Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Club Vie: Personen opnames

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Club Vie: Personen opnames

    Goedendag, gisterenavond/nacht was ik samen met een paar vrienden op stap geweest bij Club Vie in Rotterdam. Heb mijn Nikon D50 met 18/50 kitlens meegenomen om de personen die in de tent aanwezig waren te fotograferen. Let op: deze foto's die zijn genomen zijn mijn allereerste opnames sinds de aanschaf van de D50. Tips, opmerkingen, kritiek is natuurlijk welkom!

    Aangezien jullie forum geen HTML-ondersteuning heeft en omdat ik niet nogmaals alle foto's wil uploaden raadt ik jullie even aan om deze pagina te bekijken.

    Bedankt in ieder geval voor jullie reacties!

  • #2
    Re: Club Vie: Personen opnames

    Mag ik nog vragen wat jullie hiervan vinden? Aangezien ik vanaf morgen 2 weken vakantie heb zal ik heel weinig online zijn

    Comment


    • #3
      Re: Club Vie: Personen opnames

      Show case forum dient om fotos te laten zien aan de anderen (max 3)
      Maak je dus ook even dat er een aantal zichtbaar zijn voor de kijkers, een link kan dan nof steeds.
      Anders zal dit topic gesloten worden vrees ik.

      Alvast dank
      Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

      Comment


      • #4
        Re: Club Vie: Personen opnames

        Edit mod JLP: Foto 1 en 2 zijn verwijderd, omdat deze niet aan de forumregels voldoen voor wat betreft de bestandsgrootte (max 200kB is toegestaan). Een aangepaste versie kun je altijd terugplaatsen in plaats van deze tekst.



        Last edited by JLP; 1 oktober 2006, 23:30.

        Comment

        Working...
        X