Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

interessepeiling/misschien te koop : Canon EF 70-200 f/4L USM

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • interessepeiling/misschien te koop : Canon EF 70-200 f/4L USM

    Hallo,

    Ik overweeg mijn Canon EF 70-200 f/4L USM (perfekte staat) te verkopen indien de opleg naar een Sigma 70-200 f/2.8 aanvaardbaar blijft, dus als ik een goed bod voor de canon krijg m.a.w.

    Bijkomende reden is (geloof het of niet) dat ik die witte canon lenzen oerlelijk vind op een zwarte body, maar dat is cosmetische voorkeur

    Iemand interesse ? Wat geven jullie er eventueel voor ?

    ps: zondagochtend heeeel vroeg vertrek ik voor een weekje op vakantie dus eventuele reacties na zaterdagavond zullen moeten wachten tot 2 oktober

  • #2
    Re: interessepeiling/misschien te koop : Canon EF 70-200 f/4L USM

    Ik heb zelf geen interesse, maar als je hier op het forum eens kijkt zie je dat de meeste 70-200's hier weggaan voor 500 à 550 eurootjes
    Fuji X-Pro2 / Fuji X-H1 / XF 18-135 / Samyang 12 / XF 16 / XF 23 / XF 27 / XF 35 / XF 56/ XF 90 / XF 50-140

    Comment


    • #3
      Re: interessepeiling/misschien te koop : Canon EF 70-200 f/4L USM

      Oorspronkelijk geplaatst door ODB Bekijk bericht
      Ik heb zelf geen interesse, maar als je hier op het forum eens kijkt zie je dat de meeste 70-200's hier weggaan voor 500 à 550 eurootjes
      Thanks, ik had wat rondgezocht en dit blijkt inderdaad zo te zijn.
      Als iemand me iets in die richting wil betalen mag die het altijd laten weten ...

      Comment


      • #4
        Re: interessepeiling/misschien te koop : Canon EF 70-200 f/4L USM

        Je maakt het jezelf natuurlijk niet makkelijk, door de nieuwe lens te vermelden, "mits de opleg aanvaardbaar blijft"...
        't Is maar een tip..
        5DMarkII+ Canon 24-105 F4 IS USM L+Canon 70-200 USM F2.8L + 50mm 1.8 + Speedlite 550EX + ..
        Fuji Finepix F30

        Comment


        • #5
          Re: interessepeiling/misschien te koop : Canon EF 70-200 f/4L USM

          Oorspronkelijk geplaatst door tinky-winky Bekijk bericht
          Je maakt het jezelf natuurlijk niet makkelijk, door de nieuwe lens te vermelden, "mits de opleg aanvaardbaar blijft"...
          't Is maar een tip..
          Tja, ik kan maar beter uitleggen waarom ik ze weg doe denk ik dan, en 350 of 400 euro is misschien toch niet voor iedereen even aanvaardbaar ...

          Voor 500 euro mag ze de deur uit ! Ze is echt net als nieuw, geen enkel krasje of tikje in de lak ...

          Comment


          • #6
            Re: interessepeiling/misschien te koop : Canon EF 70-200 f/4L USM

            Lens staat intussen te koop in het "aangeboden" forum.

            @Mod : Deze hier mag eventueel verwijderd worden !

            Comment

            Working...
            X