Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

    Ik heb de software "Spector Photo Software" gedownload om een fotoboek samen te stellen.
    Na een paar uurtjes werk wilde ik een dubelle pagina verwijderen. Echter... ik klikte op verwijderen, en zonder nadenken heb ik het ganse fotoboek verwijderd. Weg dus werk....
    Mijn vraag: kan ik dat op de één of andere manier terugvinden? Ik heb geen idee waar die software het fotoboek stockeert - ik vind niets terug in de prullebak van de PC....
    Ook bij het gebruik van de software mis ik de mogelijkheid om tussentijdse versies van het fotoboek te kunnen opslaan, of vb. een dubbele copie te nemen: je opent het fotoboek waar je mee bezig bent, doet er wijzigingen aan, en bij het verlaten van het programma slaat hij alles op. 'Save As' en dergelijke kan niet (is blijkbaar enkel voorzien voor individuele foto's).

    Als er dus iemand raad heeft?
    en ervaringen met de Spector Fotoboeken?

    alvast bedankt

  • #2
    Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

    oei niet aandachtig geweest,
    je kan dubbele pagina's enkel verwijderen als je eerst een dubbele pagina toevoegt.
    Bij "ga verder" kan je kiezen, direct bestellen of een naam geven en opslaan, heb dit al meermaals gedaan en nog geen enkel probleem gehad.
    En ja verwijderde albums staan nog ergens op PC, moet dit even nazien waar, heb gisteren juist bemerkt dat mijn verwijderde albums of prints toch nog ergen in een map zaten. Ik zie dat even na en voeg het dan toe aan de tekst.
    Gevonden:
    Zoek op je harde schijf naar de map SPB\EfHome\products\album
    Last edited by linda16093; 24 september 2006, 17:12.

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

      Bedankt voor jouw opzoekwerk!
      Ik heb nu inderdaad die folders gevonden...maar... mijn verwijderd fotoboek staat er niet meer tussen, en ook niets terug te vinden in de prullenbak dat naar die folders refereert....
      zal dus opnieuw moeten beginnen....

      Jij hebt dus blijkbaar ervaring met de fotoboeken van spector. Ik dacht aan één met digitale afdrukkwaliteit. Ben je er tevreden over?

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

        Oorspronkelijk geplaatst door annyone Bekijk bericht
        Bedankt voor jouw opzoekwerk!
        Ik heb nu inderdaad die folders gevonden...maar... mijn verwijderd fotoboek staat er niet meer tussen, en ook niets terug te vinden in de prullenbak dat naar die folders refereert....
        zal dus opnieuw moeten beginnen....

        Jij hebt dus blijkbaar ervaring met de fotoboeken van spector. Ik dacht aan één met digitale afdrukkwaliteit. Ben je er tevreden over?
        Jazeker, alleen is er voor het ogenblik geen keuze van albumformaat.

        Comment


        • #5
          Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

          Begin een fotoboek, plaats minstens 1 foto en klik op de knop GA VERDER (rechts onder).
          Er wordt naar een naam gevraagd welke je vrij kan kiezen.
          Je bevestigt de boel met de nodige schermpjes.
          Nadien kies je in het rechterdeel van de opstartpagina de knop "Bewaarde produkten" waar je het pas aangemaakte album kan vinden.
          Nu telkens je dit herhaalt wordt de laatste versie (met aanpassingen) bewaard. Wordt er ook voorgesteld de bestelling te plaatsen, dan kan je dit annuleren.
          Maak je dan eens een fout ... niet bewaren en de vorige versie terug openen.
          Heb ook zoiets voorgehad maar doordat het programma vastgelopen was op de voorlaatste pagina van het album (80 pagina's) en dan vloek je eens ...

          Spijtig maar hier werkt de funktie "bewaren" links boven in het menu niet ...
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

            Ik was van plan om morgen te gaan. Weet iemand ook wat de entreeprijs is?

            Comment


            • #7
              Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

              Oorspronkelijk geplaatst door Havezet Bekijk bericht
              Ik was van plan om morgen te gaan. Weet iemand ook wat de entreeprijs is?
              Misschien vragen in een Photokina-topic?
              (denk toch dat je dat bedoelt)

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

                Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
                Misschien vragen in een Photokina-topic?
                (denk toch dat je dat bedoelt)
                Oeps, verkeerd topic inderdaad. Sorry

                Comment


                • #9
                  Re: Iemand ervering met Spector Photo Software? Hulp gevraagd

                  :d :d :d :d :d :d
                  Last edited by linda16093; 29 september 2006, 08:07.

                  Comment

                  Working...
                  X