Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kamera express

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kamera express

    Heeft iemand ervaring met de zaak kamera express. Via een search komt deze naam veel terug. Echter weinig feedback over tevredenheid, service etc. Lijken mij wel scherpe prijzen. Wil een 10-20 Sigma kopen voor 7D.
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Kamera express

    Prima zaak, zowel spullen laten bezorgen als zelf opgehaald. De winkel is erg ruim gesorteerd.

    Het is geen winkel voor echte 'beginners' je moet wel een beetje weten wat je wil. Ze maken geen uren tijd om een compact te verkopen. Dat kan ook niet want de prijzen zijn laag.

    Suc6 met uw aankoop
    Nikon spul

    Comment


    • #3
      Re: Kamera express

      Indertijd mijn QV4000 daar gekocht.
      Levering zeer vlot en correct
      Ook als je om uitleg vraagt via mail krijg je steeds, weliswaar kort, antwoord.
      Zeker overwegen waard!

      Comment


      • #4
        Re: Kamera express

        Alleen weer jammer dat ze de sigma 10-20 weer niet op vooraad hebben in de minolta vatting, ben namelijk ook op zoek naar deze lens voor op de sony.

        Bij telefonisch contact konden ze ook mij niet zeggen waneer ze de lens binnen zouden hebben.

        Bij Caneranu.nl is die wel op vooraad maar verzenden weer niet onder rembours.

        Gr Leen.
        Sony A-100, Sigma 10-20mm, 18-70mm kitlens, Sigma 70-300mm apo dg macro Sigma 105mm macro, Metz AF-1 D flitser

        Comment


        • #5
          Re: Kamera express

          'k heb daar voor het verlof ook een (Minolta)lens gekocht
          Bestelling werd piekfijn en snel uitgevoerd.
          Echt geen spijt van!

          Natuurlijk, tot op heden slechts één enkele ervaring mee, maar die was echt positief

          Greetz

          Happyboedha
          Sony A700

          Comment


          • #6
            Re: Kamera express

            Oorspronkelijk geplaatst door leen Bekijk bericht
            Alleen weer jammer dat ze de sigma 10-20 weer niet op vooraad hebben in de minolta vatting, ben namelijk ook op zoek naar deze lens voor op de sony.

            Bij telefonisch contact konden ze ook mij niet zeggen waneer ze de lens binnen zouden hebben.

            Bij Caneranu.nl is die wel op vooraad maar verzenden weer niet onder rembours.

            Gr Leen.
            Grrr... deze morgen stond hij nog in stock
            https://www.behance.net/Lynx1966

            Comment


            • #7
              Re: Kamera express

              Ik heb persoonlijk al diverse zaken via internet gekocht, zowel bij cameranu.nl als bij Kamera-Express. Beide webwinkels zijn zeer correct en werken met volledig traceerbaar betalingssysteem. Het is absoluut geen probleem om vooraf te betalen. Verpakking is heel goed en worden lekker bezorgd via UPS. k Zou zeggen een aanrader hoor !
              Dirre - dirkcatteeuw@telenet.be
              ----------------------------------------------
              Nikon-spul en een beetje glas in een Tamrac zakske

              Comment


              • #8
                Re: Kamera express

                Oorspronkelijk geplaatst door Dirre Bekijk bericht
                Ik heb persoonlijk al diverse zaken via internet gekocht, zowel bij cameranu.nl als bij Kamera-Express. Beide webwinkels zijn zeer correct en werken met volledig traceerbaar betalingssysteem. Het is absoluut geen probleem om vooraf te betalen. Verpakking is heel goed en worden lekker bezorgd via UPS. k Zou zeggen een aanrader hoor !
                Vooruitbetalen komt hier niet voor.moet eerst zien en dan betalen, bij andere winkels zeer slechte ervaringen mee in het verleden, veel beloven maar wel maanden wachten voor er geleverd werd.
                Sony A-100, Sigma 10-20mm, 18-70mm kitlens, Sigma 70-300mm apo dg macro Sigma 105mm macro, Metz AF-1 D flitser

