Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

raika bezoekt flugausstellung hermeskeil

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • raika bezoekt flugausstellung hermeskeil

    Mijn foto's zijn niet echt om over naar huis te schrijven, was regenachtig weer, en met de hoeveelheid vliegtuigen die er staat, is de achtergrond meestal zeer druk (misschien de nodige ervaring niet voor, voor zulke omstandigheden ?). Maar voor de vliegtuigliefhebber, die in de buurt van Trier is, zeker aan te raden om eens een halve dag te besteden











    To make your dreams come true, wake up

  • #2
    Re: raika bezoekt flugausstellung hermeskeil

    De combinatie hond en gevechtsjets is best wel grappig, je hebt er nog iets leuks van gemaakt

    Liefst van al de derde: het doet me denken aan dé typische snapshot die toeristen nemen als ze ergens op vakantie zijn. Onderwerp centraal, weinig aandacht voor kadrage, en mensen die pal in de lens kijken. In dit geval je hond Raika
    Normaal zijn dit negatieve dingen, maar zo zie ik het hier niet.

    Leuk dus!

    ps: ze zijn leuk, niet prachtig ofzo he
    flickr

    Comment


    • #3
      Re: raika bezoekt flugausstellung hermeskeil

      Twee jaar geleden ook in Hermeskeil geweest ook met grijs weer. Is inderdaad een drukke omgeving maar zeer zeker de moeite waard zelfs voor de niet vliegtuigkenner.

      Er valt wel wat meer uit te halen dan deze foto's zoals je zelf al aangeeft.
      Denk dat je trachtte zoveel mogelijk in beeld te brengen inclusief de lelijke trappen en nadar afrastering ... hier is het echter zaak om de details te benadrukken.
      Maar ik heb toen dikwijls dezelfde fout gemaakt hoor , echter zou ik het nu wel anders doen.
      Camera: Canon 60D, 20D, A570. Objectieven: 10mm - 500mm + 1,4x en 2x TC

      Comment


      • #4
        Re: raika bezoekt flugausstellung hermeskeil

        Foto's zijn niet slecht, alleen zie ik niet wat de toegevoegde waarde is van de hond.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: raika bezoekt flugausstellung hermeskeil

          De foto's passen bij de titel zoals ze het verhaal illustreren

          Comment


          • #6
            Re: raika bezoekt flugausstellung hermeskeil

            Oorspronkelijk geplaatst door Consiglieri Bekijk bericht
            Foto's zijn niet slecht, alleen zie ik niet wat de toegevoegde waarde is van de hond.


            Bwa, dit zijn gewoon vakantie foto's, maar dan eens anders. De typische vakantie foto, van vriend/vriendin dat bij alles op de foto staat wat willen parodieren, en overal de hond, die mee op vakantie was bij geplaatst, guRuh heeft het goed begrepen.

            Het was grappig op de moment zelf, hond in houding afzetten, tot op de plaats lopen om de foto te trekken, de reaktie van de mensen te zien, die er zich niet uit verstonden (vooral in trier aan de dom, waar er veel toeristen op de foto gingen ) foto trekken, en hond weer aanlijnen. Echt redelijk wat mensen gezien die er stonden op te kijken, en die niet voor de kamera durfden lopen

            Ik heb ervan geleerd, dat een hond dus vreselijk klein is, in vergelijking om foto's te trekken bij een object of een gebouw. Maar ik heb er van geleerd, en de reacties van de hond op 40% van mijn vakantie foto's is thuis zeer gesmaakt (mensen die natuurlijk met minder kritische blikken naar dergelijke foto's zitten te kijken). Dus het is zeker voor herhaling vatbaar, maar 'k denk wel dat ik me een groothoek lens ga aanschaffen, om de hond beter op de voorgrond te brengen.

            Maw, de hond op die foto's was eens een experiment Vakantie, maar dan anders
            To make your dreams come true, wake up

            Comment

            Working...
            X