben geďnteresseerd en wil info@vrtfansite behoeden om telkens hetzelfde antwoord te moeten sturen. Ik stel gewoon een paar open vragen aan iemand die daar ervaring mee heeft. Absoluut niet kwaad bedoeld. Uit jouw antwoord begrijp ik alleen dat ik hier mijn mond maar moet houden – en eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom.
                        Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                        Comment


                        • #13
                          Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                          wel zou wel interessant kunnen zijn , kom je op gelegenheden waar je anders ni komt, met speciale (bevoorrechte) plaatsen voor fotografen en gratis mee eten en drinken..... jaja gratis maar wel met enkele voordelen of zie ik dat verkeerd. Wat voor soort manifestaties kunnen dat zijn bijvoorbeeld....kan tof zijn als het je in de eerste plaats om het fotograferen te doen is.

                          Comment


                          • #14
                            Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                            Oorspronkelijk geplaatst door vicberger Bekijk bericht
                            Waarom een thread beginnen als je er niet mag op reageren?

                            Ik ben geďnteresseerd en wil info@vrtfansite behoeden om telkens hetzelfde antwoord te moeten sturen. Ik stel gewoon een paar open vragen aan iemand die daar ervaring mee heeft. Absoluut niet kwaad bedoeld. Uit jouw antwoord begrijp ik alleen dat ik hier mijn mond maar moet houden – en eerlijk gezegd begrijp ik niet goed waarom.
                            Je moet helemaal je mond niet houden, maar ik ben enkel fotograaf en zal niet op alle vragen hier kunnen antwoorden, daarom dus best rechtstreeks mailen naar info@vrtfansite.
                            Ik laat hier alleen maar weten dat men op zoek is naar een extra persoon.

                            Groetjes,
                            Loes

                            Comment


                            • #15
                              Re: DRINGEND! VRTFansite zoekt gedreven fotograaf! (m /v)

                              VRT? Hebben die onlangs geen 750.000€ ontslagvergoeding moeten ophoesten? Geen wonder dat ze geen geld meer hebben voor een fotograaf .

                              Comment

                              Working...
                              X