Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's echt

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's echt

    Bij het zien van sommige foto's vraag ik me soms af of die wel zelf getrokken zijn, ik zie toch soms dieren die ik hier in Belgie nog niet gezien heb, en er is daar bv een opengewerkte chip bij (een goudkleurige) ik vraag me af hoe die man aan die chip geraakt is, ik herken hem omdat ik er eens een artikel van gelezen heb en dit is een chip die o.a. gebruikt word in weersatelieten omdat hij enorm weinig verbruikt en toch sterk genoeg is om wavelets te berekenen (chip word wel in belgie gemaakt), deze chip kost enorm veel geld en koop je niet zomaar bij de pc-boer.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

  • #2
    Nu is mijn anonimiteit natuurlijk wel weg, maar wees maar zeker dat je er een mijl naast zit...
    De chip wordt niet in weersatelieten gebruikt en komt van bij mij op het werk!!!
    Dus volledig echt!!!
    Misschien eens twee keer nadenken vooralleer je een reactie geeft ???
    En als er iemand een 50-tal foto's wilt van deze chip als bewijs, ik zal het graag geven, al is het maar om deze topic direct de mond te snoeren...

    Groeten,
    Nick
    Nikon D300 & een beetje glas...
    Iets kleiners als carry everywhere

    Comment


    • #3
      Naar de tropen gaan is tegenwoordig zo eenvoudig als naar "brussel" gaan.

      Als... en ik herhaal als er mensen "fraude" zouden plegen, doen ze dat zich voornamelijk zelf aan...
      Ze bedriegen zich-zelf en halen op het einde totaal geen "eer" van hun werk.

      Deze "wedstrijd?" is nu niet "zo" belangrijk, het is gewoon "effe meedoen", voornaamste doel = bijleren.

      En daar gaat het hier toch om,hé.

      Comment


      • #4
        to infernoken, ik had gewoon mijn twijfels, deze chip lijkt er allessinds enorm op, gewoon uit nieuwschierigheid, waarvoor dient deze chip?
        Werk jij in een research en development van chips of zo ?

        en nee, ik heb geen extra foto's van de chip nodig, ik had gewoon mijn twijfels bij sommige foto's, o.a. bij de uwe(onterecht?) maar er zijn er nog die ik met argusogen bekijk.
        visit my website : http://www.freewallpapersite.com

        Comment


        • #5
          Niet vergeten dat je bij het ingeven van je foto voor de challenge, ook het origineel moet doorsturen. De foto's worden allemaal gecontroleerd door het BD-team, wees er dus maar zeker van dat er geen sprake zal zijn van 'fraude'!

          :: http://www.dpix.be ::

          Comment


          • #6
            Haloooooooooo !
            't Is een uiteindelijk maar een spelletje hoor !
            Ons leven hangt er niet van af !
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Haloooooooooo !
              't Is een uiteindelijk maar een spelletje hoor !
              Ons leven hangt er niet van af !
              Jaja, weet ik wel, maar in spelletjes mag je ook niet zeuren.
              Hoe dan ook ik leg er mij niet wakker van hoor, ik had gewoon twijfels bij sommige foto's en vroeg het daarom eens in dit forum, 't is maar een vraag ook.
              visit my website : http://www.freewallpapersite.com

              Comment


              • #8
                Fredericom had twijfels. Hij betichtte niemand van iets oneerlijks maar had twijfel. Omdat hij die twijfel ook nog durfde uitspreken lijkt de galg niet veraf meer. Amai zulle...
                Misschien kunnen sommigen ook eens duizend keer gaan nadenken over hun onwaarschijnlijk lange tenen.

                Comment


                • #9
                  Allez... allez... mannekes toch...

                  Door zoiets zijn al "oorlogen ontstaan hoor"

                  Comment


                  • #10
                    Hey,

                    de lange tenen zijn al lang weer weg hoor, was een beetje onder stress toen ik die eerste reactie gegeven had (veel vergaderingen en zo...)
                    Dus sorry voor mijn initiële reactie...
                    Ik heb er wel een tijdje aan gezeten om de chip er zo op te krijgen, met mijn E-10 en dan een vergrootglas van 62mm kan je wonderen doen, dan nog een sterke belichting, F11 en doe je werk
                    Deze chip wordt gebruikt in digitale TV's heeft 3 A/D & D/A convertors (YUV) kan je duidelijk zien en nog een heleboel digitale signaal verwerking...
                    Wordt gebruikt in de laatste series...

                    So fredericrom, alles vergeven, vergeten, enz... We moeten der maar eens nen pint op pakken

                    Groeten,
                    Nick
                    Nikon D300 & een beetje glas...
                    Iets kleiners als carry everywhere

                    Comment


                    • #11
                      zielig te zien hoe sommigen zich meer bezighouden in het bedenken van extra reglementen en regeltjes dan in het actief deelnemen aan de Challenge....om dan, wanneer er dan al eens iemand (terecht of onterecht) oprecht voor zijn twijfels durft op te komen, plotseling tot kalmte oproept.... eerst ruzie in de hand werken en zich dan als "de grote verzoener" voordoen...disgusting !

                      Infernoken en fredericrom : gelukkig beschikken jeullie beiden over voldoende relativeringsvermogen !

                      Stef

                      Comment


                      • #12
                        @Stef
                        Heb jij het soms over mij???

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by teddy-bear
                          @Stef
                          Heb jij het soms over mij???
                          had ik jou persoonlijk geviseerd dan had ik je naam vermeld ook hoor....

                          Stef

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Stef
                            zielig te zien hoe sommigen zich meer bezighouden in het bedenken van extra reglementen en regeltjes dan in het actief deelnemen aan de Challenge....om dan, wanneer er dan al eens iemand (terecht of onterecht) oprecht voor zijn twijfels durft op te komen, plotseling tot kalmte oproept.... eerst ruzie in de hand werken en zich dan als "de grote verzoener" voordoen...disgusting !

                            Infernoken en fredericrom : gelukkig beschikken jeullie beiden over voldoende relativeringsvermogen !

                            Stef
                            Euh, Stef, heb JIJ deelgenomen aan de challenge ?
                            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                            Si non, on devient bonbon
                            Et les gens nous mangent !"

                            Comment


                            • #15


                              Euh, Stef, heb JIJ deelgenomen aan de challenge ?


                              Wel neen Marc,

                              sinds zielepoten als jij zich bezig houden met "moeten we de EXIF op voorhand vermelden of niet" of "moeten we anoniem blijven of niet", "moet het cameratype vermeld worden of niet" of "wat mag er aan gewijzigd worden en wat niet" is er voor mij de fun al lang af en doe ik liever niet meer mee.... Dan hou ik me liever bezig met intelligente vragen van anderen te beantwoorden en met het (proberen) in elkaar flansen van (hopelijk) leerrijke oefeningen, met het af en toe posten van een fotootje, en met het lezen van anonieme "fanmail".

                              Stef

                              Comment

                              Working...
                              X