                Comment


                • #9
                  Re: Kamera express

                  Oorspronkelijk geplaatst door leen Bekijk bericht
                  Vooruitbetalen komt hier niet voor.moet eerst zien en dan betalen, bij andere winkels zeer slechte ervaringen mee in het verleden, veel beloven maar wel maanden wachten voor er geleverd werd.
                  Zeer terecht: boter bij de vis. Het gaat te vaak fout.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kamera express

                    Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                    Zeer terecht: boter bij de vis. Het gaat te vaak fout.
                    Ik heb tot nu toe bijna 95% van al mijn fotomateriaal ( en dat is ondertussen al heel wat ) online gekocht en op voorhand betaald. Nog NOOIT problemen gehad, natuurlijk wel uitkijken waar je koopt maar de gekende leveranciers hier werken 100% correct. Meestal gaat het wel eens fout bij kleine ongekende leveranciers die ongelofelijk goedkoop aanbieden, en waar velen een kick van krijgen zodra ze de goedkope prijs zien en niet meer de gevaren die er achter schuilen. Helaas is het soms : eigen schuld, dikken bult
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kamera express

                      Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
                      Ik heb tot nu toe bijna 95% van al mijn fotomateriaal ( en dat is ondertussen al heel wat ) online gekocht en op voorhand betaald. Nog NOOIT problemen gehad, natuurlijk wel uitkijken waar je koopt maar de gekende leveranciers hier werken 100% correct.
                      idem hier.

                      Verschillende lenzen bij Kamera Express gekocht, voorafbetaald, en snel het gevraagde geleverd gekregen.
                      Ook Digitalstreet.nl vind ik trouwens een betrouwbare winkel. Zelfde ervaring daarmee. Als je trouwens iets geleverd krijgt wat je niet 100% bevalt, kan je dat ook gewoon terugsturen en krijg je snel je centen ook terug.
                      (En dat Corné een goede en betrouwbare zaak heeft, weet iedereen hier natuurlijk al.)

                      Kortom: Alle 3 uitstekende winkels
                      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kamera express

                        Ik heb net m'n SB-800 besteld. Hopelijk wordt die buitenlandse overschrijving vlug verwerkt zodat ik gauw m'n nieuwe flitser kan uittesten...

                        Dus later deze week laat ik je iets weten

                        Greetz
                        "In photography everything is so ordinary; it takes a lot of looking before you learn to see the ordinary.”
                        Nikon D3s - 24-70mm f2.8 - 105mm f2.8 Macro - SB800

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kamera express

                          Ook al verschillende zaken bij Kamera Express gekocht. Voorafbetaald en nog geen problemen gehad. Waren worden keurig afgeleverd en binnen de drie dagen als het bedrag op hun rekening staat.

                          Groetjes,
                          Pol.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kamera express

                            Oorspronkelijk geplaatst door leen Bekijk bericht
                            Vooruitbetalen komt hier niet voor.moet eerst zien en dan betalen, bij andere winkels zeer slechte ervaringen mee in het verleden, veel beloven maar wel maanden wachten voor er geleverd werd.
                            Dan ben je bij KE niet aan het juiste adres. KE is een echte dozenschuiver. Camera's vooraf ter test uit een doos pakken doen ze niet voor je - uitpakken = kopen.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kamera express

                              Ik koop ook alle fotospullen on-line, betaal altijd vooruit en ik heb nog nooit
                              ergens een probleem gehad.
                              Laatst had ik wel een "probleempje" met kamera express.
                              Ik informeerde daar, voor ik bestelde, naar de voorraad van een Gitzo statief.
                              Men bevestigde mij dat dit zeker op voorraad was. Ik heb het besteld maar kreeg de volgende dag een mailtje dat ze vanwege een voorraadverschil in het magazijn toch niet direct konden leveren. Ik heb de order toen geannuleerd en had binnen 2 dagen keurig het bedrag op rekening staan.
                              Perfect opgelost dus.
                              Van alles...

                              Comment

                              Working...
                              X