Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inkttank niveau

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • inkttank niveau

    Ik heb een Canon IP 8500.
    De inkttankniveaus blijven steeds op hetzelfde peil staan.
    Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ??

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: inkttank niveau

    Oorspronkelijk geplaatst door Paullamb Bekijk bericht
    De inkttankniveaus blijven steeds op hetzelfde peil staan. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ??
    Meer printen?

    Comment


    • #3
      Re: inkttank niveau

      Staat dit toestel via usb of parallel (bestaat dat nog op die toestellen ?) of via netwerk aangesloten ?
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: inkttank niveau

        Oorspronkelijk geplaatst door Paullamb Bekijk bericht
        Ik heb een Canon IP 8500.
        De inkttankniveaus blijven steeds op hetzelfde peil staan.
        Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ??

        Alvast bedankt
        Misschien meer afdrukken

        dju te laat
        There is nothing worse than a sharp image with a fuzzy concept.

        http://www.mdwfotografie.be

        Comment


        • #5
          Re: inkttank niveau

          ik heb het zelfde voor met de epson printer.zijn wel copypatronen van mvcd !!

          Comment


          • #6
            Re: inkttank niveau

            Het meer printen is geen probleem; maar ik druk me misschien verkeerd uit.
            Het peil geeft geen signaal meer als de tank leeg is( ik zie het natuurlijk aan de afdruk,maar dan is het te laat)

            Ik kontroleer nu na elke 20 prints; maar dit is op lange termijn niet te doen.
            Het is ook MCVD inkt en helaas ook groenzweem, alhoewel het ook kan liggen aan het Aldi papier. Gelukkig kan ik dit oplossen door de kleurbalans te verbeteren.

            Ik moet tot mijn spijt Mic tegenspreken. In een vorig item werd deze kleurzweem ook al eens behandeld. De MCVD inkt is niet meer wat het was.
            De dikte van de patronen verschillen van levering tot levering zodat het inklikken ook steeds moet gekontroleerd worden.

            Maar...... het blijft goedkoper en de uiteindelijke print; daar ben ik tevreden over.

            Maar als iemand nog een suggestie heeft hoe ik terug een aanduiding kan krijgen over de niveaus; graag !!!

            Alvast bedankt

            Comment


            • #7
              Re: inkttank niveau

              Oorspronkelijk geplaatst door Paullamb Bekijk bericht
              Ik heb een Canon IP 8500.
              De inkttankniveaus blijven steeds op hetzelfde peil staan.
              Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ??

              Alvast bedankt
              De printer verwijderen.
              Dus configuratie, printers en Canon verwijderen.
              Dan Configuratiescherm, Software, Canon printer en de software verwijderen (De driver en instellingen dus)
              Dan de USB kabel uittrekken .
              De instalatie Cd terug insteken en opnieuw installeren.
              De USB kabel terug insteken als dit gevraagt wordt. Liefst in een andere USB poort of hub.
              En het is opgelost. Je ziet terug het juiste niveau van je inkt.

              en natuurlijk mag je me tegenspreken ivm MVCD inkt.
              Koop terug Canon inkt en je probleem is opgelost...

              Comment


              • #8
                Re: inkttank niveau

                Oorspronkelijk geplaatst door Paullamb Bekijk bericht
                Het is ook MCVD inkt en helaas ook groenzweem, alhoewel het ook kan liggen aan het Aldi papier. Gelukkig kan ik dit oplossen door de kleurbalans te verbeteren.
                Gebruik je recent Aldi-papier, of dit van vorig jaar?
                www.bigducksix.be

                Comment


                • #9
                  Re: inkttank niveau

                  Met het Aldi-fotopapier van vorig jaar krijg je groenzweem, maar die kan je verminderen door voor "fotopapier extra" te kiezen bij het afdrukken.

                  Het nieuwe Aldi-fotopapier geeft wel de juiste kleuren, als je kiest voor "Photo paper Pro" bij de printerinstellingen.

                  Mijn Pixma IP 5000 geeft wel degelijk aan dat de inkt bijna op is als ik mvcd-inktpatronen gebruik. Is er soms iets veranderd aan de nieuwste inktpatronen?
                  Want het is al een tijdje geleden dat ik nog inkt besteld heb.
                  http://barthuysmans.smugmug.com/
                  BD0338BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: inkttank niveau

                    Het zal inderdaad terug de Printer installeren worden. Ik laat er verder nog iets van weten.
                    Ik ben overigens wel tevreden van de MCVD inkt. Ik wou alleen maar aangeven dat alle leveringen niet hetzelfde zijn. De voorlaatste was van Spectrum Fabrikant en de laatste de normale USA, maar de patronen zijn kleiner;zodat ze inderdaad wat steviger moeten geduwd worden.
                    Prijs/kwaliteit bekeken blijft MCVD de TOP.

                    Comment


                    • #11
                      Re: inkttank niveau

                      Voor de recentere met chip-check (ip4200, mp520, ...) bestaat er de mogelijkheid om de niveau-check uit te schakelen door een aantal seconden op 'n bepaalde toets te drukken, maar heb hier nu de handleiding niet ... bij de hand.
                      Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
                      MySite - All your base are belong to us - What you say

                      Comment

                      Working...
                      X