Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

concerten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • concerten

    Hello,

    sinds kort in het bezit van een canon 350D + 18-55 objectief en begonnen met fotografie. Sindsdien probeer ik wat foto's te nemen op concerten.

    hier alvast enkele voorbeelden die ikzelf ok vind, maar alle tips zijn welkom!! want, om eerlijk te zijn, van de 5 die ik er maak gaan een 4 de mist in

    bv. welke instellingen jullie me aanraden of waarop ik moet letten ...

    1. Sick of it all


    2. boySetsFire


    3. A wilhelm Scream

    Bedankt voor de gulle informatie!

    grtz
    Last edited by Maes; 22 september 2006, 12:29. Reden: foto's te groot
    Canon 350D + 18-55, 55-200, 420ex speedlight + bounce

  • #2
    Re: concerten

    Het ging er daar precies hevig aan toe.
    Kijk je PM box even na
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: concerten

      Inderdaad leuke foto's :-)
      Mijn tip (en niet de meest leuke vrees ik):
      -> vermijd flits (foto 2 bijv) -> wil zeggen lichtgevoelige lens (2.8) -> wil zeggen veel centen

      Ik heb dat ook aan de hand gehad, zo van '****, da's toch wel veel geld en is dat wel de moeite'
      En awel, 't is de moeite, bijvoorbeeld enkel al om't feit dat je op de meeste optredens niet màg flitsen.
      www.YourConcertShots.com

      Comment


      • #4
        Re: concerten

        Hahahah was op 2 van de 3 concerten ook aanwezig Ik heb op BSF en Rise Against ook geflitst maar wel met lange sluitertijd op beweging te krijgen. Resultaten kan je zien op http://www.music-pictures.be Ik vind de laatste echt wel goed maar had graag de kleur versie gezien. Ik zal u zeker nog tegenkomen vermoed ik
        HTTP://WWW.MUSICPHOTOS.BE
        Canon 1DMK2 / Canon 5D / 17-40 4 L / 24-70 2.8 L / 70-200 2.8 L / Canon 15mm Fisheye 2.8 / 580 EX / Lowepro PhotoTrekker AWII

        Comment

        Working...
        X