PDA

Volledige versie bekijken : 22 oktober - SD STRAATFOTOGRAFIE GENT

eranosian
23 september 2006, 23:18
SD-STRAATFOTOGRAFIE GENT 22 OKTOBER

We spreken af om 11.00h aan de Sint-Jacobskerk.

http://b-boa.be/mm/BD_dump/bij-sintjacobs.jpg

Dit is geen traditionele SD met een 'organisator' enzo.. We spreken gewoon met een aantal BD'ers af en we zien op het ogenblik zelf welke route we gaan volgen. Het is de bedoeling dat we op zoek gaan naar leuke straatfoto's.

Mensen die met de trein naar Gent komen(zoals mij), nemen bij het station Tram1 en stappen af bij de Korenmarkt. Vandaar is het twee minuutjes stappen tot aan de Sint-Jacobskerk. Klik hier (http://www21.mappy.com/sidiZiCFC42uMjMn21w/CFGMA?csl=m1&fsl=m1&gsl=m1&msl=m1&ids=&xsl=1&posl=poi&recherche=0&show_poi=0&poi_rr=0.5&poi_rx=0.6&poi_ry=0.5&lr=0.5&flash=1&gb=&out=2&wnm1=Bij+Sint-Jacobs&wcm1=&nom1=&tnm1=Gent&pcm1=9000&tcm1=&a10m1=&xm1=&ym1=&csm1=4326&ccm1=56&brand=&gb=)

Deelnemers

eranosian
mm
drd
Kat
Petertje
seppuku
Porto (2pers)
Mr_Blonde (2-3pers)
dolly en roland
linda16093
Strobocop
TDN
Fox
Vanquisher
janvangent
2Compute (2pers)
crossfire
mexicano
Xarder

Fabbe
24 september 2006, 09:02
Is er interesse om een dag met een paars BD'ers wat straatfoto's te gaan maken in Gent ? Geen traditionele SD, maar met een paar mensen Gent rondtrekken met als doel: straatfoto's maken. Ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken.

Ik ben helemaal verliefd op Gent. Ik ken het wel niet zo heel goed, maar kan er toch wel mijn weg vinden. Als er iemand van Gent mee gaat is dat misschien wel handig.

Ik benieuwd ...

moet je zijn aan het St jacobs op vrijdag en zaterdagmorgen ,heb je de oude markt !!
Koormarkt en Graslei zijn hier al veel verschenen op BD ,maar er zijn nog mooie plekjes in het gentse bv Patershol , Brugse Poort !

drd
25 september 2006, 07:51
Veel hangt af van datum en tijd, maar als Gentenaar heb ik zeker interesse voor zo'n initiatief! :G

mm
25 september 2006, 08:04
je mag mij er ook al bijzetten! zeker zie'k da zitte!
zondagmorgen is, denk ik, het leukste moment rond st-jacobs en zo.
maar ook baudelopark, ...
mm

Kat
25 september 2006, 10:02
Als het een zondagochtend is, ben ik ook wel kandidaat om mee te gaan als (ingeweken) gentenaar!

Mr_Blonde
25 september 2006, 11:43
en ook ik wil gerust meegaan, ken Gent vrij goed

mm
25 september 2006, 11:47
nu zondagvoormiddag doe ik alvast al een paddo-esdeetje (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=129321)in 't maaltepark.
daar loopt ook volk rond, en met de kunstwerkjes in 't park kan
dat misschien voor spannende situaties zorgen?

ps op: 't is geen street-esdee hé.

mm

eranosian
26 september 2006, 21:01
Leuk dat er zoveel reacties zijn. :G

Wat dachten jullie van deze zondag rond 13.00h à 14.00h in het Gentse centrum ? Afspreken op de Korenmarkt ofzo...
Het is wel niet in de ochtend. Misschien kunnen 'mm en co' dan ook meegaan. :)

Laat maar horen. Een andere dag is ook goed.

drd
27 september 2006, 12:08
Om 14u zou moeten lukken voor mij. Alternatief op zondag 15 oktober. Nog niet veel reacties op dit voorstel, of doet iedereen dat per PM? :rolleyes:

Kat
27 september 2006, 13:46
euhm... zondagnamiddag is moeilijker voor mij. Ik kan dit pas zondag weten of ik meekan of niet. Als het positief is, zie ik julli ewel om 14u op de Korenmarkt. Alleen jammer dat het dan geen rommelmarkt of zo meer is en dat het dan weer een "gewone" fotonamiddag in Gent wordt, zoals we er misschien al zoveel hebben gedaan.
In elk geval, DEZE zondagvoormiddag is voor mij alvast gereserveerd voor andere zaken ;)

mm
27 september 2006, 13:51
1 oktober lijkt wel al vol te zitten met vanalles
naast de SD-paddestoelen (voormiddag)
en de SD-roofvogels (namiddag)
is er ook nog het 0110 gebeuren aan 't station.
ik vermoed dus wel dat daar veel volk zal zitten.
mm

[katrijn, je maakt de mensen curieus zo!]

eranosian
27 september 2006, 15:42
Om 14u zou moeten lukken voor mij. Alternatief op zondag 15 oktober. Nog niet veel reacties op dit voorstel, of doet iedereen dat per PM? :rolleyes:

Ik denk ook dat we best voor 15 oktober kunnen kiezen. Tegen dan zien we nog wel hoe het verder loopt.
Er zijn niet zoveel reacties via PM hoor. :)

Dus als er mensen zijn die zondag 15 oktober willen meegaan laat maar wat horen welk uur het jullie het best past.

groeten.

mm
27 september 2006, 15:53
oké, :G
ik heb het alvast genoteerd.
zondag 15 oktober, voormiddag.
mm

drd
27 september 2006, 19:23
Voormiddag is goed, zo ergens rond 10u30-11u dan wel hee, dat ne mens toch een klein beetje uitgeslapen aan zijn tocht kan beginnen :cool: Oude Beestenmarkt of St-Jacobs lijken mij op zondag een geschikt startpunt overigens.

Kat
28 september 2006, 08:29
Dju Dju Dju, ik ben de 15e op weekend aan zee :green:

Hihi, ik bedoelde er niets speciaals mee hoor, gewoon dat ik als het in de voormiddag was, nu zondag al bezet ben. Tis babyzwemmen met ons kleintje :p

Geen goestink voor de 22e? Of ben ik nu gewoon lastig aan het doen...

eranosian
29 september 2006, 23:33
Geen goestink voor de 22e? Of ben ik nu gewoon lastig aan het doen...

