Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handbagage op vluchten naar VS

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handbagage op vluchten naar VS

    Is er hier iemand de laatste weken naar de VS gevlogen?
    Ik vertrek binnen 2 weken naar argentinie en doe een tussenlanding in New York.
    Op de site van continental airlines zeggen ze dat medicatie, kleine hoeveelheden vloeistoffen en baby spullen in handbagage mogen zitten. Maar ze zeggen niet of andere spullen zoals fototoestellen, filmpjes of boeken ook mogen.

    Ik heb niet veel zin om mijn toestellen in de hoofdbagage te stoppen. Ik neem ook een middenformaat camera mee met film. Hoeveel gaan die filmpjes bestraald worden?

  • #2
    Re: Handbagage op vluchten naar VS

    Misschien eens bellen met CA ?
    Ze hebben een callcenter hier in het Brusselse dus daar zullen ze je zeker kunnen helpen want de voorwaarden veranderen nogal veel de laatste weken zodat er voor de passagiers veel onduidelijkheid heerst.

    De meeste mensen die ik ken hebben nog geen problemen gehad met filmpjes en de luchthavenscanners. Misschien kan je als je twijfelt vragen of ze ze persoonlijk willen nakijken zonder de scanner ?
    Zelf heb ik er geen ervaring mee maar er bestaan zelfs speciale zakjes die beschermend zouden werken voor x-stralen gevoelig materiaal.
    Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

    Bezoek mijn foto's online

    Comment


    • #3
      Re: Handbagage op vluchten naar VS

      De gewone scanners van de handbagage zijn wel veilig, maar misschien wordt de hoofdbagage sterker gescand.

      Comment


      • #4
        Re: Handbagage op vluchten naar VS

        Ik ben de eerste week van september naar Washington gevlogen vanuit Brussel met United en toen geen problemen ondervonden met camera's en lenzen in handbagage. Dit was 4 dagen nadat men de regel met de doorzichtige plastiek zakjes opgegeven had.

        Comment

        Working...
        X