Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slede om flitsschoen op te monteren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Slede om flitsschoen op te monteren

    Weet iemand waar ik de volgende items op de kop kan tikken,namelijk een lange metalen slede,te bevestigen onderaan mijn D-200,in totaal wel zo'n 30cm lang,waar op het eind dan een flitsschoentje kan gemonteerd worden.Bedoeling is gebruik te kunnen maken van flash,in combinatie met 18-200 objectief+Kenko tussenzetringen.Dat is samen bijna zo lang als een Bigma maar kan wel goede resultaten geven.Echter,de onboard flash geeft natuurlijk een slagschaduw.Ik heb dus nodig zo'n lange slede (wel eens gezien op internet maar dan moet dat weer ergens in Amerika besteld worden),een flitsschoentje,en een kabeltje waarmee ik mijn Sunpak 355 kan verbinden met mijn D200 body.Ik zou natuurlijk een hoogwaardige Sigma ringflash kunnen kopen maar ik wou het nu even wat goedkoper aanpakken.

    Walter
    D850

  • #2
    Re: Slede om flitsschoen op te monteren

    Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
    Weet iemand waar ik de volgende items op de kop kan tikken,namelijk een lange metalen slede,te bevestigen onderaan mijn D-200,in totaal wel zo'n 30cm lang,waar op het eind dan een flitsschoentje kan gemonteerd worden.Bedoeling is gebruik te kunnen maken van flash,in combinatie met 18-200 objectief+Kenko tussenzetringen.Dat is samen bijna zo lang als een Bigma maar kan wel goede resultaten geven.Echter,de onboard flash geeft natuurlijk een slagschaduw.Ik heb dus nodig zo'n lange slede (wel eens gezien op internet maar dan moet dat weer ergens in Amerika besteld worden),een flitsschoentje,en een kabeltje waarmee ik mijn Sunpak 355 kan verbinden met mijn D200 body.Ik zou natuurlijk een hoogwaardige Sigma ringflash kunnen kopen maar ik wou het nu even wat goedkoper aanpakken.

    Walter
    Kijk hier eens:http://www.hama.be/portal/articleId*...bb.jpg#picture

    Comment


    • #3
      Re: Slede om flitsschoen op te monteren

      Ik zou wel dat exemplaar van Hama niet nemen, ik heb het zelf ook ooit gekocht. Is niet bepaald stevig.

      Comment


      • #4
        Re: Slede om flitsschoen op te monteren

        Zoiets?
        Mvg,
        Eric
        Een bescheiden gallerytje.. en nu ook een blog(je)...

        Comment


        • #5
          Re: Slede om flitsschoen op te monteren

          Hey bedankt,ja inderdaad vooral dat tweede voorbeeldje spreekt me aan,want het moet inderdaad wel stevig zijn.Eens horen bij Rembrandt fotoshop of ze er aan kunnen geraken.

          Walter
          D850

          Comment


          • #6
            Re: Slede om flitsschoen op te monteren

            Krikphoto heeft wel goeie flashbrackets. Wel duur veronderstel ik.
            Manfrotto heeft er ook één. Lijkt mij ook een goeie, maar die is wel groot.

            Comment

            Working...
            X