Lastig? Nee hoor, maar ik denk dat we beter voor 15 oktober kiezen.
Zal ik een onderwerp openen bij SD of hoeft dat niet ?

mm
29 september 2006, 23:46
'k denk, als je de titel aanpast naar
15 okt 06 - SD-straatfotografie - Gent
of zoiets en je de mod een pm stuurt,
dat deze er wel vanzelf zal geraken.
best ook de openings-comment editeren voor afspraken en zo.
mm

Xarder
30 september 2006, 00:16
Of een mod er attent op maakt via de chat hè mm :p
Je ziet het, hij staat er :)

Gr. Xarder

Petertje
2 oktober 2006, 12:37
[QUOTE][Geen goestink voor de 22e? Of ben ik nu gewoon lastig aan het doen.../QUOTE][

Geen slecht idee.
Voor al wie op 15/10 moet passen, kunnen we misschien met een paar afspreken voor 22/10... dan kan ik ook mee :p .

mm
2 oktober 2006, 14:20
eens kijken wanneer het past voor de meeste mensen.
kan hier een poll aan vastgemaakt worden?
maar voor mij kan het gerust ook de 22ste.
wie wil kan dan de 15de naar leuven hé.
mm

drd
2 oktober 2006, 15:03
22 is ook goed voor mij...

eranosian
2 oktober 2006, 18:12
Oké, het is goed. :G :G
Ik pas het aan op 22 oktober, dan kunnen we misschien mee naar Leuven.

Bedankt.

seppuku
2 oktober 2006, 18:31
Als de datum gewijzigd zou worden naar de 22ste, dan zie ik dat ook wel zitten.

seppuku.

porto
2 oktober 2006, 18:56
Als het nog kan, Porto, twee personen

Mr_Blonde
2 oktober 2006, 18:58
ik zie dat ook wel zitten, doe m'n best!
mogelijks 2-3 pers.

Guest10
2 oktober 2006, 19:16
2 personen voor mij ook aub (zie PM)
Groetjes Dolly:love:

eranosian
2 oktober 2006, 20:56
Leuk dat zoveel mensen willen meegaan. :G :G

Ik wil nog eens herhalen dat het geen gewone SD is. Dus we komen allemaal samen en beslissen welke route we gaan volgen. Veel hangt af van de Gentenaars die meegaan.

drd
3 oktober 2006, 03:48
Nog even wat vraagskes:

Sommigen komen met meer dan 1 persoon, zijn dat fotografen of is dat man/vrouw die meekomt voor de gezelligheid? (bij Dolly is dat natuurlijk alletwee tegelijk ;))
Wat moeten we zo plannen van tijdsduur? Ben je van zin om enkele uren rond te wandelen, of ben je van zin er een dagvullend programma van te maken met lunch en zo verder?

Allemaal kwestie van een beetje met het gezin rekening te houden ook hee, ik kan een beetje moeilijk verdwijnen met de melding "zie maar wanneer ik terugkom" ;)

Mr_Blonde
3 oktober 2006, 08:34
Sommigen komen met meer dan 1 persoon, zijn dat fotografen of is dat

allemaal fotografen, wat mij betreft

eranosian
3 oktober 2006, 11:19
Nog even wat vraagskes:
Wat moeten we zo plannen van tijdsduur? Ben je van zin om enkele uren rond te wandelen, of ben je van zin er een dagvullend programma van te maken met lunch en zo verder?

Rond 15.00 à 16.00 zouden we best eindigen denk ik.(Jullie?) Straatfotografie is vermoeiend hoor. :)

drd
3 oktober 2006, 11:24
Rond 15.00 à 16.00 zouden we best eindigen denk ik.(Jullie?) Straatfotografie is vermoeiend hoor. :)
Lijkt me een goed idee. Iedereen wel brunchen hee :) Alternatief is ergens een snelle hap meepikken 's middags om niet teveel tijd te verliezen, want 't is tenslotte voor de foto's dat we gaan. Maar het is wel erg als de maag luider begint te grommen dan het toestel klikt ;)

linda16093
3 oktober 2006, 14:14
gezien de datum veranderd is, wil ik ook wel van de partij zijn.
Ben geboren en getogen in Gent:p

Mijn maag zal tussendoor ook gevuld moeten worden, aan het Dampoortplein is er een grote snackbar, daar kunt ge van alles krijgen van sandwich tot steak friet, en ge kunt er met een bende binnenvallen;) Is op 10 minuten stappen van Sint Jacobs en omgeving.
groeten Linda

Strobocop
3 oktober 2006, 16:13
Mij mag je ook alvast noteren op de lijst.. Indien er nog iets tussen zou komen, laat ik het wel weten!!

Tot dan,

Oli4

guRuh
3 oktober 2006, 19:36
Ik vind het eigenlijk wel interessant, maar ik maak me volgende bedenking:

Straatfotografie levert de betere beelden op als men niet weet dat de fotograaf kijkt, op vlak van spontaniteit dan.
Als er daar een groep luidruchtige BD'ers toekomt, met al die geflipte Canonions met hun WIT opvallend materiaal, gaat dat dan geen mindere resultaten opleveren?

Misschien beter opsplitsen in kleinere groepen? Of witte lenzen en grote toeters verbieden? ;)

Het is maar een bedenking he ;)

drd
3 oktober 2006, 20:21
Of witte lenzen en grote toeters verbieden? ;)
Oef, ik mag nog mee, ik heb geen van die witte dinges :clown: Anderzijds, van die mannen met die opvallende gLazen kanons, mag dat wel? Allez, mm, zeg ook eens iets :clown:

Maar is dat een feit, dat straatfotografie onopvallend moet zijn? Als je aan iemand vraagt of je een foto mag nemen, is dat dan geen straatfotografie meer? 't Is maar een vraag hee...

guRuh
3 oktober 2006, 20:41
Bon... zet me er ook maar bij, ik heb verplichtingen tegenover mijn fanclub :green:

mm
3 oktober 2006, 21:55
Allez, mm, zeg ook eens iets :clown:
wat moet ik zeggen?
gLas is ook toegelaten!
als't maar nie wit is!

ik denk dat een bende gasten met een fototoestel
op een zondagmorgen in gent
helemaal niet opvalt en opgaat in het gewone straatbeeld.
let er maar eens op hoeveel er zo niet rondlopen ...

m:Dm

linda16093
4 oktober 2006, 07:59
Als er daar een groep luidruchtige BD'ers toekomt,
;)

en wie zegt dat die groep luidruchtig is of zijt gij zinnens veel kabaal te maken:D

drd
4 oktober 2006, 08:08
en wie zegt dat die groep luidruchtig is of zijt gij zinnens veel kabaal te maken:D
Volgens mij zal dat dan zijn fanclub zijn die hem toejuicht :clown:

sorry hee, guRuh, kon't echt nie laten :-) ...

mm
5 oktober 2006, 20:16
'k heb via deviantart een héél mooi naslagwerkje over straatfotografie gevonden. ( ;) athos ... )

mm

drd
6 oktober 2006, 06:13
'k heb via deviantart een héél mooi naslagwerkje over straatfotografie gevonden. ( ;) athos ... )
En, staat dit ergens on-line?

beauceron
6 oktober 2006, 16:25
En, staat dit ergens on-line?

