Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dagje aken

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dagje aken

    Ik ga zaterdag eens een dagje aken doen, en ben van plan mijn nikon cp 5700 daar dan gaan te kopen.

    heeft er iemand adressen van winkels ofzo waar ik eens kan gaan zien.
    en kan je bij ac-foto ook gewoon binnenwandelen en een camera gaan kopen.

    groetjes en bedankt

    stofke
    D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

  • #2
    Bij Saturn en Mediamarkt dat zijn twee van die hypermarkten, Saturn is in het centrum, Mediamarkt iets daarbuiten.

    Groeten

    Comment


    • #3
      Ik kom ook regelmatig bij AC-Foto en yep je kan er zo binnen wandelen en een fototoestel kopen, dat is typisch voor een winkel naar het schijnt . Er werkt daar een hollander en dat is meegenomen dat je je vragen in het nederlands kan stellen he.

      het adres :

      Annuntiatenbach 30
      52062 Aachen
      +4924130007

      Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

      Comment


      • #4
        ik zie bij media-markt van die hama cf kaartjes staan, zijn die te vertrouwen of niet.

        stofke
        D70 kit met 18-70 + tamron 28-300 3.5-6.3 macro

        Comment


        • #5
          Hallo stofke,
          Ik ben gisteren naar de mediamarkt gegaan en heb me daar een dimage 7i gehaald. Als je kan laten zien dat je dezelfde cam goedkoper kunt vinden ergens anders in duitsland, dan kan het goed zijn dat je die aan dezelfde prijs krijgt. Je moet dan wel een foldertje/printout/websiteadres of adres + telefoonnummer meenemen.
          Als het een online website is rekenen ze wel de verzendkosten erbij.
          Bij mij hebben ze zo 100 Euro van de prijs gedaan.
          Ik had 'm ergens anders nog wat goedkoper kunnen krijgen, maar ik weet uit ervaring dat de mediamarkt een goede service heeft als je stukken hebt.

          Dennis

          Comment

          Working...
          X