Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kluis voor de auto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kluis voor de auto

    Weet niet zeker of dit hier thuis hoort maar het lijkt me wel een mogelijke oplossing voor mensen die hun toestel onbewaakt in de auto moeten achterlaten .

    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

  • #2
    Re: Kluis voor de auto

    Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
    Weet niet zeker of dit hier thuis hoort maar het lijkt me wel een mogelijke oplossing voor mensen die hun toestel onbewaakt in de auto moeten achterlaten .

    http://www.foursprung.com/2006/09/se...auto-safe.html

    Tot ze de kluis meepakken

    Comment


    • #3
      Re: Kluis voor de auto

      De kluis moet je aan je auto vasthangen he

      "
      The AutoSafe hooks into your vehicle via a wire rope cable that can attach to a chassis-mounted seat base, seat hinges or baby seat fixing points.
      "

      Ze kunnen natuurlijk altijd nog je auto meenemen
      As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
      like.no.other

      Comment


      • #4
        Re: Kluis voor de auto

        Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
        Ze kunnen natuurlijk altijd nog je auto meenemen
        Was ik ook al aan het denken, waarom genoegen nemen met alleen je materiaal als ze evengoed de auto helemaal kunnen nemen. (bvb fake-wegsleepdienst)
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #5
          Re: Kluis voor de auto

          Nooit iets uit je koffer halen op een parking of zo... valt te veel op....
          Doe dat onderweg of zo...

          En kettingen liggen ook in de koffer vast... Met een beetje inventief te zijn kan je wel een leuke constructie maken...

          Zolang je het ze (dieven) ietsje moeilijker kan maken is dat toch goed?....
          -=- Light is the key...

          Comment


          • #6
            Re: Kluis voor de auto

            uit je auto wil men alles snel stelen.

            creatief met kisten en sloten kan helpen

            alhoewel ik nooit het nut heb ingezien om je hele glasbak mee op een shoot te nemen
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: Kluis voor de auto

              Uiteindelijk kan alles gestolen worden, het is alleen kwestie van vertragen he.

              de suggestie om niets uit de koffer te nemen op een parking is idd een goeie bemerking waar ik me ook altijd aan hou.

              G
              As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
              like.no.other

              Comment


              • #8
                Re: Kluis voor de auto

                Oorspronkelijk geplaatst door Grf Bekijk bericht
                De kluis moet je aan je auto vasthangen he

                "
                The AutoSafe hooks into your vehicle via a wire rope cable that can attach to a chassis-mounted seat base, seat hinges or baby seat fixing points.
                "

                Ze kunnen natuurlijk altijd nog je auto meenemen
                Dan pakken ze toch gewoon de hele auto mee !! Heb het zelf onlangs nog voorgehad, ruitje ingeslagen ... mp3 cd'tjes weg, dure orginele cd is blijven liggen, schroevendraairtjes weg ...
                Krims@nline - A memory in the raw

                Comment


                • #9
                  Re: Kluis voor de auto

                  Niks beter, dan wat lui te zijn, en van uw auto een vuilbak te maken. Ik heb de indruk dat dieven niet graag in de vuiligheid werken
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kluis voor de auto

                    Op een vrijdagavond met een A4, Passat of BMW 3 in de stad nog iets gaan drinken is ook een goede manier om alles kwijt te geraken.

                    Dit zijn vrijwel altijd firmawagens en ze denken toch dat er een PC in de koffer ligt.
                    En dan zijn de Audi en VW sloten zo slecht dat je het verschil niet ziet tussen iemand die de sloten forceert of ze openmaakt met een gewone sleutel.

                    Er bestaan ook van die brandkoffertjes die in een monovolume vasklikken op de stoelbevestigingen.
                    Maar inderdaad, ieder systeem heeft zijn zwakke punten, en als ze met de auto gaan lopen is de inhoud ook weg....

                    Comment

                    Working...
                    X