Voorbeeldje:

http://www.pbase.com/jando/old_bw

http://www.photo.net/gallery/photocritique/filter

Bij deze link ga naar :" Category" en zoek naar "street".

Straat fotografie, voor mij dan althans, kan zijn, het harde, maatschappelijke en dan liefst in zwart wit omzetting of het vrolijke gebeuren in z/w en kleurrijk.

Enfin een brede waaier aan mogelijkheden.

Alleen zijn sommige noorderburen hiervan niet te overtuigen.;)

mm
6 oktober 2006, 16:41
yep, beauceron.
pas wel op hé.
deviantArt.com only ...

[edit: auteur heeft toestemming gegeven om link op forum te posten, zie reactie #49]

mm

guRuh
6 oktober 2006, 16:46
Bon, nu nog hopen op slecht weer en het kan wel eens een leuke dag worden! ;)

Fox
6 oktober 2006, 18:11
misschien wat laat, maar kan ik ook nog meegaan...:cool:
Thxs
Pierre

eranosian
6 oktober 2006, 18:51
misschien wat laat, maar kan ik ook nog meegaan...:cool:
Thxs
Pierre

Helemaal niet te laat! Natuurlijk kan je mee beste Fox. :G
Ik zet je op de lijst.

TDN
6 oktober 2006, 20:58
Aha, account is eindelijk geactiveerd, nu kan ik tenminste posten :)

Bij deze: hallo allemaal!

Ik ken eranosian al van vorige foto-gelegenheden en vind het een schitterend idee! Ik zal er dus ook zijn.

Tot dan!

TDN

eranosian
6 oktober 2006, 21:53
Dag Tom, leuk dat je BD ook hebt ontdekt. :G

mm
8 oktober 2006, 00:07
met goedkeuring van de auteur, chris weeks (thanks chris):

"streetphotography for the purist" (http://www.deviantart.com/download/38038974/)

of anders (als 'acces denied') via deze link (http://www.deviantart.com/deviation/38038974/)...

een fantastisch werkje over straatfotografie
in de pure zin van het woord.

mm

Xarder
8 oktober 2006, 00:19
met goedkeuring van de auteur, chris weeks (thanks chris):

"streetphotography for the purist" (http://www.deviantart.com/download/38038974/)

mm

Acces denied ;)

Gr. X.

mm
8 oktober 2006, 00:22
bizar, bij mij niet ...
misschien via deze (http://www.deviantart.com/deviation/38038974/)?

mm

eranosian
8 oktober 2006, 00:26
Ik heb dit een tijdje geleden al gelezen(+bekeken). Echt heel interessant. :G

Xarder
8 oktober 2006, 00:55
Die link werkt wel :)

Ga er maandag uitgebreid naar kijken. :G

Gr. X.

Vanquisher
8 oktober 2006, 11:13
Is er nog plaats?
Zo ja, dan mag je mij ook verwachten

eranosian
8 oktober 2006, 13:25
Is er nog plaats?
Zo ja, dan mag je mij ook verwachten

Natuurlijk is er nog plaats. Ik zet je meteen op de lijst. :G

TDN
8 oktober 2006, 21:47
over dat artikel over street photography:

Street photography is about immortalizing a moment, a mood, an image. It’s about capturing the essence of a moment, with all its emotional weight
and/or its poetry and/or its flavor.

Dat vind ik nu eens prachtig uitgedrukt zie :)
Straatfotografie is voor mij ook zo dat éne moment vastleggen, dat je daarachter nooit meer terug kan krijgen, zelfs niet moest iedereen voor je willen poseren.

Ik heb soms zo eens een "lucky strike", maar er zijn mensen die dit echt prachtig kunnen. (sommige daarvan op dit forum ;))

guRuh
8 oktober 2006, 22:20
Staat hier geen stop op het aantal personen?

Of gewoon meer groepjes vormen?

Walt
9 oktober 2006, 16:41
Als ik niet moet werken wil ik graag aanwezig zijn. Ik weet echter maar de dag vooraf of ik moet werken of niet. Dus als ik mag inschrijven onder voorbehoud? (Het station: is dat St Pieters?)

mvg,
Walt

eranosian
9 oktober 2006, 19:15
Staat hier geen stop op het aantal personen?

Of gewoon meer groepjes vormen?

Xarder heeft me een ook al gewaarschuwd. Ook hij gaf me de tip om de groep niet zo groot te maken ofwel in groepjes te werken. Ik heb persoonlijk niet zoveel ervaring met SD's. Ik ben maar één van jullie hé, zoals gezegd is dit geen normale SD. :D

Wat denken jullie ? Stoppen met de groep uit te breiden en het met deze (+-) 20 mensen te houden zodat we met 1 groep kunnen rondwandelen of de groep te laten groeien en we dan in Gent zelf groepjes maken...

Ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken!

guRuh
9 oktober 2006, 19:17
Xarder heeft me een ook al gewaarschuwd. Ook hij gaf me de tip...

Dat gaat HIJ graag horen :clown:

eranosian
9 oktober 2006, 19:18
Als ik niet moet werken wil ik graag aanwezig zijn. Ik weet echter maar de dag vooraf of ik moet werken of niet. Dus als ik mag inschrijven onder voorbehoud? (Het station: is dat St Pieters?)

mvg,
Walt

Ja ik bedoel het St. Pietersstation. Ik herinner me van deze zomer dat je tram 1 moest nemen en afstappen aan de Korenmarkt. Vandaar is het eventjes stappen naar het Sint-Jacobs. Waarschijnlijk zijn er ook trammen die rechtstreeks naar het Sint-Jacobs rijden...

eranosian
9 oktober 2006, 19:20
Dat gaat HIJ graag horen :clown:

Hoe moet ik dat nu weten ?

beauceron
9 oktober 2006, 19:44
Kom samen en alles wijst zichzelf wel uit.

Niet moeilijk maken, straatfotografie mag dat ook niet zijn, gewoon op gevoel afgaan, doen de mensen ook wel.;)

Ergens afspreken om eventueel een hapje te eten tussen 13 en 13.30?
Verder SD eindigen in een gezellige kroeg ofte cafeetjes rond...h

psje:
Zij zal hij wel niet erg vinden vermits zij waarschijnlijk al meer gewoon is als hij.

guRuh
9 oktober 2006, 22:26
Je kan het niet weten Eronosian, maar het is een fout die wel meerdere maken op de chat, daarmee dat het wel grappig was :)

Iets uit het vuistje eten is voor mij goed hoor.

En tis maar een suggestie, maar komen we niet wat vroeger samen, de dagen zijn al kort aan het worden.
Tenzij er mensen naar de mis gaan he ;)

seppuku
9 oktober 2006, 22:33
Voor de échte straatfotografie mag je hooguit met een man of 2-3 zijn. Dan bedoel ik die once-in-a-lifetime shots op net dat ene moment waarbij een nietsvermoedende voorbijganger plotseling een enkel voor de fotograaf onlosmakelijk geheel met de omgeving vormt.

