Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Landing van Normandie aan belgische kust

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Landing van Normandie aan belgische kust

    Hallo BD'ers,

    Nu maandag en dinsdag zou er aan de belgische kust een nabootsing zijn van de landing van Normandie, klopt dit?
    Is hier iemand van jullie op de hoogte van?

    bedankt
    www.knfotostudio.be

  • #2
    Re: Landing van Normandie aan belgische kust

    Is geen landing van Normandië, maar een heuse grootschalige militaire operatie. Was in het nieuws en je kan alle info vinden op www.mil.be

    Het "spotten" wordt aangemoedigd door de militaire provinciecommandant, maar op een veilige afstand, een wijze raad gezien de omvang.

    Mijn ervaring heeft me geleerd dat je dit inderdaad van een redelijke afstand doet om niet in het vaarwater van een of andere pelotonsoverste, compagniecommandant etc te komen die de tolerantie van burgers een beetje te strikt interpreteert...
    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

    Comment


    • #3
      Re: Landing van Normandie aan belgische kust

      idd... vanaf maandag begint een grootschalige oef met oa duitse, nederlandse en luxemburgse militairen(+/-7000pers). Zal 14 dagen duren en beginnen aan de kust en eindigen in de ardennen. De meeste van ons kazerne zullen pas Dinsdag of woensdag toekomen in koksijde denk ik.En ik heb chance da ik ni mee moet....
      Alles moet weg.....

      Comment


      • #4
        Re: Landing van Normandie aan belgische kust

        Oorspronkelijk geplaatst door KevinLiekens Bekijk bericht
        En ik heb chance da ik ni mee moet....
        Lang leve den ABL ! That's the spirit... Zal ik eens een goed woordje voor je doen bij den André ?
        "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
        Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

        Comment


        • #5
          Re: Landing van Normandie aan belgische kust

          Zozo Kevin, de verkeerde job gekozen? Misschien moet je gaan doppen, dan moet je nog minder doen?

          Sorry moest er toch ff uit. Voor de spotters, dit kan wel eens de moeite gaan worden!
          Nikon D300 • Nikkor 18-200mm VR • Sigma 70-300mm Macro • Sigma 150mm Macro • Sigma 50-500mm • Sigma 10-20mm

          Comment


          • #6
            Re: Landing van Normandie aan belgische kust

            Oorspronkelijk geplaatst door Dapla Bekijk bericht
            Zozo Kevin, de verkeerde job gekozen? Misschien moet je gaan doppen, dan moet je nog minder doen?

            Sorry moest er toch ff uit. Voor de spotters, dit kan wel eens de moeite gaan worden!
            Neen helemaal niet. Ben perfect tevreden met mijn job. Maar als je mee moet om er niets te gaan doen... dan pas ik liever...
            Alles moet weg.....

            Comment


            • #7
              Re: Landing van Normandie aan belgische kust

              Kevin, waar ben je ergens gestationeerd ?
              "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
              Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

              Comment


              • #8
                Re: Landing van Normandie aan belgische kust

                waar kan ik hier wat meer over vinden??? ik kijk misschien scheel, maar ik vind het niet op die site van mil.be :s

                Comment


                • #9
                  Re: Landing van Normandie aan belgische kust

                  Oorspronkelijk geplaatst door littlewan Bekijk bericht
                  waar kan ik hier wat meer over vinden??? ik kijk misschien scheel, maar ik vind het niet op die site van mil.be :s

                  hier staat er wat over Quick Response.
                  staat ook redelijk wat info bij over plaats en tijdstip van gebeuren.

                  Alles moet weg.....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Landing van Normandie aan belgische kust

                    Ben zelf eens gaan kijken op www.mil.be en heb het zowaar gevonden

                    Nikon Z9 - Nikon D5
                    NIKON 14-24MM F/2.8G ED - 24-70MM VR F/2.8E ED - 70-200MM F/2.8E FL ED VR - 50MM F/1.8 - NIKON 500MM F5.6 PF - NIKON AF-S 200-500MM F/5.6E ED VR - SIGMA 85MM F/1.4 ART

                    Comment


                    • #11
                      Re: Landing van Normandie aan belgische kust

                      ok tis wel eenmilitaire operatie maar heeft iemand meer info

                      kust is nogal groot om zomaar overal te spotten
                      foto als spiegel of als venster?

                      Comment

                      Working...
                      X