Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog een paar van mijn favoriet modelleke

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nog een paar van mijn favoriet modelleke

    Mieke dus






  • #2
    Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

    Verdorie, ze kijkt me werkelijk aan zeg. Ik word er verlegen van.
    Dat zegt al genoeg over het model en de fotograaf.
    Overigens: bij de 3e foto vind ik dat zij enigszins geforceerd naar links kijkt.
    AGFA- Klick; Nikon D300; Nikon D4; Nikon 70-200 2.8 VRII; Nikon 18-200 mm; Nikon 17-35 mm 2.8; Sigma Macro 105 mm 2.8; Nikon 28-120 mm 4.0; SB 800; SB 910;Tamron AF SP 2x teleconverter 7 el; Nikon 50 mm. 1.8; Tamron 28-75 2.8 AS EX DI LD (IF);

    Comment


    • #3
      Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

      3: ziet er wat moe uit al en huidskleur te oranje
      2: het befaamde wit onder de ogen, dat ik meestal ziekelijk vind
      1: heel goed van look en licht, ondanks mss dezelfde "moeheid" Ge hebt hier het model "van haar beste zijde" getoond, zoudt ge kunnen zeggen

      Maar op bepaald moment zijn jullie tegen een muur gegaan, dat kan niet anders

      Comment


      • #4
        Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

        Mooie naturel pose en kleuren, beton doet goed zijn werk. In 3 is het takje boven het hoofd niet op zijn plaats IMO.

        Comment


        • #5
          Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

          ook een favo model voor mij om naar te kijken
          No1 please
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

            Maaaar, je bent alle foto's van je shoot aan het tonen.... dacht ik zo.... want ze heeft steeds weer hetzelfde aan....
            Nikon D70... Panasonic DMC-TZ3...

            Comment


            • #7
              Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

              Oorspronkelijk geplaatst door dgeuens Bekijk bericht
              Maaaar, je bent alle foto's van je shoot aan het tonen.... dacht ik zo.... want ze heeft steeds weer hetzelfde aan....
              die opmerking dacht ik ook eens te maken... "doe ze in godsnaam eens iets anders dan dat wit aan", zal zoveel mooier worden

              wa ni wil zeggen da dit niet mooi is, alleen wat eentonig
              Canon Eos 40D + 70-200 f2.8 + 24-70 f2.8 + 50mm 1.8 + 18-55 + 28-90 + 75-300 USM III + Speedlite 420EX
              http://www.inframe.be

              Comment


              • #8
                Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

                De eerste vind ik de leukste omwille van het grote contrast (wit/zwart). In de andere twee vind ik dat niet (of veel minder).

                Heb de indruk dat de andere 2 te veel verhelderd zijn ofzo en daardoor wat ruis vertonen in de donkerste delen. Mieke ziet er op die foto's ook wat fletser uit, niet?
                Last edited by apa; 24 september 2006, 09:26.
                1D MkIIN | EF 24-70 f/2,8 L USM | EF 70-200 f/4 L USM | EF 100-400 f/4,5-5,6 L USM IS | 430EX | backpack full of ammo

                Comment


                • #9
                  Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

                  Die eerste vind ik het mooiste. Goede contrasten in het plaatje.
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nog een paar van mijn favoriet modelleke

                    Begin ook beetje het gevoel te krijgen van: Amaai, toch nie weer hetzelfde ( sorry, ik krijg het gevoel van 1 gezien, allemaal gezien )
                    Overtuig haar eens om in lingerie in studio te poseren met een glamouropmaak ( ze is er in ieder geval knap genoeg voor ), of stuur ze eens door naar iemand anders, er is zeker veel meer uit te halen
                    Groeten, Gino
                    http://www.e-designstudio.be

                    Comment

                    Working...
                    X