Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kent iemand fotoSG.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kent iemand fotoSG.nl

    Heeft iemand ooit daar materiaal gekocht?
    mij lijken de prijzen in ieder geval zeer lekker....
    maar ik wil toch graag weten of er al ervaringen zijn met deze firma.....
    En toen kocht ik mij een kodakske
    D70/DX 18-70AF/70-300 AF NIKKOR/50mm 1,4D/Tamron DI28-300 3.5-6.3 macro/SB600/Sigma 80-400 mm F 4.5-5.6 D OS APO


    Waarom zijn lenzen rond....En foto's rechthoekig??????
    Da vraag ik mij nu ne keer af zie....

  • #2
    Re: kent iemand fotoSG.nl

    Ik heb er een keer een Falcon Eyes setje gekocht.
    Prima levering, snel en goed verpakt.

    Peter.
    www.dpix.nl event photography

    Comment


    • #3
      Re: kent iemand fotoSG.nl

      Ik moet dit spijtig genoeg volledig tegenspreken. Vorige week kocht ik 2 falcon eyes setjes (continue studiobelichting) voor een totaalbedrag net onder de 400 Euro.

      Het pakket komt keurig op tijd toe, mooi verpakt, enkel met de inhoud had ik een probleem. De lampen zelf (10 in totaal) zaten er niet bij.

      Ik stuur meteen een mail.

      4 dagen later nog geen antwoord (zat wel een weekend tussen). Dus bel ik even.

      "de lampen zaten er zeker bij, ik heb dat zelf gecontroleerd"
      "als wij al in de fout gingen laten we u nog wat weten"
      "ik kan niet zeggen wanneer we dit kunnen onderzoeken"
      "als we dan toch in de fout gingen, kunnen we niet meteen lampen leveren want we hebben die niet op stock en onze leverancier ook niet".

      Concreet zit ik nu met 2 falcon eyes lamphouders en softbox, zonder lampen... Voor een mooie 100 Euro aan ontbrekend materiaal, en natuurlijk beweren zij dat het er wél in zat...

      Comment


      • #4
        Re: kent iemand fotoSG.nl

        Oorspronkelijk geplaatst door Geert81 Bekijk bericht
        Ik moet dit spijtig genoeg volledig tegenspreken. Vorige week kocht ik 2 falcon eyes setjes (continue studiobelichting) voor een totaalbedrag net onder de 400 Euro.

        Het pakket komt keurig op tijd toe, mooi verpakt, enkel met de inhoud had ik een probleem. De lampen zelf (10 in totaal) zaten er niet bij.

        Ik stuur meteen een mail.

        4 dagen later nog geen antwoord (zat wel een weekend tussen). Dus bel ik even.

        "de lampen zaten er zeker bij, ik heb dat zelf gecontroleerd"
        "als wij al in de fout gingen laten we u nog wat weten"
        "ik kan niet zeggen wanneer we dit kunnen onderzoeken"
        "als we dan toch in de fout gingen, kunnen we niet meteen lampen leveren want we hebben die niet op stock en onze leverancier ook niet".

        Concreet zit ik nu met 2 falcon eyes lamphouders en softbox, zonder lampen... Voor een mooie 100 Euro aan ontbrekend materiaal, en natuurlijk beweren zij dat het er wél in zat...
        Je kunt dit toch bewijzen met de weging die TNT uitvoert neem aan dat die lampjes ook wel iets wegen
        Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
        My flickr My site

        Comment


        • #5
          Re: kent iemand fotoSG.nl

          Ik heb daar een Falcon eyes setje gekocht, paketje was goed verpakt en alles was inorde. Wanneer ik bestelde was de set voorradig. Daar je niet met visa kan betalen, alleen per overschrijving , duurt het dus enkele dagen voor ze je geld op de rekening hebben. Blijkbaar wordt je order maar geboekt als ze je geld ontvangen hebben dus het setje was tegen die tijd niet meer voorradig. Het heeft effe geduurt vooralleer het setje terug binnen was (maar in andere winkels waren die ook niet binnen) en toen is het blijkbaar een beetje mis gegaan want na 4 dagen waren de sets nog steeds in stock maar nog altijd niks ontvangen. Heb even gebeld en de dag daarna werd de set thuis geleverd. Al bij al goed afgelopen dus maar toch ......
          I love my D500

          Comment


          • #6
            Re: kent iemand fotoSG.nl

            Ik heb er al 2 keer besteld. Als ze het in voorraad hebben, dan sturen heb je binnen 2 werkdagen je spul nadat ze het verzonden hebben.

            Comment


            • #7
              Re: kent iemand fotoSG.nl

              Bij foto SG krijg je de slechtste service ooit....
              Mijn collega kreeg nooit geen antwoord op zijn mails met de vraag wanneer de herstelling onder garantie zou klaar zijn.
              Zijn ringflits was meer dan 6 maand weg.
              Als hij belde werd hij afgesnapt aan de telefoon...

              Meer dan 6 maand voor een herstelling onder garantie

              Om te verkopen zijn ze goed, maar als er dan iets aan is ...
              Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

              Comment

              Working...
              X