Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SD --> cdrom

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SD --> cdrom

    Hallo iedereen,

    Ik zit met een probleempje? De USB poorten van m'n PC zijn defect, en nu kan ik de foto's van m'n SD kaarten niet meer op m'n PC zetten. Bovendien vertrek ik binnen enkele dagen op verlof, dus m'n SD kaarten moeten dringend geleegd worden.

    Weten jullie soms waar ik de data van m'n SD's op CD-Rom of DVD kan laten branden? Bij voorkeur regio Gent.

    Bedankt,
    Bart

  • #2
    Re: SD --> cdrom

    Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
    Hallo iedereen,

    Ik zit met een probleempje? De USB poorten van m'n PC zijn defect, en nu kan ik de foto's van m'n SD kaarten niet meer op m'n PC zetten. Bovendien vertrek ik binnen enkele dagen op verlof, dus m'n SD kaarten moeten dringend geleegd worden.

    Weten jullie soms waar ik de data van m'n SD's op CD-Rom of DVD kan laten branden? Bij voorkeur regio Gent.

    Bedankt,
    Bart
    In de meeste fotozaken doen ze dat wel.

    Comment


    • #3
      Re: SD --> cdrom

      Haal je gewoon bij de PC-boer een PCI-USB insteekkaartje, heb je gelijk 4 poorten... en 't kost twee keer niks. Je moet zelfs niets installeren.
      Ik bedoel zoiets , maar dat is ook te vinden met 4 poorten.

      Comment


      • #4
        Re: SD --> cdrom

        Mocht al de rest niet lukken mag je me PM'en, ik woon in Gent. Hoewel de oplossing via het PCI-insteekkaartje natuurlijk ook op lange termijn werkt... Ik heb trouwens ook zo eentje, werkt prima als je nog een vrij PCI slot hebt en er niet vies van bent de PC eens open te gooien. Heb het mijne bij FNAC gekocht.
        Groeten, David

        Comment


        • #5
          Re: SD --> cdrom

          Oorspronkelijk geplaatst door pol parasol Bekijk bericht
          Haal je gewoon bij de PC-boer een PCI-USB insteekkaartje, heb je gelijk 4 poorten... en 't kost twee keer niks. Je moet zelfs niets installeren.
          Ik bedoel zoiets , maar dat is ook te vinden met 4 poorten.
          Ik werk met een laptop, dus dat zal niet lukken vrees ik.

          Comment


          • #6
            Re: SD --> cdrom

            Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
            Ik werk met een laptop, dus dat zal niet lukken vrees ik.
            Voor laptops heb je dan weer Cardbus USB adapters, geeft je ook 2 of 4 USB poorten extra. Je moet natuurlijk wel een vrij Cardbus slot hebben, alhoewel dat bij de meeste laptops geen probleem is.
            En je moet dan zelfs niks openvijzen, gewoon inpluggen (en de 1ste keer een driver installeren).
            David Leemans
            Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

            Comment


            • #7
              Re: SD --> cdrom

              Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
              In de meeste fotozaken doen ze dat wel.
              Weet je er soms één Gent?

              Ik ben er al bij een paar langs geweest, maar ze konden (of wilden) dat niet doen. Het was ofwel van analoog naar digitaal of van SD naar print. Dus niet van SD naar CD-Rom of DVD

              Bart

              Comment


              • #8
                Re: SD --> cdrom

                Oorspronkelijk geplaatst door Bart Haeve Bekijk bericht
                Weet je er soms één Gent?

                Ik ben er al bij een paar langs geweest, maar ze konden (of wilden) dat niet doen. Het was ofwel van analoog naar digitaal of van SD naar print. Dus niet van SD naar CD-Rom of DVD

                Bart
                In Hasselt doen ze dat in de Action Shop, ik weet niet als er in Gent één is. Ik ben van Limburg, totaal niet bekend in Gent, zou 't niet weten.

                Comment


                • #9
                  Re: SD --> cdrom

                  Zoek toch even een kennis, collega of zelfs vriend met een pc, daar zijn die toch voor...

                  Comment

                  Working...
                  X