Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2dehands.be

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2dehands.be

    Ik kan een nikkor 80-200 AF-S 2.8 kopen, via 2dehands.be,
    maar nu staat er bij waardering een ster voor onvoldoende. Wat denken jullie daarvan?
    Niet doen of afspreken en zien wat er van komt.

    Ah ja, de prijs is €800.00 en de statiefring ontbreekt. Kan je die trouwens afzonderlijk kopen?

    grtsjs,

    Mick
    There is nothing worse than a sharp image with a fuzzy concept.

    http://www.mdwfotografie.be

  • #2
    Re: 2dehands.be

    Ik zou zelf niet eens kopen bij iemand met een negatieve waardering, ook al is de prijs goed. Maar het hangt natuurlijk wel af van wat de reden is van die negatieve waardering. Sommige mensen geven al een negatieve waardering om het minste geringste, dus mocht je erachter kunnen komen wat de reden van die waardering is, dan zou je op basis daarvan wel een oordeel kunnen maken.

    Statiefringen los kopen is erg duur! Hier worden ze wel los verkocht, maar je betaalt er wel wat voor. En deze lens is (vind ik dan toch) best wel zwaar, dus die statiefring is wel handig om te hebben. Ondanks dat 800 euro een hele mooie prijs is voor die lens, heb ik ook voor iets meer die lens mét statiefring verkocht zien worden hier op BD.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: 2dehands.be

      Er zal bij die negatieve beoordeling wel een tekst staan van iemand waarmee je dan via email kontakt kan opnemen en vragen om uitleg!
      Anders afblijven zou ik zeggen !!

      Opgelet !! ik kreeg laatst op 2ehands.be ook een negatieve beoordeling enkel alleen omdat de persoon die mij had opgelegt en de bijhorende klacht bij politie op zijn tenen was getrapt en het leuk vond op alles en nog wat negatief commentaar te geven !

      Helaas is 2hands.be en Kapaza voor bedriegers the place to be want ze laten ze gewoon doen, en als je dan hulp vraagt of jijzelf plaatst een negative beoordeling voor de bedrieger word die gewoon verwijderd maar niet omgekeerd !!

      Een gewaarschuwd man is er 2 waard !!

      Trouwens wacht ik nog altijd op een reactie hier van de raad van bestuur maar ze zwijgen in alle talen !
      Last edited by Fabbe; 14 september 2006, 19:22.

      Comment


      • #4
        Re: 2dehands.be

        Ik heb bij die persoon al een 2 keer een lens gekocht.
        En ik kan enkel maar zeggen dat hij zeer correct handelt en dat de lenzen geen verborgen vertonen.

        Het is wel een doorverkoper dus het is niet zijn eigen materiaal, maar zo zijn er nog.

        Nu wat die AF-S 80-200 betreft : Ik zou nooit een lens kopen die niet compeet is. Als je foto's bekijkt, ontbreekt niet enkel de statiefbeugel maar ook de zonnekap.

        Als je wat je geduld hebt, koop je een compleet (en perfect) exemplaar van deze AF-S, voor 900 Eur.
        BD0497BE : Nikon body + glas
        www.RudyVerrijt.info

        Comment


        • #5
          Re: 2dehands.be

          Oorspronkelijk geplaatst door mdw Bekijk bericht
          Ik kan een nikkor 80-200 AF-S 2.8 kopen, via 2dehands.be,
          maar nu staat er bij waardering een ster voor onvoldoende. Wat denken jullie daarvan?
          Niet doen of afspreken en zien wat er van komt.

          Ah ja, de prijs is €800.00 en de statiefring ontbreekt. Kan je die trouwens afzonderlijk kopen?

          grtsjs,

          Mick
          Als je op (1) klikt (na die onvoldoende) krijg je de reden van die beoordeling te zien

          Comment


          • #6
            Re: 2dehands.be

            Ik zou tweedehandsspullen van dergelijke waarde nooit kopen zonder ze zelf af te halen.
            Alleen ter plaatse kan je eventueel testen en zeker zijn dat alles in orde is, en dan pas je centen bovenhalen.

            Ik kan niet begrijpen dat er iemand een tweedehandsauto, of een dure lens op ebay zou kopen bij voorbeeld. Wat als het ding niet werkt?
            Alleen om een negatieve beoordeling te vermijden zullen ze het niet laten denk ik...

            Comment


            • #7
              Re: 2dehands.be

              Opgelet de originele statiefring van de 80-200 af-s kost officieel rond de 140€ een vriend van mij heeft hetzelfde voorgehad bij aankoop van dezelfde lens

              Comment

              Working...
              X