Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photoblog.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photoblog.be

    Wat is er mis met die site? Ik raak er al 4 dagen niet meer in
    Heeft het te maken met een overname door Telenet? Waar kan men zich wenden met klachten, terugvordering betalingen enz???
    PENTAX-IstD,IstDS,K100D,K10D, K5, K1 en 50 analoge Pentaxen en de nodige lenzen) BD0376BE

  • #2
    Re: Photoblog.be

    photoblog.be is eerst van de oprichters overgenomen geweest door Pixagogo, en vervolgens is pixagogo (en bijhorend photoblog) verkocht geweest aan Telenet.

    Mijn inziens is photoblog iets wat telenet er gewoon bijgenomen heeft, en willen ze photoblog een stille dood laten sterven.

    Ze hebben reeds hun eigen blog service, waarom nog een andere erbij? photoblog was ook heel internationaal met veel argentijnen bijvoorbeeld. Lijkt me niet echt de afzetmarkt van Telenet.

    Mijn gedacht erover,
    Peter

    Comment


    • #3
      Re: Photoblog.be

      ik geraak er toch op... of bedoel je dat je met je eigen account niet aangelogd geraakt?
      Dat kan ik helaas niet testen... heb daar geen account
      [Canon 350D] [EF-S 18-55|Kit] [Sigma 28-200mm ASP IF]

      Comment


      • #4
        Re: Photoblog.be

        Ik ben er al een tijdje niet meer op geweest, ik kreeg eind 2005 nauwelijks reactie op e-mails die ik naar het bestuur stuurde. Daarom een hele tijd links laten liggen en onlangs teruggekeerd maar ik heb ook de indruk dat het een stille dood zal sterven, alhoewel er nog mooie dingen te zien zijn...

        Comment

        Working...
        X