Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto club opstarten

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto club opstarten

    Hallo

    Ik loop met het idee om een fotoclub op te starten, vooral voor digitale fotografie, in de gemeente Kortenaken - Waanrode.

    Is daar interesse voor vanuit dit forum, medestichters, leden interesse, enz???

    Ik zou een vzw oprichten.
    Groeten
    Eric
    http://www.vijversenkoi.be

  • #2
    Re: Foto club opstarten

    Samen met een paar mensen van het zelfde gedacht zijn we 6 maand geleden dezelfde toer opgetrokken.
    Met als gevolg dat we reeds met een 12 tal leden zijn en dat we reeds verschillende toffe activiteiten hebben ingericht.

    Digifotomaarkedal.be is een feitelijke vereniging vooral omdat we geen huurcontracten en leningen nodig hebben. Dus ook geen jaarlijkse boekhouding enz...

    Zeker doen !!
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Foto club opstarten

      Dank u voor de info. Nu maar hopen dat en meer mensen die interesses hebben.
      Groeten
      Eric
      http://www.vijversenkoi.be

      Comment


      • #4
        Re: Foto club opstarten

        Interesse wel ja. Maar is er al zicht op lokaal, studio, vergaderruimte, andere kandidaten ?

        Comment


        • #5
          Re: Foto club opstarten

          Hier in Kortenaken - Waanrode kan je goedkoop een lokaal huren, zeker als je een VZW bent.
          De rest moet nog groeien hè.
          Vandaar deze oproep.
          Groeten
          Eric
          http://www.vijversenkoi.be

          Comment


          • #6
            Re: Foto club opstarten

            Dat is altijd een heel lovend initiatief!
            Ik kom eens polsen, als het zo ver is.

            mvg,

            Roland

            Comment


            • #7
              Re: Foto club opstarten

              Ik ben oorspronkelijk van Glabbeek maar woon nu in Tienen. Ik ben eventueel wel geïnteresseerd. Ik heb me wel ingeschreven voor een opleiding die volgende week start en weet niet of ik nog veel momenten ga overhouden maar wil zeker en vast op de hoogte gehouden worden. Het zal voor mij wat afhangen van de tijdstippen maar ben zeker wel eens benieuwd naar de bd-mensen in mijn buurt. Leuk intiatief dus

              Keep me in touch dus zou ik zeggen
              Canon 30d + 28-135mm IS USM

              Comment


              • #8
                Re: Foto club opstarten

                Hallo Eric

                Ik woon ook in Kortenaken en ben erg geïnteresseerd in fotografie. Maar ik heb niet al te veel vrije tijd. Lid worden zie ik wel zitten.

                Hans

                Oorspronkelijk geplaatst door EricB Bekijk bericht
                Hallo

                Ik loop met het idee om een fotoclub op te starten, vooral voor digitale fotografie, in de gemeente Kortenaken - Waanrode.

                Is daar interesse voor vanuit dit forum, medestichters, leden interesse, enz???

                Ik zou een vzw oprichten.
                Hans

                http://www.schoendoos.be

                Comment


                • #9
                  Re: Foto club opstarten

                  Oorspronkelijk geplaatst door Rocca Bekijk bericht
                  Ik ben oorspronkelijk van Glabbeek maar woon nu in Tienen. Ik ben eventueel wel geïnteresseerd. Ik heb me wel ingeschreven voor een opleiding die volgende week start en weet niet of ik nog veel momenten ga overhouden maar wil zeker en vast op de hoogte gehouden worden. Het zal voor mij wat afhangen van de tijdstippen maar ben zeker wel eens benieuwd naar de bd-mensen in mijn buurt. Leuk intiatief dus

                  Keep me in touch dus zou ik zeggen

                  Jou buurt wordt wel erg groot

                  Lees hier initiatief : Kortenaken
                  Deelnemers : Scherpenheuvel, Zichem, Tienen...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foto club opstarten

                    Ben van waanrode, dus zeker interesse.
                    Ben wel nog beginneling in de fotografie. Is dat enig bezwaar?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foto club opstarten

                      Oorspronkelijk geplaatst door mijke Bekijk bericht
                      Ben van waanrode, dus zeker interesse.
                      Ben wel nog beginneling in de fotografie. Is dat enig bezwaar?
                      Naar een club kom je ook om te leren hé

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foto club opstarten

                        Hallo
                        Ik vind het fijn dat hier wel redelijk veel interesses voor is, zo te lezen.
                        Ik moet eerlijk toegeven dat ik dit niet had verwacht.
                        Als ik nu nog mensen vind die de vzw mee willen helpen opstarten, dan is de stap naar een nieuwe fotoclub voor digitale fotografie zeker in de maak. O ja, was dit vergeten er bij te zetten. De Gemeente Kortenaken heeft hiervoor een goede dienst die de mensen helpt bij een vzw op te richten.
                        Dus, zijn we goed bezig?
                        Ik hoop het.
                        En of je nu een beginneling bent of veel ervaring hebt, zoals picasso hierboven zegt, mijke, is het net de bedoeling om te leren van elkaar.
                        En als je weet, mijke, dat ik ook (zo beschouw ik mijzelf) een beginneling ben, dat ben jij zeker welkom.
                        Dus iedereen is welkom, van waar je ook mag van komen. Of je nu van Scherpenheuvel, Zichem, Tienen... komt, ik zie graag iedereen komen.

                        Ik wil hier dan ook een volgende stap zetten. Is er een datum af te spreken, waarbij jullie samen willen komen. Ik stel voor, dit te doen op een neutrale plaats (taverne waar het wel rustig is om te praten), of bij iemand thuis als die dat graag heeft en plaats voor heeft. Ik kan het bij mij thuis niet doen, gezien ik wat aan het verbouwen ben aan de woning .
                        Last edited by EricB; 29 september 2006, 15:03. Reden: Aanvulling vzw
                        Groeten
                        Eric
                        http://www.vijversenkoi.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Foto club opstarten

                          Ben best wel geintresseerd als het wat dichter bij Aarscht was
                          Ben zelf van Hallaar een gehucht van Heist op den Berg
                          Kom wel eens zien, laat maar weten
                          Mvg,
                          SW
                          BD1071BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Foto club opstarten

                            Oeps, wil niemand plots samen komen?
                            Groeten
                            Eric
                            http://www.vijversenkoi.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Foto club opstarten

                              Oorspronkelijk geplaatst door EricB Bekijk bericht
                              Oeps, wil niemand plots samen komen?
                              Zou zeggen doe gerust een voorstel zodat er kan ingespeeld worden door mensen zie wel wat dichter wonen. Ik woon wel verder en kom niet direct in aanmerking om het heft in handen de nemen m.i.
                              Mvg,
                              SW
                              BD1071BE

                              Comment

                              Working...
                              X