Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto telenet

    Heb een vraagje ivm foto telenet dus,
    wanneer ik foto's verwijder van mijn account bij telenet zijn
    deze nog altijd te zien op BD.
    Hoe kan dit,is dit normaal?
    Als ik bij archief hier kijk zie ik veel kruisjes waar vroeger foto's stonden,
    dus ik neem aan dat die mensen hun foto's bij hun server verwijderd hebben.
    Iemand
    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

  • #2
    Re: foto telenet

    Mogelijk zitten die foto's nog in de tijdelijke Internetbestanden van jouw webbrowser. Doe eens een refresh en/of de tijdelijke internetbestanden opruimen.
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: foto telenet

      Nee,dat is het niet,ik doe dit bijna dagelijks.
      Maakt telenet misbruik hiervan?
      Ik vind het niet nodig dat foto's op BD zichtbaar blijven wanneer
      er niet meer op gereageerd wordt.Het is toch niet de bedoeling dat ze er
      eeuwig op blijven staan?
      Het is toch mijn goed recht om mijn foto's te verwijderen wanneer ik
      dit wens
      Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

      Comment


      • #4
        Re: foto telenet

        Kan ook dat de foto nog in cache servers van een provider zit.
        Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

        Comment


        • #5
          Re: foto telenet

          En daar kan ik niets aan doen zeker?
          Het gaat hier toch over verschillende foto's die ik niet meer wens te gebruiken
          voor internet.Je verliest hier toch controle over je werk vind ik.
          Misschien toch maar over stappen naar andere provider dan.
          Last edited by ladeti; 30 september 2006, 12:08.
          Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

          Comment


          • #6
            Re: foto telenet

            Ik denk dat dat hier weinig met de provider te maken heeft en dat je dat bij andere ook zal hebben.
            Konica minolta DIMAGE Z5 - 12x optic zoom (35/420mm) - Anti shake - Rapid AF

            Comment


            • #7
              Re: foto telenet

              Zal eens een mailtje sturen naar telenet,maar of ze gaan antwoorden?
              Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

              Comment


              • #8
                Re: foto telenet

                waarom niet?
                Konica minolta DIMAGE Z5 - 12x optic zoom (35/420mm) - Anti shake - Rapid AF

                Comment


                • #9
                  Re: foto telenet

                  Als je foto's uit een album verwijdert, of een gans album moet je ze nog ergens anders wegdoen. Heb het even geprobeerd, krijg bij verwijderen de volgende melding :

                  Ben je zeker dat je dit album wil verwijderen?
                  De foto's uit dit album zullen NIET uit je account worden verwijderd. Je kan deze foto's nog terugvinden via de tijdlijn totdat je ze daar ook verwijdert.

                  Groetjes,
                  Marc
                  Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto telenet

                    Oorspronkelijk geplaatst door Clioke Bekijk bericht
                    waarom niet?
                    Heb nog nooit een e-mail naar telenet(moeten)verzenden maar heb
                    al van andere leden hier gelezen dat telenet vaak niet antwoord.
                    Last edited by ladeti; 30 september 2006, 13:17.
                    Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto telenet

                      Oorspronkelijk geplaatst door bingel Bekijk bericht
                      Als je foto's uit een album verwijdert, of een gans album moet je ze nog ergens anders wegdoen. Heb het even geprobeerd, krijg bij verwijderen de volgende melding :

                      Ben je zeker dat je dit album wil verwijderen?
                      De foto's uit dit album zullen NIET uit je account worden verwijderd. Je kan deze foto's nog terugvinden via de tijdlijn totdat je ze daar ook verwijdert.

                      Groetjes,
                      Marc
                      Ja,dat weet ik,heb dit al verschillende keren gedaan,
                      foto's zijn verwijderd(ook uit tijdlijn)maar toch zijn ze hier op BD nog te
                      bekijken,is toch wel vreemd
                      Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

                      Comment


                      • #12
                        Re: foto telenet

                        Ik neem aan dat je het hebt over de Foto hosting service van telenet: http://fotos.telenet.be/ ?

                        Deze toepassing is eigenlijk hetgeen Pixagogo heeft opgestart en verkocht aan telenet.

                        Vroeger werkte Pixagogo met diverse cache servers over de wereld om hun trafiek te kunnen beperken. Toen kon je ook foto's verwijderen, maar bleven ze nog lange tijd in de pixagogo cache servers zitten.

                        Ik neem aan dat ze nog steeds op die manier blijven werken.

                        mvg,
                        peter

                        Comment


                        • #13
                          Re: foto telenet

                          Ja,het betreft inderdaad deze service.
                          Ik denk dat jij hier de juiste uitleg geeft want wanneer hier op dit
                          forum een foto wordt gedownload zie je onderaan'bezig met openen van.....pixagogo'.Dus ze zullen later dan wel verwijderd worden.
                          Aan iedereen bedankt hier voor jullie tijd en reacties
                          mvg
                          Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

                          Comment


                          • #14
                            Re: foto telenet

                            Oorspronkelijk geplaatst door ladeti Bekijk bericht
                            Ik vind het niet nodig dat foto's op BD zichtbaar blijven wanneer
                            er niet meer op gereageerd wordt.Het is toch niet de bedoeling dat ze er
                            eeuwig op blijven staan?
                            Hoe weet je dat er niet meer gereageerd wordt? Daar ben je pas zeker van als de foto weg is.
                            Zolang je plaats hebt op een fotoserver, hoeft de foto niet weg.
                            Hombre

                            Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

                            Comment


                            • #15
                              Re: foto telenet

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                              Hoe weet je dat er niet meer gereageerd wordt? Daar ben je pas zeker van als de foto weg is.
                              Zolang je plaats hebt op een fotoserver, hoeft de foto niet weg.
                              Na 3 maanden zal er wel niet meer gereageerd worden zeker?
                              Eigenlijk gaat het mij hier om het princiepe
                              Nikon d50+nikkor 18-55+tamron 28-75+nikkor 55-200vr+panasonic dmc-fz10

                              Comment

                              Working...
                              X