Maar als het is om wat de voyeur te gaan uithangen bij mensen die zitten te eten of bij studentes met een diepe decolleté op de Graslei, dan doet het aantal shooters er niet echt toe.

seppuku.

mm
9 oktober 2006, 22:51
Voor de échte straatfotografie mag je hooguit met een man of 2-3 zijn. Dan bedoel ik die once-in-a-lifetime shots op net dat ene moment waarbij een nietsvermoedende voorbijganger plotseling een enkel voor de fotograaf onlosmakelijk geheel met de omgeving vormt.

Maar als het is om wat de voyeur te gaan uithangen bij mensen die zitten te eten of bij studentes met een diepe decolleté op de Graslei, dan doet het aantal shooters er niet echt toe.

seppuku.

gasten,

we gaan gewoon voor de fun wat foto's maken in gent hé.
en de échte straatfotografie doe je solo, seppuku ...
niet in groepjes van 2-3-4-...-18-19-20.

we zien wel wat er gebeurt, die zondagochtend
in het nietsvermoedende gent ...

m;)m

linda16093
10 oktober 2006, 08:44
Ja ik bedoel het St. Pietersstation. Ik herinner me van deze zomer dat je tram 1 moest nemen en afstappen aan de Korenmarkt. Vandaar is het eventjes stappen naar het Sint-Jacobs. Waarschijnlijk zijn er ook trammen die rechtstreeks naar het Sint-Jacobs rijden...

Vanuit Sint Pieters is het korter met de bus naar Sint Jacobs;)

linda16093
10 oktober 2006, 09:14
gasten,

we gaan gewoon voor de fun wat foto's maken in gent hé.
en de échte straatfotografie doe je solo, seppuku ...
niet in groepjes van 2-3-4-...-18-19-20.

we zien wel wat er gebeurt, die zondagochtend
in het nietsvermoedende gent ...

m;)m

mm, een grote bende van 20 man/vrouw is misschien toch wel een beetje veel;)

Xarder
10 oktober 2006, 09:52
Hahahaha, ik ben dat inderdaad al wel gewoon dat mensen denken dat ik een man ben :D. Tenminste op het forum of op de chat dan :p. Irl zijn er nog maar weinig mensen die zich vergissen :clown:

Gr. X.

beauceron
10 oktober 2006, 16:18

seppuku.

Laat me eerst mezelf verontschuldigen ten overstaan van de TS, ik wil absoluut geen hetze uitlokken, maar me laten beledigen, al word ik niet bij naam genoemd, kan absoluut niet.

Seppuku,

Het woord voyeur wil zeggen volgens Van Daele:

"Iemand die minnende paren of vrouwen en meisjes die zich ontkleden, bespiedt, gluurder."

Met te verwijzen naar studentes op de Graslei en mensen die zitten te eten, bedoel je duidelijk mijn persoon, Beauceron.

Ik hoef van niemand zulke onterechte belediging te aanvaarden en wens dan ook van jou een verontschuldiging hier bij dit topic.

[Ik houd dit bericht bij moest het zijn dat één of andere moderator mijn bericht wil wissen

Guest10
10 oktober 2006, 16:23

seppuku.

Laat me eerst mezelf verontschuldigen ten overstaan van de TS, ik wil absoluut geen hetze uitlokken, maar me laten beledigen, al word ik niet bij naam genoemd, kan absoluut niet.

Seppuku,

Het woord voyeur wil zeggen volgens Van Daele:

"Iemand die minnende paren of vrouwen en meisjes die zich ontkleden, bespiedt, gluurder."

Met te verwijzen naar studentes op de Graslei en mensen die zitten te eten, bedoel je duidelijk mijn persoon, Beauceron.

Ik hoef van niemand zulke onterechte belediging te aanvaarden en wens dan ook van jou een verontschuldiging hier bij dit topic.

[Ik houd dit bericht bij moest het zijn dat één of andere moderator mijn bericht wil wissen

Volledig terechte reply van jou Patrick, ik vind dit ook niet kunnen
Groetjes Dolly

Kat
11 oktober 2006, 08:31
Allez komaan zeg... het zal wel allemaal niet zo slecht bedoeld zijn zeker...?
Ja,ja, ik geloof nog altijd in de goede bedoelingen van (sommige ;) ) mensen.

Het woord voyeur moet toch niet noodzakelijk zo slecht opgevat worden he? Dat is toch precies wat we zondag allemaal zullen doen: mensen bespieden, stiekem (met 40 man :D ) foto's nemen.

Volgens mij.... bedoelde sepukku gewoon dat zondag wel een SD'tje wordt waar we straatbeelden en personen zullen kieken maar dat er van "echte" straatfotografie met zoveel mensen tegelijk weinig sprake zal zijn.
We zullen zondag de 22e inderdaad gewoon wel zien hoe het uitdraait. Misschien ontstaan er spontaan een paar groepjes, wie weet.

Just... relax...

mm
11 oktober 2006, 08:48
kat, :G
mm

drd
11 oktober 2006, 11:38
Kersverse mama van Marthe!
Proficiat! :)

seppuku
11 oktober 2006, 11:49
Inderdaad, Kat, "voyeur" heeft een heel wat ruimere betekenis dan datgene wat zij die het moeten opzoeken, in de Van Dale zullen vinden. De invulling van het begrip kan dan nog eens verschillen naargelang het "voyeurisme" wordt ervaren door diegene die zich achter de camera verstopt enerzijds, en diegene die er het "slachtoffer" van is anderzijds.

Reken er maar op dat heel wat mensen zich "bekeken" zullen voelen als daar een bende telelenzen voorbijwandelt.

seppuku.

eranosian
11 oktober 2006, 11:55
We zullen wel zien hoe alles verloopt. Dat is juist het leuke aan deze SD! :G

Kat
11 oktober 2006, 12:29
Oei oei bedankt voor de gelukwensen, maar ik zal dringend mijn oneliner eens moeten aanpassen, want Marthe is intussen al 13 maandjes oud ;)

@ Sepukku, soms is het ook zo dat je als grote groep dan weer minder als "voyeur" wordt beschouwd, net omwille van de kwantiteit van telelenzen. Een enkeling die foto's van je neemt wordt dan eerder vreemd bekeken.
Ging jij trouwens niet mee? Ik keek er naar uit om je nog eens terug te zien.

mm
11 oktober 2006, 13:35
en nu terug over naar meer opbouwend werk ...

Street Photography (http://www.streetphoto.fsnet.co.uk/)

no rules, street photography (http://www.nonphotography.com/)

leesvoer!

mm

linda16093
11 oktober 2006, 13:58

leesvoer!

mm

interessant leesvoer, en duid ook aan dat straatfotografie zeker geen portretfotografie is:cool:

linda16093
11 oktober 2006, 14:07
Inderdaad, Kat, "voyeur" heeft een heel wat ruimere betekenis dan datgene wat zij die het moeten opzoeken, in de Van Dale zullen vinden. De invulling van het begrip kan dan nog eens verschillen naargelang het "voyeurisme" wordt ervaren door diegene die zich achter de camera verstopt enerzijds, en diegene die er het "slachtoffer" van is anderzijds.

