Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paardje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paardje

    Hallo,

    Ik ben hier nieuw, laat maar weten wat jullie van mijn foto vinden, is wel niet met zo'n goede digicam getrokken....


  • #2
    Re: Paardje

    Je standpunt vind ik wel leuk Ik zou het echter iets donkerder of lichter maken. Als het de bedoeling is dat het paard goed te zien is mag het een stuk lichter. Als je een silhouet van wou maken mag het net een tikje donkerder.

    Dan nog de takken rechtsonder weghalen en ik ben tevree
    One day, I would like to make nice pictures :-)
    www.lucaskoijen.nl

    Comment


    • #3
      Re: Paardje

      Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
      Je standpunt vind ik wel leuk Ik zou het echter iets donkerder of lichter maken. Als het de bedoeling is dat het paard goed te zien is mag het een stuk lichter. Als je een silhouet van wou maken mag het net een tikje donkerder.

      Dan nog de takken rechtsonder weghalen en ik ben tevree

      Mjah, ben nog maar een beginner heb eigenlijk geen ID hoe ik dat moet doen , ik zou anders de teugels ook nog wegdoen...

      groeten

      Comment


      • #4
        Re: Paardje

        Oorspronkelijk geplaatst door Luckyluke Bekijk bericht
        Je standpunt vind ik wel leuk Ik zou het echter iets donkerder of lichter maken. Als het de bedoeling is dat het paard goed te zien is mag het een stuk lichter. Als je een silhouet van wou maken mag het net een tikje donkerder.

        Dan nog de takken rechtsonder weghalen en ik ben tevree
        mee eens, maar voor de compo zou ik wel de teugels zo laten hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Paardje

          Ik heb eventjes The GIMP losgelaten op je foto. Ik heb de bladeren rechtsonder weggehaald, en wat met de kleurlevels gespeelt. Het paard is een silhouet geworden, en de lucht ietsjes blauwer. Het is een vrij abstract geheel geworden. Sommige mensen houden daarvan, anderen niet.



          Laat maar weten wat je ervan vindt...
          One day, I would like to make nice pictures :-)
          www.lucaskoijen.nl

          Comment


          • #6
            Re: Paardje

            ik vin het wel mooi, enkel spijtig dat de emotie nu wel een beetje weg is, bedankt

            Groeten

            Comment

            Working...
            X