Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep aan mensen die op Redbox zitten !

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oproep aan mensen die op Redbox zitten !

    Aan iedereen die mij "zogezegd" zou kennen van de REDBOX chat !

    FOTOFOLIO.be / Kayrun / Tom is géén lid van die site !

    Blijkbaar heb ik een grote fan die onder mijn naam op die chat zit en zich daar als mij voordoet. Ik wil nog ff zeggen dat ik NOOIT - NEVER - JAMAIS op die chat gezeten heb ! Dus oproep aan iedereen die mij zogezegd van daar zou kennen, sorry, it wasn't me. Blijkbaar de één of andere freak die nood aan affectie heeft en mijn foto's misbruikt om zo aandacht als "fake" fotograaf te krijgen! De zaak is reeds gemeld bij de Redbox administratie en zal verder onderzocht worden tot we de cheater vinden.
    Dus als je iemand zou kennen die mij "zogezegd" kent van op die site, please warn them dat het een dikke vette cheater is !

    Indien je als meisje via REDBOX gecontacteerd wordt voor een shoot --> dit is fake ! Dit is niet de manier van werken bij FOTOFOLIO.be ...

    Ondertussen is er wel een profiel onder mijn naam gestart (fotofolio), alle info en tips betreffende de cheater kan je mij doormailen!


    Wie weet wat die gast daar allemaal gezegd heeft in mijn naam. De oorzaak van deze oproep is een mailtje die ik kreeg van iemand:

    Hoi Tom,

    ik heb je een paar weken geleden op de Redboxsite gesproken. Ik ben een beginnend fotograaf en had graag je mening over een photoshoot die ik hield.
    Kan ik de foto's ergens naartoe sturen?
    Toen ik deze persoon terug mailde en vroeg waar en waneer ik hem sprak kreeg ik dit:

    > Het was een chatroom, je hebt me nog tips gegeven. Het was op http://www.redbox.be/go/chat. Ik heb de foto's bijgevoegd.
    Groeten,
    Deze persoon heeft me gecontacteerd via mijn website, dus diegene die zich als mij voordoet gebruikt dus ook mijn portfolio

    HELP
    www.fotofolio.be

  • #2
    Re: Oproep aan mensen die op Redbox zitten !

    tom,

    ik hoop dat deze zaak geen al te verstrekkende gevolgen voor je heeft!
    toch zielig dat er zo'n gestoorde mensen rondlopen.

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Oproep aan mensen die op Redbox zitten !

      Ik heb reeds nieuws ontvangen van Redbox zelf:

      Redbox Team (Abeona)
      Wanneer er iemand zich voordoet als u zullen wij deze persoon meteen verwijderen uit onze database! Contacteer ons zeker wanneer dit zich voordoet. mvg, Het RedBox Team http://www.redbox.be
      Nu enkel nog wachten op de nickname van diegene die in mijn naam post, de persoon die mij contacteerde weet die nickname gelukkig.
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Oproep aan mensen die op Redbox zitten !

        Heb je al wat meer gehoord?

        Gr. X.

        Comment


        • #5
          Re: Oproep aan mensen die op Redbox zitten !

          Triest dat mensen zich zo voordoen als andere!
          Goed dat je dit in de aandacht brengt!!

          Houdt ons maar op de hoogte
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment

          Working...
          X