Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Antec PhotoChute

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Antec PhotoChute

    Hoi, ik heb een probleem met een USB card reader/writer van het merk Antec. Misschien zijn er nog mensen met hetzelfde probleem... Op hun site staat dat het toestel werkt onder Win XP, maar verder niets te bespeuren. En bij mij doet het toestel bijna helemaal nix onder XP. Een telefoontje naar Antec Nederland deed me grijs haar krijgen. Een madam die slechter engels kan dan ik Chinees aan de telefoon... Daar konden ze me dus niet helpen. Wat voor een bedrijf is dat eigenlijk, Antec?? Kwaliteit brengen ze zeker en vast NIET op de markt... Misschien toch beter een wat duurder toestel kopen ipv een kat in de zak kopen. (De kat krijg je er zelfs niet eens bij) Maar ik zou het natuurlijk liever gewoon kunnen oplossen... Als ze zeggen dat het werkt in XP, dan moet dat toch ook zo zijn? Anders misleiden ze potentiële klanten !!!

    Groeten, Pieter


  • #2
    Hallo Silence,

    heb eens op de website gekeken vcan antec-europe ( www.antec-europe.com ) en wat mij opviel is dat windows xp wel wordt ondersteund. Op de website staat nog wel een hele installatieprocedure, wellicht kun je daar eens een kijkje nemen en levert dit meer op dan een "orakelende" telefoniste.

    Succes! BTW ik gebruik een usb comboreader van Dane elec en dit tot alle tevredenheid onder W98.

    Jan

    PS: las net dat je de site al had bezocht! Zo te zien heb je oly, heb je ook al het verhaal voor olympus en Fuji gebruikers gelezen!? www.antec-europe.com/pdf/note.pdf



    Edited by - jamonadap on 12 February 2002 12:52:53
    You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

    Comment


    • #3
      Als jij Chinees spreek en die mevrouw Engels, dan begrijp ik dat je er niet uit komt. Als je naar Nederland belt, waarom praat je dan niet gewoon nederlands ?
      Serieus nu, heb je geen driver voor Windows 2000 meegeleverd gekregen? Onder XP werken deze meestal. Drivers voor 98 of ME werken meestal niet.

      Comment


      • #4
        Hallo Luitjes,

        Voor de geinterresseerden: Windows 2000 Prof werkt(e) prima met diverse Compact Flash Card Readers. Dat werkte ook nog aardig nadat service pack 1 was geinstalleerd. Na de installatie van service pack 2 werden verscheidene 'verbeteringen' aangebracht, o.a. in de 'disk.sys'. Echter, je raad het al, Compact Flash Readers zorgden steevast voor een spontane reboot.

        Gelukkig heeft MS het probleem erkend en er zelfs wat aan gedaan. Na installatie van een HOTFIX doet mijn kaartlezertje het weer goed. Service pack 3 zal de hotfix bevatten!

        Groetjes,
        Willem


        Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
        http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

        Comment


        • #5
          Jammer genoeg probeerde ik reeds vanalles, maar het toestelletje wordt niet herkent. Ik geraakte nog niet eens zo ver om te merken of mijn Olympus kaartjes gelezen zullen worden... I hope so!

          Comment


          • #6
            Ik heb daarstraks een CF reader/writer gekocht bij Bestsellers (BEF 640). Die gasten rekenen nog in franken.
            Ik sloot hem aan aan op een USB-poort en dat spul werkte meteen. Zelfs zonder dat ik de bijgeleverde drivers diende te installeren.
            Herkent XP jouw cardreader wel als je hem inplugt ?

            Comment

            Working...
            X