Reken er maar op dat heel wat mensen zich "bekeken" zullen voelen als daar een bende telelenzen voorbijwandelt.

seppuku.

Sep, als ik alleen op straat loop met mijne tele voel ik mij veel meer bekeken door de mensen op straat dan andersom. Ik zie straatfotografie eerder als een "gebeuren" op straat fotograferen dan mensen op straat fotograferen.
Stel (en nu slaat mijn fantasie op hol) een hond staat te plassen tegen een Ferrari, dat zou ik fotograferen (tenminste als ik de tijd krijg) daar komt gene mens aan te pas en of wij daar dan met 2 of 20 staan zal die hond ook een worst wezen:D
groetjes linda

eranosian
11 oktober 2006, 15:49

leesvoer!

mm

:G :G

http://www.in-public.com/photographers
Ze zijn voor mij niet allemaal even super, maar er zitten echt een paar schitterende series tussen.

http://home.scarlet.be/karinabrys/
Deze Antwerpse fotografe is werkelijk geniaal!

Triker
12 oktober 2006, 19:21
Ai, jammer dat ik die dag fotografie werk moet doen in Den Bosch, anders was ik graag even naar Gent gekomen :G

Kat
13 oktober 2006, 08:24
Jammer hoor :(

drd
16 oktober 2006, 07:45
(snip)
Heb er dit weekend eens zitten in lezen in plaats van juist naar de prentjes kijken... Twinting man met een digitale SLR op straat is ongeveer het tegenovergestelde van de "pure" vorm waarover hij vertelt, nl. van de een of twee mensen met de rangefinder camera en Tri-X film :D

(de tweede mens is dan om zichzelf weg te stoppen achter zijn/haar schouder)

(niet dat ik overigens met die tegenstelling inzit, ik streef ook niet naar de "pure" straatfotografie)

porto
17 oktober 2006, 17:14
Klein vraagje,

Wat indien zondag de hemelsluizen worden geopend???

Hopelijk niet, maar je weet maar nooit. Wat druppeltjes zal geen kwaad kunnen, maar echte regenval is nu ook niet wat een fototoestel en zij die het bedienen aankunnen.

Wil helemaal niet pessimistich overkomen, maar je weet maar nooit.

mm
17 oktober 2006, 18:51
voorspelling voor zondag, op dinsdag 17/10, 19:49

> 20,8° - droog, mogelijk neerslag (40%) - zwaar bewolkt

mm

guRuh
17 oktober 2006, 22:30
voorspelling voor zondag, op dinsdag 17/10, 19:49

> 20,8° - droog, mogelijk neerslag (40%) - zwaar bewolkt

mm

Perfect, laat de regen maar met bakken uit de lucht vallen!

Kat
18 oktober 2006, 08:22
Als het echt bakken regent dan zal ik alvast forfait laten gaan. De Gentse kerken heb ik al meer dan genoeg gefotografeerd :green:

Maar we rekenen erop dat dit NIET het geval zal zijn!

eranosian
18 oktober 2006, 11:59
Zondag is het tijdelijk wat droger met meer kans op opklaringen. (vrtnieuws.net) (http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/systeem/weer/voorspelling_belgie_vd_algemeen/index.shtml)

linda16093
18 oktober 2006, 13:43
Zondag is het tijdelijk wat droger met meer kans op opklaringen. (vrtnieuws.net) (http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/versie2/systeem/weer/voorspelling_belgie_vd_algemeen/index.shtml)
voor diegenen die het meer gedetailleerd willen volgen http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/, wordt dagelijks vanaf 10 uur aangepast en is zeer betrouwbare informatie.

linda16093
18 oktober 2006, 13:48
Erosian kunt ge voor de duidelijkheid eens de juiste plaats en uur van afspraak geven?

mm
18 oktober 2006, 14:00
ik stel voor aan de zijkant van de kerk, tegenover trefpunt
(plaats waar met de gentse feesten het podium staat,
andere kant van de rommelmarkt)

best ook een 'centraal' gsm-nummer bezorgen aan alle deelnemers
in geval van ... (mag gerust het mijne zijn hoor)

mm

linda16093
18 oktober 2006, 14:05
ik stel voor aan de zijkant van de kerk, tegenover trefpunt
(plaats waar met de gentse feesten het podium staat,
andere kant van de rommelmarkt)

best ook een 'centraal' gsm-nummer bezorgen aan alle deelnemers
in geval van ... (mag gerust het mijne zijn hoor)

mm

Voor mij is het om het even, maar er was hier al ook sprake van het Sint Pieters Station, 10 u en 11 uur, vandaar mijn vraag.

mm
18 oktober 2006, 14:19
ik denk dat het station (st pieters) ter sprake is gekomen
om de weg uit te leggen voor wie met de trein komt.
ik denk dat centraal afspreken het beste is.
staat ook zo in de aankondiging (11h sint jacobs).
mm

eranosian
18 oktober 2006, 14:57
mm heeft een leuke kaart gemaakt. Het staat bij de openings-post!

eranosian
18 oktober 2006, 15:09
Ik heb jullie allemaal een PB gestuurd. Iedereen goed ontvangen ?

Kat
18 oktober 2006, 15:12
Yep! :G

janvangent
18 oktober 2006, 15:24
hier ook! :G

Grts JVG

mm
18 oktober 2006, 15:37
got it :G

mm

linda16093
18 oktober 2006, 15:42
me too:p
En voor diegenen die hun weg niet weten ik kom aan in Gent Sint Pieters rond 10 u 10. Als ik moet wachten op iemand stuur me maar een privébericht:)

drd
18 oktober 2006, 16:23
uw schrijven werd in goede orde ontvangen ;)

Vanquisher
18 oktober 2006, 16:33
Bericht goe ontvangen
Ik kijk al uit naar zondag
(tis trouwens mijn eerste SD...)

eranosian
18 oktober 2006, 17:56
me too:p
En voor diegenen die hun weg niet weten ik kom aan in Gent Sint Pieters rond 10 u 10. Als ik moet wachten op iemand stuur me maar een privébericht:)

Ik en Vanquisher komen (vanuit Dendermonde) aan om 10.00h aan het Sint-Pieters station. We zullen dan eventjes op jou wachten aan de ingang. Je herkent ons wel aan de camera's. ;) Mocht je ons niet vinden, je hebt mijn gsmnr hé.

Komen er nog meer mensen met de trein ?

drd
18 oktober 2006, 18:58
Komen er nog meer mensen met de trein ?
Ik kom te voet... een mens moet iets van lichaamsbeweging hebben :clown:

beauceron
18 oktober 2006, 19:10
Porto heeft het bericht ook goed ontvangen heeft ze me laten weten.

