Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet meer dakloos.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Niet meer dakloos.

    Gelukkig, het forum is er terug.

    Al bij al snel opgelost heren, hadden jullie ook last van die worm attacks?

    Ik was dakloos, verweesd, wist niet waarheen. Maar heb eens de moeite genomen m'n favorieten eens op te kuisen.

    Groetjes en bedankt!
    Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

  • #2
    Paniek overal waar je keek en forummembers hoorde Waar o waar is ons vertrouwde forum naar toe, wat kunnen we nu doen? .... Gelukkig is alles terug in orde gekomen

    Lexieke
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • #3
      Snel opgelost inderdaad. Velen zullen ontwenningsverschijnselen vertoond hebben. Gelukkig was er de goeie film Erin Brockovich op vt4 om toch de avond deftig door te brengen.

      Comment


      • #4
        idd, blij toe dat het forum weer werkt, MAAR was ook leuk in de chatbox gisteren.
        moeten we toch meer doen hoor ( niet forum down ) maar naar de chatbox gaan.
        a picture is just a moment of life, enjoy each of them

        Comment


        • #5
          Chatbox is vrijwel iedere avond vrij drukt bevolkt vanaf een uur of elf ('s avonds natuurlijk). Dus alleen daarheen, en voor elf uur is er ook wel al wat te beleven dus daar moet je niet op wachten

          Lexieke
          .:www.shadowarts.be:.

          Comment


          • #6
            Ik zat ook voor de tv
            Was héél lang geleden
            "Alive and Kicking"

            http://www.pbase.com/tinnew

            Comment


            • #7
              Toch weeral typisch: de nachtbrakers / chatters van vannacht zijn er hier vandaag weer vroeg bij !
              Saluti,

              Pascal

              Comment


              • #8
                Ik heb er zelfs een nachtmerie van gehad, "BD bestond niet meer", stel je voor zeg

                Comment


                • #9
                  Originally posted by ExxosjeAl bij al snel opgelost heren, hadden jullie ook last van die worm attacks?
                  Nee, geen worm attacks. Wel hardware of OS trubbels, welk remote niet te verhelpen waren. Onze forumadmin is rond 1h vanacht naar Amsterdam vertrokken om het blijkbaar met succes te verhelpen.

                  mvg,
                  peter

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by peter
                    Originally posted by ExxosjeAl bij al snel opgelost heren, hadden jullie ook last van die worm attacks?
                    Nee, geen worm attacks. Wel hardware of OS trubbels, welk remote niet te verhelpen waren. Onze forumadmin is rond 1h vanacht naar Amsterdam vertrokken om het blijkbaar met succes te verhelpen.

                    mvg,
                    peter

                    Hartelijk dank aan onze forumadmin !!!

                    Ik was al lichtelijk in paniek ! Dacht eerst aan MIJNE computer.

                    Een mailtje naar enkele andere BD-ers bracht klaarheid in de zaak.

                    Begon ook al afkickverschijnselen te vertonen en heb evenals Tinne dit trachten te compenseren door naar TV te kijken...

                    Euh, Tinne, misschien kunnen we afspreken om bij een volgende panne samen naar TV te kijken ?

                    ( Neje mannen, IK was eerst ! )
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Wat een service.

                      En is dat de Sven? Hamai, een dikke proficiat hoor! R.E.S.P.E.C.T

                      Niet meer niet minder.

                      Groetjes
                      Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

                      Comment


                      • #12
                        Hallo allemaal,

                        Vandaag dus niet te hard roepen op Sven hé ... .
                        Die is zijn slapeloze nacht nu nog aan het inhalen.
                        Je moet het maar doen, om 1 uur 's nachts naar Amsterdam vertrekken om de boel terug in orde te krijgen (als het "remote" niet wil lukken).
                        Sven, ook in naam van je BD-crew-collega's hartelijke dank en "chapeau" ...
                        En nu maar hopen dat daar alle flitspalen in slaapstand stonden zekers?

                        TIP: bij een "panne" kan je meestal nog wel terecht in de chatroom.
                        Die staat op alweer een andere server en daar kan je dus ook vernemen wat er aan de hand is. Bij een probleem met de site of het forum is er dan ook meestal iemand van de crew in de chatroom aanwezig.
                        Het is ook zo dat bij BD niet alles op één server staat. De site is verspreid over een vrij groot aantal servers om zo de risico's wat te spreiden.
                        Zaterdagvoormiddag had de "siteserver" soms last van de DOS-attacks, maar het forum niet.
                        En zaterdagavond was het dan weer andersom: site ok, forum troubles.
                        Maar de forumserver is wel één van de meest betrouwbare.
                        En een probleem, tja, dat kan altijd wel eens voorkomen hé ...

                        Jaja
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Exxosje
                          Gelukkig, het forum is er terug.

                          Al bij al snel opgelost heren, hadden jullie ook last van die worm attacks?
                          Had gelukkig patch al verleden maand geinstalleerd!

                          Anders had ik het ook zitten. MS zou beter die patchen van SQL server, office en al de rest ook automatisch laten verlopen met Windows Update.
                          Gallery: http://www.fotogallerij.be

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jaja
                            Je moet het maar doen, om 1 uur 's nachts naar Amsterdam vertrekken om de boel terug in orde te krijgen (als het "remote" niet wil lukken).
                            Sven, ook in naam van je BD-crew-collega's hartelijke dank en "chapeau" ...

                            Jaja
                            Een daad die zeker door alle BD-ers gewaardeerd wordt. Ook vanwege mij een dikke merci Sven !
                            Saluti,

                            Pascal

                            Comment


                            • #15
                              Alé merci Sven
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                              Comment

                              Working...
                              X