Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

30D met 17-85 EFS IS USM?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 30D met 17-85 EFS IS USM?

    De Canon 30D wordt vaak aangeboden met de 17-85 EFS IS USM.
    Is dit een goede lens? Of kan je voor die prijs best iets anders nemen?
    Ervaringen hiermee?

    Alvast bedankt.

    Peter
    Peter

    http://www.belekes.be/

  • #2
    Re: 30D met 17-85 EFS IS USM?

    Hoi Peter,

    Betreffende die lens lees ik op dit forum zowel positieve als negatieve commentaar, ikzelf vind dat ze voldoet en heb er dan ook al mooie foto's mee gemaakt. Maar ja meningen verschillen.
    Als je wil mag je die lens eens lenen om ze te testen op je 300D, ik ben nl ook woonachtig te Wuustwezel.
    Als je intresse hebt stuur me dan een privé bericht en we spreken verder af.

    groetjes


    Alex
    Last edited by Alex1; 23 september 2006, 14:05.
    Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

    Comment


    • #3
      Re: 30D met 17-85 EFS IS USM?

      tja, hier zit je met de keuze of je de mindere beeldkwaliteit en lichtsterkte over hebt voor het gemak van bereik en IS
      aan jou uit te maken wat je liever hebt,daar kunnen wij jou hier niet veel mee helpen...
      als je een beginner zou zijn, dan ga je volgens mij zelf niets merken van kwaliteitsverschil tussen een 17-85 en bv de 17-40 4L dus dan lijkt mij de 17-85 zeker de beste keuze (soms denk ik zelf nog of ik die lens niet zou kopen aangezien het bij mijn weten de goedkoopste 17mm (zoom)lens is met IS)
      5DmkIII en wat glas

      Comment

      Working...
      X