Guest10
18 oktober 2006, 20:10
hier ook, hoe kan het anders :D ;) mercikes :G en tot zondag

Fox
18 oktober 2006, 23:30
Ik heb jullie allemaal een PB gestuurd. Iedereen goed ontvangen ?

Sorry, niets ontvangen.... :confused:

eranosian
19 oktober 2006, 06:59
Sorry, niets ontvangen.... :confused:

Mijn excuses beste -Fox-,

ik zie het probleem al. Ik had de streepjes naast je nickname vergeten. :rolleyes:

Fox
19 oktober 2006, 09:23
Mijn excuses beste -Fox-,

ik zie het probleem al. Ik had de streepjes naast je nickname vergeten. :rolleyes:

Berichtje ontvangen...... tot zondag :G

crossfire
19 oktober 2006, 11:25
Kunnen we er nog bij? of is het te laat...

mexicano
19 oktober 2006, 11:39
Zelfde vraag hier, maar dan enkel voor een tweetal uurtjes (tot aan de lunch of zo).
Ik moet 's middags nog héél dringend onze keuken schilderen :B (vanwaar ook mijn late vraag om in te schrijven)

eranosian
19 oktober 2006, 11:48
Ik zal jullie er ook maar bijzetten. Dat gaat nu niet het verschil maken hé. Ik zal blij zijn als we na 30 minuten nog de volledige groep bij elkaar hebben. :D

drd
19 oktober 2006, 11:49
Ik moet 's middags nog héél dringend onze keuken schilderen :B (vanwaar ook mijn late vraag om in te schrijven)
Als 't regent kunt ge de nog aanwezige BD'ers misschien vragen of ze niet willen komen helpen :D

Xarder
19 oktober 2006, 11:57
Eranosian,

Zet mij er ook maar definitief op. Ik moet alleen nog overnachting zien te krijgen voor de zondagavond anders rijd ik gewoon terug.

Of heeft er iemand toevallig een plekje over op de bank of zo :rolleyes: :p

Gr. X.

mexicano
19 oktober 2006, 12:03
Als 't regent kunt ge de nog aanwezige BD'ers misschien vragen of ze niet willen komen helpen :D

:D :D :D :G

guRuh
19 oktober 2006, 16:25
Als ik even ziek ben dan vandaag ga ik moeten passen, wish me luck.
Waar is die kotssmiley hier he...

drd
19 oktober 2006, 16:29
Pak de groene maar :green: ...bweuk...

Allez, veel beterschap! Denk aan uw cam en het komt allemaal goed...

eranosian
19 oktober 2006, 21:42
Zondag blijft het meestal droog met kans op enkele opklaringen. (vrtnieuws.net )

Xarder
20 oktober 2006, 07:33

Hey gur,

Al weer wat beter? Als het helpt, beterschap ;) en tot zondag.

Gr. X.

Strobocop
20 oktober 2006, 11:35
Ik zal ook rond 10u (trein richting Lille Flandres) aankomen in Sint-Pietersstation, kunnen jullie dan ook op mij wachten?:o

Tot dan,

Olivier

eranosian
20 oktober 2006, 11:47
Ik zal ook rond 10u (trein richting Lille Flandres) aankomen in Sint-Pietersstation, kunnen jullie dan ook op mij wachten?:o

Tot dan,

Olivier

Ik, Vanquisher en Linda vertrekken rond 10h15 met de tram naar St-jacobs. We zullen op je wachten of misschien moet jij wel op ons wachten.

We hebben afgesproken bij de ingang van het station. :G

(ik vertrek weer naar school)

groeten.

Strobocop
20 oktober 2006, 12:06
Ik zal er staan, camera om de hals, dan valt het toch al iets beter op hé!;)

Groeten,

Oli4

eranosian
20 oktober 2006, 15:55

Groeten,

Oli4

Tot zondag! :G

eranosian
20 oktober 2006, 16:04
Ook zondag is het overwegend droog met enkele zonnige perioden. Zondagavond of -nacht bereikt een actieve regenzone ons land. [vrtnieuw.net]

linda16093
21 oktober 2006, 10:04

Groeten,

Oli4

niet nodig zal je wel herkennen;)

Gauloise
21 oktober 2006, 10:36
Na de zeven pagina's te hebben doorgelezen ga ik eens een heel onnozele vraag stellen... WAT IS EEN SD? Ben ik nu achterlijk?:o

eranosian
21 oktober 2006, 10:59
Na de zeven pagina's te hebben doorgelezen ga ik eens een heel onnozele vraag stellen... WAT IS EEN SD? Ben ik nu achterlijk?:o

SD staat voor 'Shooting Day'. Tijdens een SD komen verschillende leden van BD samen om foto's te maken. We hebben afgesproken om morgen met een (grote) groep mensen straatfoto's te maken in Gent. Vorige week was er een SD in Leuven ...

Gauloise
21 oktober 2006, 11:28
Terdorie, had ik graag bij gewezen. Ontdek het nu pas en morgen is al ingenomen. Wellicht doe ik er eentje mee de volgende keer. Lijkt me wel plezant! Zal het in de smiezen houden.

TDN
21 oktober 2006, 13:21
Bericht goed ontvangen!

Ik blijf vanavond in Antwerpen slapen (ben wel van Gent, wel...Merelbeke...)

Mijn fiets zal aan het St. Pieters staan, dus ik kom dan met de fiets naar St. Jacobs.

Het zou kunnen dat ik iets vroeger/later ben dan 11u, afhankelijk van de trein...

Ik laat in ieder geval iets weten moest het veel later zijn.

Tot morgen!

guRuh
21 oktober 2006, 14:02
Ik zal er niet bijzijn, het "beuh" gevoel is vandenacht nog wat toegenomen...

Have fun girls

eranosian
21 oktober 2006, 16:06
Ik zal er niet bijzijn, het "beuh" gevoel is vandenacht nog wat toegenomen...

Have fun girls

Jammer guRuh! Laat ons hopen op een mirakel zodat je er morgen wel bij kan zijn. ;)

Caro©bkwg
21 oktober 2006, 16:32
als jullie bij toeval richting Zuid uitgaan zondag, kom je mij misschien wel tegen:) ga er op pad voor een opdracht voor school.
In alle geval: als ik een troep canonnen en nikonnen en consoorten zie lopen met mannen/vrouwen aan gebonden spreek ik jullie zeker aan:D

Have fun!!!
Caro

Hombre
21 oktober 2006, 16:49
Alvast een fijne SD toegewenst morgen! :G

parakiet
21 oktober 2006, 20:44
chat zo goed als leeg.. en teken van een naderende SD!!

eranosian
21 oktober 2006, 22:51
Laat ons voor de laatste keer het weerbericht plaatsen. :D

Morgen krijgen we nog tijdelijk droog weer, met zon en wolkenvelden. [vrtnieuws.net]

Strobocop
21 oktober 2006, 22:53
Wij zullen het zonnetje daar wel spelen in Gent!!

