Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weerfotos vrt

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • weerfotos vrt

    weet er iemand naar welk mailadres je je weerfotos kan sturen voor het weerbericht op de vrt en welk formaat ze moeten hebben

  • #2
    Neem eens contact op met Ludo Verhoeven... http://www.ludoverhoeven.be/

    Hij stuurt (of stuurde) dagelijks foto's naar VRT

    groeten,
    Luc

    Comment


    • #3
      Ik heb dat onlangs nog gevraagd en kreeg te horen dat ze voorlopig genoeg correspondenten hebben
      Maar dat hangt misschien een beetje af van waar je woont? Je kan altijd eens mailen naar Frank De Boosere via Frank.DEBOOSERE@VRT.BE (staat op de website van VRT!)

      Comment


      • #4
        als Franki wil antwoorden, heb hem ivm het weer zelf al twee keer gemaild, voelt zich te schoon om eens te replyen ...

        Comment


        • #5
          Originally posted by PhilleG2
          als Franki wil antwoorden, heb hem ivm het weer zelf al twee keer gemaild, voelt zich te schoon om eens te replyen ...
          Of krijgt er zo veel dat het onmogelijk is op allemaal te antwoorden...
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            ik denk dat die ludo een beetje schrik heeft voor extra concurentie, wat een kind.
            Ik vroeg het me infeite ook eens af en heb eens een mailtje gestuurd naar de infodient van vrt, als ik antwoord krijg weet ik het je te zeggen.
            visit my website : http://www.freewallpapersite.com

            Comment


            • #7
              ter info, Ludo Verhoeven doet dat niet meer. Waarschijnlijk heeft hij van concurrentie dus geen schrik. En waarschijnlijk is hij ook geen klein kind.

              En ten tweede is het dhr. Deboosere die nog niet reageerde. Na 1 ganse dag van lang wachten. Waar trekt dat nu nog op ?!!

              Voordat ge eraan begint, kunt ge misschien eens het artikel over de weerfotografen in HUMO lezen, enkele weken geleden verschenen. U zal zien dat het heel wat inspanningen en tijd kost, zonder garantie op vertoning.
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #8
                Hallo,

                Ik heb de vraag ooit gesteld en een opname doorgestuurd van een knalrood-paarse onweerswolk.
                Antwoord:
                We hebben al genoeg vaste fotografen. Alleen uitzonderlijke foto's kunnen eventueel in aanmerking komen.
                Van interesse gesproken.
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Jullie zijn wel redelijk hard! Ik had van De Boosere dezelfde dag nog een (standaard)email terug, leg me neer bij de uitleg, punt.
                  Kan me best voorstellen dat ze daar redelijk wa 'brol' binnen krijgen op een dag en dus redelijk selektief te werk moeten gaan!?
                  En als ze genoeg fotografen hebben, hebben ze er genoeg hé, enkel van windhozen en dergelijke natuurrampen zijn altijd foto's welkom!!

                  Comment


                  • #10
                    ik denk inderdaad dat iedereen hier redelijk hard is.

                    De VRT zal zeker heel wat aanvragen krijgen om foto's op te nemen. Ik kan er mij dus gerust bij neerleggen dat zij voor een vaste ploeg van fotografen kiezen.

                    Op Man bijt Hond is eens een reportage geweest van de weerfotografen. Het kost heel wat tijd en moeite (iedere dag) om een (deftige) foto doorgestuurd te krijgen. Ik kan me inbeelden dat de redactie van de VRT niet zomaar tevreden is met een (gewoon) weerbeeldeke. Het beeld dat op het scherm verschijnt moet aan heel wat voorwaarden voldoen.

                    Het is trouwens de weerman(vrouw) van dienst die zelf de foto's kiest.

                    Enfin, als je misschien echt wel deel wil uitmaken van de ploeg "weerfotografen" kan je Frankske eens dagelijks bombarderen met een paar foto's. Wie weet hapt hij dan wel toe als de kwaliteit het toelaat.

                    succes.
                    Hans.
                    http://www.sportfotos.be

                    Comment

                    Working...
                    X