Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fabricagefout D70

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fabricagefout D70

    Nadat op een trouw mijn foto's ineens overbelicht zijn, en ik mijn D70 ineens ook niet meer aan de praat krijg begeef ik mij dus naar mijn verkoper die mij vertelt dat dit een produktiefout is in de chip van het lichtmeetsysteem. Wordt wel onder garantie vervangen natuurlijk.
    Maar dan nu het minder goede nieuws: ik ben mijn D70 tussen de 6 weken en de 3 maanden kwijt. Voor een bedrijf als Nikon vind ik dit een schande!!! Je toestel gaat niet eens naar Japan, maar blijft hier in Belgie, in Brusssel met name en wordt gemaakt door een firma die een contract heeft met Nikon.
    Een boze mail daar naar toe sturen heeft weinig zin denk ik, en je loopt dan nog het risico om nog eens extra traag behandeld te worden!!
    Ik weet dat deze post er ook niets aan kan veranderen, maar nu heb ik op zijn minst mijn hart eens kunnen luchten!!!

    Een boze, gefrustreerde en voor de volgende 3 maanden hobbyloze mens

  • #2
    Re: Fabricagefout D70

    Het grote nadeel van al die electronica hé Zou je met een FM2 niet voor hebben
    Ben dit jaar D70 ook meer dan 4 weken kwijt geweest voor BGLOD bij de Beuckelaar toen nog.

    Comment


    • #3
      Re: Fabricagefout D70

      Doe je toestel binnen bij Konijnenberg in Turnhout. Zij werken samen met nederlandse hersteldienst en is een stuk vlotter. Heb mijn D200 welgeteld 1 week moeten missen.
      Alles moet weg.....

      Comment


      • #4
        Re: Fabricagefout D70

        Mijn toestel is binnen voor het gekende bglod probleem. Toestel is nu ong. 7 weken weg...voorlopig geen nieuws...

        Enkel braaf afwachten zeker ?
        Nikon + glasbak
        Failure is always an option...

        Comment


        • #5
          Re: Fabricagefout D70

          Mijn D70 welgeteld 8 dagen moeten missen in juni. Ik heb hem wel zelf binnengebracht en weer gaan halen bij Procirep (de hersteldienst).

          Comment


          • #6
            Re: Fabricagefout D70

            Toen mijn toestel na 3 weken wachten nog niet hersteld was, kreeg ik een vervangtoestel (een d70s ipv mijn d70) tot de herstelling klaar was.
            Was in de bekende fotozaak in Mechelen.

            Comment


            • #7
              Re: Fabricagefout D70

              Jammer genoeg komt deze info te laat , camera is reeds opgestuurd!! maar toch bedankt voor de reakties


              Luc

              Comment


              • #8
                Re: Fabricagefout D70

                Oorspronkelijk geplaatst door KevinLiekens Bekijk bericht
                Doe je toestel binnen bij Konijnenberg in Turnhout. Zij werken samen met nederlandse hersteldienst en is een stuk vlotter. Heb mijn D200 welgeteld 1 week moeten missen.

                D200 al stuk ?

                Comment

                Working...
                X