Tot morgen allemaal!!

Oli4

Xarder
22 oktober 2006, 02:25
Tot straks allemaal :)
Misschien is het verstandig als ik hier eens een bed ga opzoeken :p
Maar gelukkig hoef ik niet zo heel erg vroeg het bed uit ;)

Gr. X.

drd
22 oktober 2006, 16:02
Net terug thuis van een gezellige SD... 't Was heel plezant, en het was weer eens fijn een aantal mensen "in real life" te leren kennen :G

Gauloise
22 oktober 2006, 17:02
Moest wel thuisblijven wegens bezoek maar toch benieuwd naar de foto's!

Caro©bkwg
22 oktober 2006, 17:19
Hallo all,

mijn dochter zit al te wachten op de foto's! Als er onder jullie zijn die ze op de gevoelige CMOS of CCD vastlegden: wil je dan een seintje geven?
Geheel onverwacht dus toch wat gezichten irl gezien - zij het dan heel kort -
Leuk!

groetjes,
Caro, dochter Elke en haar vriendin Elke (ontmoet op de korenmarkt)

mm
22 oktober 2006, 17:43
vwala, ook veilig thuis.
xarder en linda zitten nog te pintelieren :rolleyes:

janvangent
22 oktober 2006, 18:08
zalig dagje uit! Leuk om eens een gezicht te kunnen plakken op een nick.
Moe maar voldaan!

Grts JVG

mexicano
22 oktober 2006, 18:17
Al een tijdje langer thuis dan jullie (schilderwerken :clown: , dus halve SD)
Tussen 2 verfbeurten door toch al wat tijd gevonden om enkele opnames te bewerken :D

TDN
22 oktober 2006, 18:25
Awel twas plezant :)

Echt voor herhaling vatbaar. 'k Heb er toch ook enkele mooie fotos aan overgehouden!

Bedankt voor de massale opkomst iedereen!

Strobocop
22 oktober 2006, 18:34
Bedankt voor de fijne dag!!

Ik weet weeral wat te doen vanavond:rolleyes:

Groeten,

Oli4

linda16093
22 oktober 2006, 18:41
vwala, ook veilig thuis.

nie meer linda is juist thuis zie en Xarder is onderweg:p

Mr_Blonde
22 oktober 2006, 19:24
het was een heel plezante ervaring, bedankt voor de gezellige SD iedereen!
en gelukkig werd er niemand aangerand.. :clown::D

2Compute
22 oktober 2006, 19:39
Inderdaad een leuke dag gehad. Laat het nu maar regenen.
Een toffe bende en zeker voor herhaling vatbaar
M

Vanquisher
22 oktober 2006, 20:16
kheb mij vandaag enorm geamuseerd, en ook heel wat toffe mensen leren kennen. :G
Dit was mijn eerste SD, maar zeker en vast niet de laatste.
Ik zal proberen om mijn 177 foto's zo snel mogelijk online te zetten.

@ Linda: kan je mij via PM dat email-adres van die scoutsgroep eens doorsturen?

Grtz
Bert

eranosian
22 oktober 2006, 21:23
Héél erg bedankt om te komen mensen! Het was een fijne dag. :G

Xarder
22 oktober 2006, 21:24
vwala, ook veilig thuis.

Nee hoor ben al thuis :D veilig en wel dus ;)
Het was heel gezellig :G:G:G had ook niet anders verwacht ;)
Maar errr, weet alleen niet meer alle nicks op de gezichten te plakken :o

Gr. X.

beauceron
22 oktober 2006, 21:25
Net thuis en ook

weer een prima SD meegemaakt, Porto en ik.

Nieuwe mensen leren kennen en zoals meestal op zo'n dag valt dat prima mee.:G

Mijn dank aan die jonge kerel, eranosian, die deze SD op poten heeft gezet.

Je moet het maar doen.:G :G

mexicano
22 oktober 2006, 21:39
Van mijnentwege ook een

http://images.fotopic.net/?iid=yk27vw&outx=0&quality=95&noresize=1

aan Eranosian :G

Fox
22 oktober 2006, 21:53
Eranosian, bedankt voor het organiseren van deze leuke dag.
't was leuk om weer een paar nieuwe gezichten te leren kennen.
En ook aan de "gids" van ons groepje, dank ... zo heb ik ook eens Gent van een andere kant gezien.
Groetjes
Pierre

TDN
22 oktober 2006, 22:34
Yep, bedankt Artur, mooi initiatief!

Ik weet helaas ook niet meer alle gezichten bij de nicks te passen.
Ik ben trouwens die met het warrig haar en de (uit de toon vallende) Pentax :p

Iemand sprak over een Pentax M42 adapter, maar ik ben helaas je nick vergeten vragen. Zou je me daarover eens een PM kunnen sturen eventueel?:D

Tom

mm
22 oktober 2006, 22:36
tom, ik heb er eentje liggen, en david (drd) ook.
xarder is ook op zoek naar eentje.
zijn echt niet moeilijk te vinden.
en ook niet onnoemelijk duur.
mm

mm
22 oktober 2006, 23:14
Hallo all,
mijn dochter zit al te wachten op de foto's! Als er onder jullie zijn die ze op de gevoelige CMOS of CCD vastlegden: wil je dan een seintje geven?
Geheel onverwacht dus toch wat gezichten irl gezien - zij het dan heel kort -
Leuk!
groetjes,
Caro, dochter Elke en haar vriendin Elke (ontmoet op de korenmarkt)
zo, direct de daad bij het woord ...
of liever,
de foto bij de post

http://b-boa.be/mm/061022_SDgent/medium/061022_mm_crw_1902_zw-007.jpg

Xarder
22 oktober 2006, 23:31
Ehm ik ben alleen niet op zoek naar een pentax maar heb er 1tje en ben op zoek naar een canon-model maar volgens mij is dat meer iets voor aangeboden en gezocht ;)

Hmmm, zit te denken of ik nog een paar van die laatste foto's zal posten :D

Edit: Sorry Maarten, die je van mij hebt gemaakt is zwaar bewogen, toch wel jammer hoor :clown: maar ja, daarbij had ik hem toch niet mogen plaatsen want ik was de fotograaf niet :p
Die van jou is wel heel erg geslaagd :D

Gr. X.

Kat
23 oktober 2006, 08:18
Hi!

