Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ebay,verdacht aanbod?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ebay,verdacht aanbod?

    heb teleconverter"gewonnen"op duitse ebay,kreeg van verkoper nogal raar antwoord.wil geen beoordeling omdat hij deze al genoeg zou hebben(+/-80),vraagt ook 20 euro verzendkosten terwijl ik enkele maanden geleden slechts 4.9 betaald heb voor zwaardere lens bij ac-photo uit aken
    I am speak not english. Sorry. Herzlichen Glückwunsch. Sie haben bei Ebay obigen Teleconverter ersteigert. Bitte überweisen Sie 140.-Euro (20€ Porto nach Belgien) auf folgendes Konto. Sparkasse Bensheim. BLZ 509 500 68. Konto 321 409 5. Swift-Adresse: HELA DE FF. Sparkasse Bensheim: BIC: HELA DE F1 BEN. Als Verwendungszweck geben Sie bitte "Ihren Namen" an. Ich wünsche Ihnen viel Spaß mit dem Artikel und immer "GUT LICHT". Stimmt Ihre Adresse bei Ebay? Bitte keine Bewertung bei Ebay abgeben, da ich schon genug Bewertungen habe. Sie bekommen natürlich eine positive Bewertung! Ich wünsche Ihnen noch einen schönen Tag. Gruss Beate Kundler.

  • #2
    Iets winnen en daar moeten voor betalen, lijkt mij inderdaad verdacht.
    Of het al dan niet een koscher aanbod is of een oplichter aan het werk weet je alleen als je het geld er voor over hebt om het te proberen.
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

    Comment


    • #3
      hallo,
      als ik die tekst lees zou ik concluderen dat er geen sprake is van "winnen", maar blijkbaar heeft u het hoogste bod gedaan, en daarmee het zogenaamd "winnend bod" op uw naam staan. Als ik mij niet vergis vraagt hij hier om een afgesproken bedrag (inclusief port) daartoe over te maken. Eigenlijk zou ik verwachten dat ook dat reeds vooraf zou bekend gemaakt zijn. Bij twijfel ... vraag een aan de mensen van ebay zelf, niet ?

      HTH
      ---
      darix
      afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
      D70s

      Comment

      Working...
      X