Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crumpler Tassen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crumpler Tassen

    Waar kan ik een crumpler stunner tas vinden?
    liefst in belgie
    een Nikon D7000, glas, een Ixus 860 IS

  • #2
    Re: Crumpler Tassen

    Heb ik vorige week ook geprobeerd (een Long Schlong dan). Uiteindelijk heb ik hem in Duitsland besteld (in Nederland hebben ze ze ook). Spijtig dat ze in België niet (meer) verkocht worden! Kris

    Comment


    • #3
      Re: Crumpler Tassen

      Ik heb er vorige week eentje besteld om mee te nemen op reis, zo'n long slong versie, echt wel leuk tasje die er lekker anoniem uitziet vooral.
      Last edited by RDB; 28 september 2006, 21:25.
      1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

      Comment


      • #4
        Re: Crumpler Tassen

        Hallo Ryan,

        Waar, op welke site heb je die Crumpler besteld. Vond ze ook wel
        mooi en leuk (lekker anoniem) , die tas sie je bij had toen je passeerde.
        Groetjes
        Leo
        lumix LX100 met Nissin commander en Nissin DI700

        Comment


        • #5
          Re: Crumpler Tassen

          vandaag bij calumet antwerpen een stunner gekocht.
          ziet er toffe tas uit en niet te groot.
          een Nikon D7000, glas, een Ixus 860 IS

          Comment


          • #6
            Re: Crumpler Tassen

            Zoals'k al zie in andere threads wil ik een eenmalig voorstel doen aan de belgium digital leden indien ze crumpler tassen willen bestellen. Normaal heb ik deze niet in stock en doe ik enkel notebook/digital lifestyle tassen.

            Maar aangezien ik zelf al zo genoten heb van dit forum, is het misschien de moment om eens iets terug te doen. Laat maar horen wat jullie der van denken.

            Joris

            Comment


            • #7
              Re: Crumpler Tassen

              In de macline winkel in de nieuwstraat in brussel heb ik ook al crumpler tassen zien hangen, maar dat waren dacht ik laptop tassen... maar misschien kunnen ze ook wel een fototas voor je bestellen ...

              Comment


              • #8
                Re: Crumpler Tassen

                de as adventure winkels hebben ook verschillende crumplertassen binnen

                Comment

                Working...
                X