Allen bedankt voor de fijne dag!!! Jammer dat ik zo snel weg moest, maar ik beloof dat ik de volgende keer langer blijf :G

Groetjes,
Kat

Caro©bkwg
23 oktober 2006, 08:32
@mm: thx! zal ze blij mee zijn:D
Fijn je ontmoet te hebben;)

mvg
Caro

linda16093
23 oktober 2006, 16:41
Als bedankje:D

http://img110.imageshack.us/img110/1979/sizedgrafitibdxq9.jpg (http://imageshack.us)

Vanquisher
23 oktober 2006, 18:32
Komt da tegen zeg
Hoe toevallig :D :G

linda16093
23 oktober 2006, 19:39
Komt da tegen zeg
Hoe toevallig :D :G

mijn graffiti kunst is nog wel niet op punt:D

mm
23 oktober 2006, 20:28
http://b-boa.be/mm/061022_SDgent/medium/061022_mm_crw_1958_cl.jpg

i outdrew you!
Xarder Cyclops
in knieval
klaar voor
de sprong ...
in het duister
:D

http://b-boa.be/mm/061022_SDgent/medium/061022_mm_crw_1961_cl.jpg

he was fast,
he was on fire,
and his own reflection
couldn't catch him ...

alé, nog twee snap-straat-plaat-kandidaten :D

mm

Vanquisher
23 oktober 2006, 20:44
Mijn oranje jas was blijkbaar een blikvanger :)
Toffe foto :G

linda16093
23 oktober 2006, 20:46
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D maar xarder staat er prachtig op

Xarder
24 oktober 2006, 01:58
Hmmmm, ik heb hier nog een leuk plaatje voor Maarten :D eens kijken of hij dan nog zo lacht met mij :D:D:D

Close-up (http://xarder.nl/BDlinked/SDGentoktober/Untitled-1.jpg)

:p

Gr. X.

TDN
24 oktober 2006, 19:19
Er was iemand met wie ik gesproken had over 2dehands markten en sites enzo, helaas ben ik zowel de sites als de naam van die iemand vergeten :p

Je hebt me bij St. Jacobs nog die 2 Pentax lenzen aangewezen op het marktje. ZOu je me die sites nog eens kunnen pm'en? bedankt :)

beauceron
24 oktober 2006, 19:32
Twee prachtige platen mm.:G

2Compute
24 oktober 2006, 20:06
m'n 1ste http://www.2compute.be/bd/061022_gent/nieuw_fotomodel.htm

2de http://www.2compute.be/bd/061022_gent/2de_model.htm
met slabbetje of zonder ?

3 http://www.2compute.be/bd/061022_gent/kleutjes.htm
2de foto : is deze te veel bewerkt ?

fotos van Martine

linda16093
25 oktober 2006, 07:58
schoon fotomodel:D

janvangent
25 oktober 2006, 08:00
Er was iemand met wie ik gesproken had over 2dehands markten en sites enzo, helaas ben ik zowel de sites als de naam van die iemand vergeten :p

Je hebt me bij St. Jacobs nog die 2 Pentax lenzen aangewezen op het marktje. ZOu je me die sites nog eens kunnen pm'en? bedankt :)

You have PM ;)

Grts JVG

Guest10
25 oktober 2006, 12:06
Zelfs op de site www.gentblogt.be schrijft men over deze shooting :o :D ;)

http://www.gentblogt.be/2006/10/25/shooting-day#more-4250

Groetjes Dolly en Roland

mexicano
25 oktober 2006, 12:18
:eek: :D :G

eranosian
25 oktober 2006, 13:01
Super! :G

linda16093
25 oktober 2006, 14:45
en hoe zou dat komen:p :cool: :D
t'is keer iets anders

peter
25 oktober 2006, 16:29
Zelfs op de site www.gentblogt.be schrijft men over deze shooting :o :D ;)

Misschien voor de volledigheid, Gentblogt plaatst een artikel welk Mr_Blonde (http://forum.belgiumdigital.com/member.php?u=7546) op mijn vraag heeft geschreven. Waarvoor dank natuurlijk. :G

mvg,
peter

linda16093
25 oktober 2006, 16:39
ah bon, komt uit die hoek:cool:
had gij niet beter meegeweest Peter?

Xarder
25 oktober 2006, 16:46
Hahaha, kreeg nog een mail van Gentblogt dat ze een mail verkeerd begrepen hadden en in principe zonder toestemming mijn en dus ws ook de andere foto's geplaatst hadden, wel heel erg netjes overigens :) :G:G:G en een leuk artikel :G

Gr. X.

Mr_Blonde
25 oktober 2006, 16:51
Misschien voor de volledigheid, Gentblogt plaatst een artikel welk Mr_Blonde (http://forum.belgiumdigital.com/member.php?u=7546) op mijn vraag heeft geschreven. Waarvoor dank natuurlijk. :G

mvg,
peter

En met véél plezier gedaan ;)

linda16093
25 oktober 2006, 17:18
Hahaha, kreeg nog een mail van Gentblogt dat ze een mail verkeerd begrepen hadden en in principe zonder toestemming mijn en dus ws ook de andere foto's geplaatst hadden, wel heel erg netjes overigens :) :G:G:G en een leuk artikel :G

Gr. X.
heb die mail dus ook gekregen:)

mm
25 oktober 2006, 18:17
iedereen waarschijnlijk.

zouden we ze geen factuur sturen?

of beter: een brief van de advocaat
wegens onrechtmatig gebruik van
auteursrechtelijk beschermd
visueel werk!

peter
25 oktober 2006, 18:47
had gij niet beter meegeweest Peter?

Graag, alleen bestaan mijn dagen ook maar uit 24h. :eek: En is het telkens een kwestie van keuzes maken.

Paar weken voordien zaten jullie met de vogelshoot bijna op wandelafstand, maar toen moest ik werken. Had anders graag eens langsgekomen.

wegens onrechtmatig gebruik van
auteursrechtelijk beschermd
visueel werk!

Er staat wel een smilie bij, maar toch. Als er mensen problemen hebben met gepubliceerde foto's stuur ze een mailtje met vraag te verwijderen.
Gentblogt is met als Belgiumdigital een VZW waar zich een aantal mensen voor en achter de schermen iedere dag weer zorgen voor de fun van iedereen. :G

Peter

mm
25 oktober 2006, 19:11
jawel hoor peter,
een dikke smile!

http://b-boa.be/mm/BD_dump/hugegrin.gif

ik heb direct op gentblogt gereageerd met een reactie.
op de mail van de admin van gentblogt ook,
waarin ik volle toestemming geef
mijn foto's daar te plaatsen.

deze reactie hier komt er eigenlijk
naar aanleiding van een topic op
een ander "bevriend" forum ...

dus: alles oké hier :G :G :G

drd
25 oktober 2006, 19:38
Sedert dienen SD heeft iedereen dat hier over advocaten, waddisdanutoch? :D

Xarder
25 oktober 2006, 20:03
Ik zou het niet weten :D Gr. X.

beauceron
26 oktober 2006, 05:19
Philip Morris is blij met de gratis reclame op deze website.:D

Tussen haakjes, men heeft me laten zien waar de "voyeur kade" was.

http://users.pandora.be/athos/foto/voyeurkade.jpg

Dit toch volgens de persoon rechtsonder op de foto.

Ben even zijn naam kwijt (rdr of zoiets) maar ik weet alleen dat hij een lief vrouwke heeft.:D