Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's trekken op begrafenis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's trekken op begrafenis

    Beste,

    Een goede vriend heeft me gevraagd of ik de begrafenis van z'n te vroeg geboren dochtertje op digitale plaat wil vastleggen.
    Het betreft hier geen officiele begrafenis of mis (wgs vroeggeboorte), maar wel een soort van voorlezing en teraardebestelling.
    Wat kan/mag vastgelegd worden en hoe hou ik de opnames zo discreet mogelijk en het resultaat zo sereen mogelijk?
    Ik veronderstel dat het 'not done' is om de rouwhaag of rouwende mensen te fotograferen, maar het kistje lijkt me dan wel weer kunnen...
    Iemand hints of ervaring voor deze (zware) opdracht?

    Thanks,

    Philip

    ps: waarschijnlijk in het verkeerde forum geplaatst; geen idee waar het thuis hoort...

  • #2
    Re: Foto's trekken op begrafenis

    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik zou wel voorzichtig zijn met de flits. Het lijkt me het beste dat je eigenlijk helemaal niet opvalt, gewoon op de achtergrond blijven dus...

    Voor de rest, praat eens met die vriend, vraag hoe hij erover denkt, wat voor wensen hij heeft wat de foto's betreft.

    Meer informatie kan ik je helaas niet geven. In ieder geval, veel sterkte aan iedereen die het kan gebruiken!
    One day, I would like to make nice pictures :-)
    www.lucaskoijen.nl

    Comment


    • #3
      Re: Foto's trekken op begrafenis

      Dit topic even verplaatst naar Algemeen, lijkt me hier beter thuis te horen
      Groeten,
      Ludo

      Comment


      • #4
        Re: Foto's trekken op begrafenis

        Het is idd een moeilijk moment om er foto's te nemen. Op de laatste begrafenis die ik meemaakte, van een veel te jonge verkeersslachtoffer was er ook een familie-fotograaf.